نتایج رقابت های NBA در ۱۹ دسامبر ۲۰۱۶

نتایج رقابت های NBA در 19 دسامبر 2016

رقابت های NBA در ۱۹ دسامبر ۲۰۱۶ با انجام پنج مسابقه پیگیری شد. پیروزی شیکاگو، آتلانتا و دنور از جمله نتایج امروز بود.

تیم بسکتبال شیکاگو بولز با برتری مقابل دیترویت پیستونز، به سه شکست متوالی خود خاتمه داد. شیکاگو امروز میزبان دیترویت بود و توانست با نتیجه ۱۱۳ بر ۸۲ حریف خود را مغلوب کند. جیمی باتلر از شیکاگو در این مسابقه ۱۹ امتیاز، ۳ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی کسب کرد. راژان راندو با ثبت ۱۰ امتیاز، ۸ ریباند، ۱۴ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی، تنها به دو ریباند دیگر برای تریپل دابل نیاز داشت. بازیکنان شیکاگو ۵۹٫۸ درصد از شوت های خود در این بازی را وارد سبد کردند.

کسب ۴۶ امتیاز توسط راسل وستبروک نتوانست مانع از شکست اکلاهما سیتی تاندر برابر آتلانتا هاوکس شود. تاندر امروز در چزاپیک انرژی آرینا پذیرای هاوکس بود که این بازی را با نتیجه نزدیک ۱۰۸ بر ۱۱۰ به حریف واگذار کرد. وستبروک که ۱۱ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی نیز به دست آورد، در ثانیه پایانی بازی با یک اقدام سه امتیازی سعی کرد نتیجه را به نفع تیمش تغییر دهد اما شوت او وارد سبد نشد. استیون آدامز توپ برگشتی را ریباند و وارد سبد کرد اما داوران پس از بازبینی فیلم اعلام کردند زمان بازی پیش از رها شدن توپ از دست آدامز پایان یافته است. دنیس شرودر از آتلانتا در این مسابقه ۳۱ امتیاز، ۵ ریباند و ۸ پاس منجر به گل به دست آورد. پاول میلسپ با ۳۰ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات، دیگر بازیکن شاخص تیمش بود.

دنور ناگتز میزبان دالاس موریکس بود که بازی را با نتیجه ۱۱۷ بر ۱۰۷ به سود خود خاتمه داد. نیکولا یوکیچ از دنور با کسب ۲۷ امتیاز، ۱۵ ریباند و ۹ پاس منجر به گل، به پیروزی تیمش در این دیدار کمک کرد. دالاس همچنان اندرو بوگت و دیرک نویتسکی را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار ندارد.

نتایج رقابت های NBA در ۱۹ دسامبر ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
ایندیانا پیسرز ۱۰۷ ۱۰۵ واشنگتن ویزاردز دانلود
شیکاگو بولز ۱۱۳ ۸۲ دیترویت پیستونز دانلود
اکلاهما سیتی تاندر ۱۰۸ ۱۱۰ آتلانتا هاوکس دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۱۱۵ ۱۰۸ فینیکس سانز دانلود
دنور ناگتز ۱۱۷ ۱۰۷ دالاس موریکس دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.