نتایج رقابت های NBA در ۲۸ اکتبر ۲۰۱۶

نتایج رقابت های NBA در 28 اکتبر 2016

پیروزی کلیولند، اکلاهما سیتی، هیوستن و گلدن استیت، از مهمترین نتایج رقابت های NBA در ۲۸ اکتبر ۲۰۱۶ بود.

اولین رویارویی فینالیست های کنفرانس شرق فصل گذشته، با پیروزی کلیولند همراه بود. تیم های تورنتو رپتورز و کلیولند کولیرز امروز در ایر کانادا سنتر برابر هم قرار گرفتند که این بازی نزدیک با برتری ۹۴ بر ۹۱ کلیولند پایان یافت. کایری ایروینگ از کلیولند در این مسابقه ۲۶ امتیاز، ۶ ریباند و ۶ پاس منجر به گل به دست آورد. او در ۴۴ ثانیه مانده به پایان بازی، با وارد سبد کردن اقدام سه امتیازی خود، شوت پیروزی بخش تیمش را وارد سبد حریف کرد. لبران جیمز نیز در این دیدار ۲۱ امتیاز، ۸ ریباند و ۷ پاس منجر به گل کسب کرد. دمار دروزن از تیم میزبان نیز با ۳۲ امتیاز، ۷ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، شاخص ترین بازیکن تیمش بود.

درخشش راسل وستبروک به اکلاهما سیتی تاندر کمک کرد فینیکس سانز را از پیش رو بردارد. تاندر امروز میزبان سانز بود که در وقت اضافه اول با نتیجه ۱۱۳ بر ۱۱۰ حریف خود را مغلوب کرد. وستبروک در این مسابقه ۵۱ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۱۰ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد و اولین تریپل دابل فصل خود را ثبت کرد. از سال ۱۹۷۵ که کریم عبدالجبار یک تریپل دابل با ۵۰ امتیاز داشت، این نخستین بار است که بازیکنی توانسته چنین تریپل دابلی ثبت کند. ۵۱ امتیاز راسل وستبروک، در جایگاه سوم بیشترین امتیازاتی که یک بازیکن در یک تریپل دابل ثبت کرده است، قرار گرفت. البته وستبروک در این دیدار ۴۴ بار اقدام یه شوت کرد که ۱۷ مورد آن وارد سبد شد.

هیوستن راکتس با برتری خارج از خانه برابر دالاس موریکس، اولین برد خود در رقابت های این فصل را ثبت کرد. هیوستن در این مسابقه با حساب ۱۰۶ بر ۹۸، حریف خود را از پیش رو برداشت. جیمز هاردن با کسب ۲۶ امتیاز، ۷ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. بازیکنان هیوستن در این بازی ۱۵ شوت از ۳۲ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند. هریسون بارنز، در دومین بازی رسمی خود با پیراهن دالاس، ۳۱ امتیاز، ۵ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. دیرک نویتزکی از دالاس به دلیل بیماری در این مسابقه غایب بود.

گلدن استیت واریرز با برتری مقابل نیو اورلینز پلیکانز، اولین برد خود در رقابت های فصل ۲۰۱۶-۱۷ را کسب کرد. واریرز امروز میهمان پلیکانز بود که این بازی را با برتری ۱۲۲ بر ۱۱۴ پایان داد. کوین دورنت در این بازی ۳۰ امتیاز، ۱۷ ریباند، ۶ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به دست آورد. انتونی دیویس از پلیکانز، همچون اولین بازی فصل در این مسابقه نیز عملکرد فوق العاده ای داشت و ۴۵ امتیاز، ۱۷ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به دست آورد.

نتایج رقابت های NBA در ۲۸ اکتبر ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
تورنتو رپتورز ۹۱ ۹۴ کلیولند کولیرز دانلود
بروکلین نتز ۱۰۳ ۹۴ ایندیانا پیسرز ——
دیترویت پیستونز ۱۰۸ ۸۲ اورلاندو مجیک دانلود
اکلاهما سیتی تاندر ۱۱۳ ۱۱۰ فینیکس سانز دانلود
میامی هیت ۹۱ ۹۷ شارلوت هورنتز دانلود
دالاس موریکس ۹۸ ۱۰۶ هیوستن راکتس دانلود
یوتا جاز ۹۶ ۸۹ لس آنجلس لیکرز دانلود
نیو اورلینز پیکانز ۱۱۴ ۱۲۲ گلدن استیت واریرز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.