نتایج رقابت های NBA در ۲۹ دسامبر ۲۰۱۶

نتایج رقابت های NBA در 29 دسامبر 2016

پیروزی ممفیس، کلیولند، فینیکس و دالاس از جمله نتایج رقابت های NBA در ۲۹ دسامبر ۲۰۱۶ بود.

تیم بسکتبال ممفیس گریزلیز با برتری مقابل اکلاهما سیتی تاندر، بیست و یکمین برد فصل خود را ثبت کرد. ممفیس امروز میزبان اکلاهما سیتی بود و موفق شد با نتیجه ۱۱۴ بر ۸۰ حریف خود را مغلوب کند. مارک گاسل از ممفیس در این دیدار ۲۵ امتیاز، ۸ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۵ بلاک شات به دست آورد. راسل وستبروک در میانه کوارتر سوم این دیدار، با دریافت دومین خطای فنی، از زمین اخراج شد. کمایک کانلی از ممفیس و ویکتور اولادیپو از اکلاهما سیتی به دلیل مصدومیت در این مسابقه غایب بودند.

کسب ۳۲ امتیاز توسط کایری ایروینگ به کلیولند کولیرز کمک کرد یازدهمین برد خود در ۱۳ مسابقه اخیر را ثبت کند. کلیولند امروز میزبان بوستون سلتیکس بود که این بازی را با برتری ۱۲۴ بر ۱۱۸ به اتمام رساند. ایروینگ که در این دیدار ۵ ریباند، ۱۲ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی نیز کسب کرد، در دقایق پایانی دو لی آپ کلیدی انجام داد و نقش به سزایی در پیروزی تیمش داشت. آیزیاه تامس از بوستون نیز ۳۱ امتیاز، ۳ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. بلاک شدن توپ اوری بردلی توسط لبران جیمز که ال هورفورد بلافاصله با بلاک کردن توپ جیمز ان را تلافی کرد، از جمله صحنه های زیبای این دیدار بود.

دهمین پیروزی فصل فینیکس سانز با غلبه بر تیم دوم کنفرانس شرق ثبت شد. فینیکس امروز میزبان تورنتو رپتورز بود و توانست با حساب ۹۹ بر ۹۱ حریف خود را مغلوب کند. اریک بلدسو از فینیکس با ۲۲ امتیاز، ۵ ریباند، ۱۰ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۲ بلاک شات، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. پاتریک پترسن از تورنتو در کوارتر اول این دیدار مصدوم شد و پس از ترک زمین دیگر به میدان بازنگشت.

در آخرین بازی امروز لس آنجلس لیکرز میزبان دالاس موریکس بود که بازی را با نتیجه ۸۹ بر ۱۰۱ به حریف واگذار کرد. وسلی متیوز از دالاس با ۲۰ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه بود. او ۶ ریباند و ۲ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. بازیکنان دالاس در این مسابقه ۱۴ شوت سه امتیازی به ثمر رساندند.

نتایج رقابت های NBA در ۲۹ دسامبر ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
شارلوت هورنتز ۹۱ ۸۲ میامی هیت دانلود
ممفیس گریزلیز ۱۱۴ ۸۰ اکلاهما سیتی تاندر دانلود
کلیولند کولیرز ۱۲۴ ۱۱۸ بوستون سلتیکس دانلود
یوتا جاز ۱۰۰ ۸۳ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
فینیکس سانز ۹۹ ۹۱ تورنتو رپتورز دانلود
لس آنجلس لیکرز ۸۹ ۱۰۱ دالاس موریکس دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.