نتایج لیگ ان بی ای در یازدهم مارس ۲۰۱۶

نتایج لیگ ان بی ای در یازدهم مارس 2016

لیگ ان بی ای در یازدهم مارس ۲۰۱۶ با انجام ده مسابقه پیگیری شد.

ششمین پیروزی متوالی شارلوت هورنتز با غلبه بر دیترویت پیستونز ثبت شد. شارلوت امروز میزبان دیترویت بود و توانست با نتیجه‌ی ۱۱۸ بر ۱۰۳ حریف خود را مغلوب کند. ماروین ویلیامز از شارلوت با کسب ۲۲ امتیاز، یکی از هفت بازیکن تیمش بود که امتیازات خود در این مسابقه را دورقمی کرد. این بازیکن که با به ثمر رساندن ۵ شوت سه امتیازی، بیشترین سه امتیازی دوران حرفه ای خود را تکرار کرد، ۶ ریباند نیز به دست آورد. شارلوت با کسب این برد، به رکورد ۳۶ برد و ۲۸ باخت رسید. از فصل ۲۰۰۰-۰۱، این نخستین بار است که تعداد بردهای این تیم ۸ عدد از تعداد باخت هایش بیشتر شده است.

نوار پیروزی های خانگی متوالی بوستون سلتیکس، سرانجام به دست هیوستن راکتس قطع شد. بوستون امروز در تی‌دی گاردن پذیرای هیوستن بود که بازی را با حساب ۹۸ بر ۱۰۲ به حریف خود واگذار کرد و پس از ۱۴ برد خانگی متوالی، سرانجام طعم شکست را چشید. جیمز هاردن در این بازی ۳۲ امتیاز، ۳ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. این بازیکن با کسب ۸ امتیاز پایانی هیوستن در این دیدار، نقش کلیدی در پیروزی تیمش داشت. جی کراودر از بوستون پس از ۲۱ دقیقه و ۲۱ ثانیه حضور در این بازی، از ناحیه‌ی مچ پای راست آسیب دید و زمین را ترک کرد.

شیکاگو بولز میزبان میامی هیت بود و با نتیجه‌ی ۹۶ بر ۱۱۸ بازی را به حریف واگذار کرد. گران دراگیچ از میامی با کسب ۲۶ امتیاز در این بازی، بیشترین امتیاز خود در رقابت های این فصل را ثبت کرد. این بازیکن ۳ ریباند، ۹ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز به دست آورد. میامی کوارتر چهارم این بازی را با برتری ۳۴ بر ۱۵ به پایان رساند. شیکاگو در این مسابقه درک رز و جیمی باتلر را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

شوت سه امتیازی ریکی روبیو در ۰٫۲ ثانیه مانده به پایان بازی، موجب پیروزی تیمش شد. مینسوتا تیمبرولوز امروز میهمان اکلاهما سیتی تاندر بود و توانست با نتیجه‌ی ۹۹ بر ۹۶ حریف خود را مغلوب کند. روبیو در ثانیه‌ی پایانی این مسابقه پاس دریافتی از اندرو ویگینز را وارد سبد کرد تا به ۱۰ شکست متوالی تیمش مقابل تاندر پایان دهد. او در این دیدار ۱۳ امتیاز، ۸ ریباند، ۱۲ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد. گِرگی جنگ نیز ۲۵ امتیاز، ۹ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۳ بلاک شات برای مینسوتا ثبت کرد.

گلدن استیت واریورز میزبان پرتلند تریل بلیزرس بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۲۸ بر ۱۱۲ حریف خود را از پیش رو بردارد. کلی تامپسن در این مسابقه ۸ شوت از ۱۱ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کرد و کار خود را با کسب ۳۷ امتیاز و ۶ ریباند به اتمام رساند. این بازیکن با سه امتیازی هایی که در این مسابقه وارد سبد کرد، همچون استفن کری برای چهارمین فصل متوالی از مرز ۲۰۰ سه امتیازی گذشت. استفن کری نیز ۳۴ امتیاز، ۳ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی ثبت کرد و به تیمش کمک کرد چهل و هفتمین پیروزی خانگی متوالی خود را به دست آورد. بازیکنان گلدن استیت در این مسابقه ۱۸ شوت سه امتیازی و بازیکنان پرتلند ۱۹ شوت سه امتیازی به ثمر رساندند.

نتایج لیگ ان بی ای در یازدهم مارس ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
شارلوت هورنتز ۱۱۸ ۱۰۳ دیترویت پیستونز دانلود
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۹۵ ۸۹ بروکلین نتز دانلود
بوستون سلتیکس ۹۸ ۱۰۲ هیوستن راکتس دانلود
شیکاگو بولز ۹۶ ۱۱۸ میامی هیت دانلود
ممفیس گریزلیز ۱۲۱ ۱۱۴ نیو اورلینز پیکانز دانلود
اکلاهما سیتی تاندر ۹۶ ۹۹ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
یوتا جاز ۱۱۴ ۹۳ واشنگتن ویزاردز دانلود
ساکرامنتو کینگز ۱۰۰ ۱۰۷ اورلاندو مجیک دانلود
گلدن استیت واریورز ۱۲۸ ۱۱۲ پرتلند تریل بلیزرس دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۱۰۱ ۹۴ نیویورک نیکس دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۸ پاسخ

  1. Reza30 گفت:

    بازی گلدن استیت و پورتلند بیشترین سه امتیازی کل تاریخ رو داشته.
    جالبه که بازیکنی که بیشترین سه امتیازی رو توی چهار سال اول بازیش داشته کری و تامپسون نیستند بلکه دیمین لیلارده!

  2. Mahdi6 گفت:

    بازی پلیکانز و ممفیس مت بارنز با ثبت ۲۶ امتیاز ۱۱ ریباند ۱۰ اسیست اولین تریپل دابل دوران حرفه ایش رو ثبت کرد.
    بازی نیکس و کلیپرز هم جالب بود تقابل پاول و ملو البته تقابل لوپز و جردن هم جالب بود رابین لوپز ۲۰ امتیاز ۱۹ ریباند (۱۰ ریباند حمله) و دی اندره جردن هم ۱۰ امتیاز ۱۹ ریباند.

  3. ساجد گفت:

    روبیو خوب حال اکلاها ما رو گرفت خیلی ریلکس سه شو زد

  4. kiiiiiiiiing گفت:

    آقا میامی و راکتس واقعا کولاک کردن ، دالاس رفت به رده ۸ و بولز به رده ۹ ، هاردن هم در حال حاضر پوینت لیدر فصل هست با ۱۸۸۶امتیاز و ۴ بازی بیشتر از کری ، بلاک لیدر فصل هم وایت ساید هست با میانگین استثنایی ۴ بلاک در هر بازی!!! فردا بازی تورنتو-میامی و تاندر-اسپرز واقعا دیدنی و نفس گیره ، میامی هم میتونه جای بوستون رو بگیره و هم میتونه جاشو بده به هورنتز ، چه وضعیته

  5. ehsan گفت:

    بعد از یک شکست بد در زمان بدتر،یه پیروزی اینجور مقتدارنه واقعا میچسبه
    گوران فوق العاده بود،وایستاید بی نظیر و جاش ریچاردسون جوان بهترین بازی این فصلشو انجام داد،ریچاردسون در بین درفت های راند ۲ از همه بهتر عمل کرده،چه از لحاظ امتیاز و اسیست،چه از لحاظ تاثیرگزاری،البته فک کنم تا قبل از این بازی امتیاز آوریش از نیکولا جوکیچ دنور کمتر بود
    جو جانسون و لوال دنگ،فقط یه کلمه هست،بی نظیرن
    نکته آخر اینکه کریس باش هست،زمان خاصی برا برگشتش گفته نشده؛اما کوچ اسپولسترا گفته شاید بشه امیدوار بود که باش به بازی های آخر همین فصل هم برسه
    بازی بعدی یه بازی فوق العاده سخت با تورنتو،خداروشکر سلتیکس باخخخخخخخخخخخت
    Let’s Go Heat

  6. ehsan گفت:

    آقا یه سوال دارم،فیلادلفیا امسال چند پیک راند اول داره؟؟؟؟اصلا داره؟؟؟؟؟

  7. Kiiiiiiiiiing گفت:

    شوت کلاج به این میگن اونم در زمین حریف. http://video.varzesh3.com/vide.....8%AE%D8%B1

  8. sina777 گفت:

    چرا امروز هیچ کس نیس

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *