نتایج لیگ CBA در سیزدهم ژانویه ۲۰۱۶

نتایج لیگ CBA در سیزدهم ژانویه 2016

لیگ CBA در سیزدهم ژانویه ۲۰۱۶ با یک پیروزی و دو شکست برای تیم های بسکتبالیست های ایرانی همراه بود.

در یکی از بازی های امروز ژیجیانگ چوژو میهمان چینگدائو دابل استار بود و با نتیجه‌ی ۹۲ بر ۱۰۴ مقابل حریف تن به شکست داد. صمد نیکخواه بهرامی در این مسابقه تنها ۳ شوت از ۱۷ اقدام خود را وارد سبد کرد و کار خود را با کسب ۱۰ امتیاز، ۶ ریباند، ۲ بلاک شات، ۱ توپ ربایی و ۲ پاس منجر به گل به اتمام رساند.

بیکنگ فلای دراگن میزبان فوشان بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۲۹ بر ۹۷ حریف خود را مغلوب کند. مهدی کامرانی در این مسابقه ۲۳ دقیقه و ۴۹ ثانیه برای بیکنگ بازی کرد و ۱۸ امتیاز و ۵ پاس منجر به گل کسب کرد.

دابل دابل حامد حدادی نتوانست مانع از ششمین شکست تیمش در این فصل از رقابت های لیگ بسکتبال چین شود. سیچوان بلو والز امروز میزبان لیائونینگ بود و بازی را با نتیجه‌ی ۹۴ بر ۱۰۸ به حریف واگذار کرد. حدادی با ۲۲ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن سیچوان در این مسابقه بود. او ۱۱ ریباند، ۱ بلاک شات، ۲ توپ ربایی و ۴ پاس منجر به گل نیز کسب کرد.

آخر هفته آل استار لیگ بسکتبال چین روزهای ۱۶ و ۱۷ ژانویه برگزار خواهد شد. پس از برگزاری این رویداد، تیم های بازیکنان ایرانی لیگ چین، در روز ۲۰ ژانویه به مصاف حریفان خود می روند.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۷ پاسخ

  1. harden-kobe گفت:

    کدوم ایرانی ها تو آل استار هستن؟

  2. محمد علی گفت:

    ببخشید سایت foxsportبازی های nbaرو ایا مستقیم می ذاره

  3. number1 گفت:

    این لیگ چین خیلی مسخره هست اون روز جردن کرافورد تو یه بازی هفتادو دو امتیاز و شونزده تا ریباند کسب کرد البته این سطح بازیکنای nba رو نشون میده

  4. My Dubs گفت:

    اره دیدم یه چیزایی داشتن مقایسش میکردن با رکورد ۸۱ امتیاز کوبی. مایکل بیزلی خوراکش لیگ چینه. همیشه ۵۰ امتیاز به بالا میگیره انگار

  5. harden-kobe گفت:

    صمد انتخاب نشد؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *