نتایج لیگ NBA در دهم مارس ۲۰۱۶

نتایج لیگ NBA در دهم مارس 2016

در چهار مسابقه لیگ NBA در دهم مارس ۲۰۱۶، تیم های تورنتو، سن آنتونیو، دنور و کلیولند حریفان خود را شکست دادند.

در یکی از مسابقات امروز تورنتو رپتورز میزبان آتلانتا هاوکس بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۴ بر ۹۶ حریف خود را مغلوب کند. دمار دروزن در این مسابقه ۳۰ امتیاز و ۵ ریباند برای رپتورز کسب کرد. برای آتلانتا نیز ال هورفورد ۲۰ امتیاز، ۴ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. این چهاردهمین پیروزی خانگی تورنتو در ۱۵ مسابقه اخیر بود. (دانلود هایلایت های مسابقه)

سن آنتونیو اسپرز با برتری مقابل شیکاگو بولز، سی و یکمین پیروزی خانگی متوالی خود در این فصل از رقابت ها را به دست آورد. سن آنتونیو در این بازی با حساب ۱۰۹ بر ۱۰۱ حریف خود را مغلوب کرد. کوای لئونارد در این دیدار ۲۹ امتیاز، ۷ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به دست آورد. لامارکوس آلدریج با ۲۶ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات، دیگر بازیکن شاخص اسپرز بود. شیکاگو در این دیدار جیمی باتلر را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداشت. (دانلود هایلایت های مسابقه)

دنور ناگتز در شبی که امانوئل مودییی بیشترین امتیاز دوران حرفه ای خود را ثبت کرد، فینیکس سانز را از پیش رو برداشت. دنور امروز میزبان فینیکس بود و توانست با نتیجه‌ی ۱۱۶ بر ۹۸ حریف خود را مغلوب کند. مودییی در این دیدار ۳۰ امتیاز، ۲ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات به دست آورد. دوین بوکر، گارد سال اولی فینیکس نیز با کسب ۳۵ امتیاز، بیشترین امتیاز خود در این فصل از رقابت ها را به دست آورد. این بازیکن ۳ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز ثبت کرد. برندن نایت از فینیکس در این بازی برای اولین بار از ۱۹ ژانویه به میدان رفت و کار خود را با ۱۰ امتیاز، ۲ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات به اتمام رساند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

آخرین رویارویی کوبی برایانت و لبران جیمز با برتری جیمز به پایان رسید. لس آنجلس لیکرز امروز در استیپل سنتر میزبان کلیولند کولیرز بود که این بازی را با نتیجه‌ی ۱۰۸ بر ۱۲۰ به حریف خود واگذار کرد. لبران جیمز در این مسابقه ۲۴ امتیاز، ۵ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات به دست آورد. کایری ایروینگ نیز ۲۶ امتیاز، ۲ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات کسب کرد. کوبی برایانت در این دیدار ۲۶ امتیاز، ۵ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. کوبی با وارد سبد کردن ۱۱ شوت از ۱۶ اقدام خود در این مسابقه (۶۸٫۸ درصد)، بهترین درصد شوت خود در مصاف هایش با لبران و همچنین بهترین درصد شوت خود در ۳ سال اخیر را ثبت کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۱ پاسخ

  1. Mlbj گفت:

    آخرین بازی لبرون مقابل کوبی هم انجام شد 🙁
    دیگه نمیبینیم رقابتشون رو . حیف

  2. Mlbj گفت:

    ان بی ای هم ان بی ای قدیم….

  3. parymo گفت:

    چه بد انداخت اسمیت ولی لبرون ترکوند

  4. Kiiiiiiiiiing گفت:

    ادمین عزیز فکر میکنم درصد شوت امروز کوبی در ۵ سال اخیر سابقه نداشته ، اینجور که در سایتها اومده از فوریه ۲۰۱۱ که درصد شوت کوبی ۷۰ بوده تا به امروز همچین درصدی نداشته

  5. Kiiiiiiiiiing گفت:

    البته ۳ سال هم درسته ولی چون امتیازاتش زیاد نبوده ملاک رو گذاشتند در بازیهایی که حداقل ۲۵ امتیاز گرفته و در این نوع بازیها ۵ سال شده که چنین درصدی نداشته

  6. sina777 گفت:

    ایول جیمز برد
    ولی دلم برای رویارویی این دو سوپر استار تنگ میشه

  7. رضا گفت:

    امتیاز ۱۵ لیکرز و بعد از اون ۱۹ کلیولندو ببینید (کوبی و لبران میگیرن) خیلی جالبه
    همین دو امتیاز خلاصه ای از سبک بازیه هر دوشونه
    یکی فانتزی و تکنیکی یکی قدرتی و سرعتی

  8. Irving گفت:

    خداحافظ اسطوره

  9. RezaKB24 گفت:

    اگه لبران تو هر تیم دیگه ای جزکلیولند بود دوستش می داشتم بعد از ککوبی
    اما حیف که تو کوزه 🙁

  10. KOBE24 گفت:

    ?صحبت هاى لبران بعد از دیدار امروز صبح?

    ✅ کوبى بازیکنیه که هیچکس نمیتونه جاش رو در NBA پر کنه؛
    دانکن، وید، دورنت، ملو و خیلیاى دیگه نمیتونن جاى اون باشن. اون در دو نسل مهم و تاثیرگذار NBA حضور مستقیم داشته و با اینکه ستاره هاى زیادى در دوران او بودن، همیشه درخشیده و کم نیاورده و چند سطح از اونا بالاتر رفته. کوبى جز اون دسته از بازیکناست که با تمرین و سختکوشى زیاد به افتخار رسید و شما میبینید که همه و همه از رفتن اون نارحتند چون میدونن که دیگه کوبى تکرار نمیشه.
    من همیشه کوبى رو ستایش کردم و ازش تعریف کردم؛ چرا که او لایق این ستایش و تمجیده.
    در مورد تیممون هم باید بگم، ما خیلى بهتر شدیم و من می تونم بگم که حرف قبلیم رو تا حدودى پس میگیرم، ولی هنوز به حد عالى نرسیدیم و براى قهرمانى باید بهتر و بهتر بشیم. ولى به طور مثال کایرى نسبتاً به فرم سابقش برگشته و من از این بابت خوشحالم و فراى به نظرم میتونه کمک زیادى به تیم بکنه و JR که تقریباً بازیش خوب شده و بقیه بازیکنامون هر کدوم دارن بهتر میشن.
    امیدوارم آخر فصل جام قهرمانى رو به Akron ببریم.

  11. Kiiiiiiiiiing گفت:

    Fake کوبی که لبران رو فریب داد زیبا بود ، لبران هم در صحنه ای که پاس مزخرف اسمیت رو دانک کرد شانس آورد که مصدوم نشد

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *