نتایج مرحله‌ی حذفی NBA در بیستم اپریل ۲۰۱۶

نتایج مرحله‌ی حذفی NBA در بیستم اپریل 2016

مرحله‌ی حذفی NBA در بیستم اپریل ۲۰۱۶ با پیروزی تیم های میامی، کلیولند و کلیپرز همراه بود.

تیم بسکتبال میامی هیت با برتری مقابل شارلوت هورنتز، ۲ بر ۰ از حریف خود پیش افتاد. میامی امروز میزبان شارلوت بود و موفق شد با حساب ۱۱۵ بر ۱۰۳ حریف خود را مغلوب کند. دوین وید از هیت با کسب ۲۸ امتیاز، ۳ ریباند، ۸ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. حسن وایت‌ساید از میامی هر ۸ شوت خود در این بازی را وارد سبد کرد تا رکورد بهترین درصد شوت در یک مسابقه‌ی پلی آف در تاریخ این تیم را از آن خود کند. این بازیکن کار خود را با کسب ۱۷ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به اتمام رساند. نیکولاس باتوم از شارلوت در ۱۰ دقیقه و ۴۳ ثانیه مانده به پایان بازی، از ناحیه‌ی مچ پای چپ آسیب دید و زمین را ترک کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

کلیولند کولیرز در شبی که بازیکنان این تیم ۲۰ شوت سه امتیازی به ثمر رساندند، دیترویت پیستونز را از پیش رو برداشت. کلیولند امروز در کوئیکن لونز آرینا پذیرای دیترویت بود و با برتری ۱۰۷ بر ۹۰ در این دیدار، ۲ بر ۰ از حریف خود پیش افتاد. بازیکنان کلیولند با ۲۰ شوت سه امتیازی که در این مسابقه به ثمر رساندند، رکورد بیشترین سه امتیازی ثبت شده در یک بازی پلی آف در تاریخ NBA را تکرار کردند. ۷ سه امتیازی کلیولند در این مسابقه توسط جی آر اسمیت به ثبت رسید. لبران جیمز با ۲۷ امتیاز، ۶ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی، از بازیکنان شاخص کلیولند در این مسابقه بود. (دانلود هایلایت های مسابقه)

در آخرین بازی امروز لس آنجلس کلیپرز میزبان پرتلند تریل بلیزرس بود و موفق شد با حساب ۱۰۲ بر ۸۱ حریف خود را شکست دهد. برتری ۳۵ بر ۲۰ کلیپرز در کوارتر پایانی این مسابقه با کمک بازیکنان ذخیره اش، به این تیم کمک کرد در این مسابقه پیروز شود و در مجموع، ۲ بر ۰ از حریف پیش بیافتد. کریس پاول در این مسابقه ۲۵ امتیاز، ۶ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.