نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در بیستم فوریه ۲۰۱۶

نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در بیستم فوریه 2016

مسابقات ان‌بی‌ای در بیستم فوریه ۲۰۱۶ با پیروزی تیم های میلواکی، میامی، نیویورک و گلدن استیت همراه بود.

تیم بسکتبال میلواکی باکز با برتری مقابل آتلانتا هاوکس، بیست و سومین پیروزی فصل خود را ثبت کرد. میلواکی امروز میهمان آتلانتا بود و در وقت اضافه دوم با نتیجه‌ی ۱۱۷ بر ۱۰۹ حریف خود را مغلوب کرد. جباری پارکر با کسب ۲۸ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۲ پاس منجر به گل، از بازیکنان شاخص میلواکی در این مسابقه بود. جیانیس انتدکومبو از میلواکی در ۱ دقیقه و ۱۱ ثانیه مانده به پایان کوارتر چهارم این مسابقه، با انجام ششمین خطا مجبور به ترک زمین شد. این باخت سومین شکست متوالی خانگی آتلانتا بود که از مارس ۲۰۱۴ بی سابقه بوده است. (دانلود هایلایت های مسابقه)

میامی هیت در شبی که سه بازیکن این تیم بیش از ۲۰ امتیاز کسب کردند، واشنگتن ویزاردز را از پیش رو برداشت. میامی امروز میزبان واشنگتن بود و توانست با حساب ۱۱۴ بر ۹۴ حریف خود را شکست دهد. حسن وایت‌ساید که پس از پشت سر گذاشتن محرومیت یک جلسه ای، در این بازی به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد، ۲۵ امتیاز، ۲۳ ریباند و ۲ بلاک شات به دست آورد. در تاریخ لیگ NBA این یازدهمین بار بود که بازیکنی که از روی نیمکت وارد زمین می شد، آمار ۲۰-۲۰ ثبت می کرد. لوال دنگ نیز ۲۷ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی کسب کرد. گران دراگیچ با ۲۴ امتیاز، دیگر بازیکن ۲۴ امتیازی هیت بود. این بازیکن ۷ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات نیز ثبت کرد. هیت در این دیدار برای دومین بار متوالی دوین وید و کریس باش را در اختیار نداشت. (دانلود هایلایت های مسابقه)

نیویورک نیکس با غلبه بر مینسوتا تیمبرولوز، به هفت شکست متوالی خود خاتمه داد. نیویورک در این بازی خارج از خانه با نتیجه‌ی ۱۰۳ بر ۹۵ حریف خود را شکست داد تا کرت رمبیس اولین پیروزی خود به عنوان سرمربی موقت این تیم را ثبت کند. کارملو انتونی در این مسابقه ۳۰ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۴ پاس منجر به گل به دست آورد. رابین لوپز نیز ۲۶ امتیاز، ۱۶ ریباند (۸ ریباند حمله) و ۳ بلاک شات ثبت کرد. کارل-انتونی تاونز از مینسوتا در این بازی ۲۴ امتیاز، ۸ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۳ بلاک شات به دست آورد و و نسبت به کریستاپس پورزینگس از نیویورک که به علت بالا رفتن تعداد خطا ها، تنها حدود ۱۲ دقیقه در زمین حضور داشت، کاملا برتر بود. (دانلود هایلایت های مسابقه)

گلدن استیت واریورز در مسابقه ای که بازیکنانش ۵۱٫۲ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند، لس آنجلس کلیپرز را شکست داد. کلیپرز امروز در استیپل سنتر پذیرای واریورز بود که بازی را با نتیجه‌ی ۱۱۲ بر ۱۱۵ به حریف واگذار کرد. کلی تامپسن در این بازی ۳۲ امتیاز، ۷ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد. دریماند گرین ازگلدن استیت با کسب ۱۸ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل، یازدهمین تریپل دابل خود در مسابقات این فصل را ثبت کرد. کریس پاول از کلیپرز کار خود در این دیدار را با ۲۴ امتیاز، ۷ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به اتمام رساند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۵ پاسخ

  1. ehsan گفت:

    ماشالله به میامی و اسپولسترا،دو بازیه واقعا داریم خوب بازی میکنیم،یه بازی زیبا و تیمی که خیلی به من حال داده،گوران که دوباره داره میشه همون بازیکن فینیکس،دنگ واقعا دوباره رشد کرده و وایتساید هم که مهمه رو غافلگیر میکنه و دومین برد پی در پی میامی،بازی های غوق العاده سختی در پیش داریم،با دو رقیب همیشگی،پیسرز و سلتیکس،بازی های سختی داریم،با گلدن هم داریم،امیدوارم این بازی تیمی و زیبا کماکان ادامه داشته باشه
    Let’s Go Heaaaaaaaaat

  2. ehsan گفت:

    اونجا نوشتم همه،اشتباهی تایپ شده مهمه خخخخخخخخ؛فوق العاده رو هم نوشتم غوق العاده؛شما ببخشین
    Let’s Go Heat

  3. احسان گفت:

    اندرو بوگات بازی نکرده، ازیلی هم که مصدومه، کلا گلدن استیت سنتر نداشته تو این بازی!!
    فکر کنم کل بازی رو اسمال بازی کردن :دی

  4. mohamad ho3in گفت:

    ایول گلدن بازی خیلی بد دیروز رو جبران کردیم ایول به گرین یازدهمین تریپل دابلش بود تیم هیت هم امسال خیلی بهتر شده راستی آقا احسان یه سوال کریس باش امروز بازی کرد؟

  5. the KING گفت:

    گلدن استیت که همشون اسمل و بچه ان خخخخخخخخخ فقط لبررررررررررررررررررررررون

  6. ehsan گفت:

    نه آقا محمد بازی نکرد،کلا معلوم نیست دیگه تا آخر فصل بازی کنه یا خیر،گفته شده احتمال داره ۳ تا ۶ ماه دور باشه و انگار قبلا سابقه داشته این مصدومیت کاری کنه دوران حرفه ای یه ورزشکار کلا به پایان برسه!!!!!!!!امیدورام CB با قدرت برگرده
    Let’s Go Heat

  7. علیرضا گفت:

    اره همون اسمالها دارن یکی یکی همه تیمها رو پشت سر میان داشتن رکورد میشکوندن.تازه ب دوران رسیده هایی مثل کری دارن mvp میشن و گندههای بسکتبال مثل جیمز نمیتونن تیم شون رو قهرمان کنن و mvp بشن.لبرون خیلی بازیکن خوبیه ولی نه آنقدر که همه با کری نسبتش بدن.اونوقت نمیدونم چرا بعضیا دارن با جردن مقایسش مکنن!!!!!

  8. mohamad ho3in گفت:

    چه بد کریس باش خیلی خوبه حیفه اینجوری بره کنار?

  9. sina777 گفت:

    علیرضا ی عزیز
    جوک خوبی بود
    ممنونم ازت

  10. My Dubs گفت:

    دوست عزیز این منظورش اسمال نیست کامنتشو با دقت بخون. راستم میگه گلدن استیت یکی از جوونترین تیمهاییه که قهرمان NBA شده. مشکل اینه حرفای من پشت عدد و رقمه و مستنده. چون شعارمون اینه. ناراحت میشن عزیزان با اسامی گوناگون میان اینجور کامنتایی میذارن من که ناراحت نمیشم

  11. sina777 گفت:

    اخه بنده ی خدا کینگ سال های اولش تو کلیولند یه تنه تیمه ضعیفش رو برد فینال
    در ضمن محض اطلاع جیمز سومین بازیکن برتر تاریخ ان بی ای هستش
    کری بازیکنه خوبیه اما کنارش یه مشت بازیکن بسکتبال بلد داره که یکی از یکی بهترن
    خودش که یه تنه نتونسته تیمشو ببره فینال تامسپسون ایگودالا گرین بارنز و یه نیمکته فوق العاده.
    دیگه یه تیم چی میخواد اینم بگم پست لبرون و هم چنین نحوه ی بازیش با کری خیلی فرق داره و مقایسشون کار درستی نیس

  12. My Dubs گفت:

    خب خداروشکر حقیقت بر همه واضح و روشن شده. میبینم طرفدارای وریورز دارن تو ایران رو به افزایش میرن. هدف منم همینه. علم و دانش بسکتبال پشتوانه وریورز بوده و تیمی هست که تو تاریخ بسکتبال سبک بازیش منحصر به فرده بعلاوه شعار قدرت پشت اعداد و ارقام . (اسمال به قول این دوستمون). جز احسان(قدیمی وریورز بوده اینجا) دارم اسامی جدید میبینم. خیلی خوبه

  13. امیرعباس ارباب گفت:

    Anthony Davis’ unbelievable night ends with 59 points (24-for-34), 20 rebounds and 4 assists. Pelicans win 111-106 in Detroit.
    😐

  14. امیرعباس ارباب گفت:

    LeBron James had 25 points, 11 assists and seven rebounds in the Cavaliers’ 115-92 road win over the Thunder. It was the worst home loss for Oklahoma City in which both Kevin Durant and Russell Westbrook played since 2009
    i think this is for king

  15. Kiiiiiiiing گفت:

    Merciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    Lebron Also had 3 Steal and 50% FG and 40% 3p
    Unstoppable Kiiiiing

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *