نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در هشتم دسامبر ۲۰۱۵

نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در هشتم دسامبر 2015

پیروزی کلیولند، گلدن استیت، بروکلین و اکلاهما سیتی، از مهمترین نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در هشتم دسامبر ۲۰۱۵ بود.

تیم بسکتبال کلیولند کولیرز با جبران عقب افتادگی ۱۸ امتیاز، پرتلند تریل بلیزرس را از پیش رو برداشت و به سه شکست متوالی خود پایان داد. کلیولند امروز میزبان پرتلند بود و در حالی که در دقایقی از نیمه اول ۱۸ امتیاز از حریف عقب بود، در پایان با نتیجه‌ی ۱۰۵ بر ۱۰۰ حریف خود را مغلوب کرد. لبران جیمز در این مسابقه ۳۳ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۳ بلاک شات ثبت کرد. دیوید بلت از نیمه این مسابقه سنتر خود، تیموفی مازگوو را از زمین بیرون کشید و با ترکیب کوتاه قد خود بازی را ادامه داد. دیمین لیلارد از پرتلند با ۳۳ امتیاز، ۶ ریباند و ۶ پاس منجر به گل، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود.

ایندیانا پیسرز نیز نتوانست به روند پیروزی های متوالی گلدن استیت واریورز خاتمه دهد. ایندیانا امروز در بنکرز لایف فیلدهوس پذیرای گلدن استیت بود که بازی را با نتیجه‌ی ۱۲۳ بر ۱۳۱ به حریف خود واگذار کرد. کلی تامپسون از گلدن استیت در این مسابقه ۱۰ شوت از ۱۶ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کرد و با کسب ۳۹ امتیاز، بیشترین امتیاز خود در رقابت های این فصل را به ثبت رساند. این بازیکن ۷ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات نیز به دست آورد. استفن کری نیز با ۲۹ امتیاز، ۷ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل، فاصله‌ی چندانی با تریپل دابل نداشت. کری ۳ توپ ربایی نیز ثبت کرد و ۳ شوت سه امتیازی داشت. این ۸۷امین بازی متوالی خارج از خانه بود که کری در آن حداقل ۱ شوت سه امتیازی وارد سبد می کرد. این بازیکن در صورتی که در بازی خارج از خانه بعدی یک شوت سه امتیازی به ثمر برساند، رکورد NBA که در اختیار راشارد لوئیس است را خواهد شکست. گلدن استیت با کسب این برد، به رکورد ۲۷ برد متوالی دست یافت تا با رکورد ۲۷ پیروزی متوالی میامی هیت که در فصل ۲۰۱۲-۱۳ ثبت شد برابری کند.

بروکلین نتز میزبان هیوستن راکتس بود و با نتیجه‌ی ۱۱۰ بر ۱۰۵ حریف خود را شکست داد تا با پیروزی در این دیدار، هر دو بازی این فصل خود مقابل هیوستن را با برد به اتمام برساند. در ۱۴ سال گذشته این نخستین بار است که بروکلین هر دو مسابقه فصل مقابل هیوستن را با برتری پشت سر گذاشته است. بروک لوپز از بروکلین با ۲۴ امتیاز، یکی از ۳ بازیکن تیمش بود که حداقل ۲۰ امتیاز کسب کرد. لوپز ۸ ریباند، ۱ توپ ربایی و ۵ بلاک شات نیز ثبت کرد. بازیکنان بروکلین با وارد سبد کردن ۵۵٫۶ درصد از شوت های خود در این دیدار، بهترین درصد شوتزنی خود در این فصل از رقابت ها را ثبت کردند.

اکلاهما سیتی تاندر میهمان ممفیس گریزلیز بود که این تیم را با نتیجه‌ی ۱۲۵ بر ۸۸ در هم کوبید. کوین دورنت از اکلاهما با کسب ۳۲ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی، نقش به سزایی در پیروزی تیمش داشت. این بازیکن ۱۱ شوت از ۱۴ اقدام خود در این مسابقه را وارد سبد کرد. ۱۲۵ امتیاز، بیشترین امتیازی است که ممفیس در این فصل از رقابت ها اجازه داده است حریفش کسب کند.

نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در هشتم دسامبر ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
کلیولند کولیرز ۱۰۵ ۱۰۰ پرتلند تریل بلیزرس دانلود
ایندیانا پیسرز ۱۲۳ ۱۳۱ گلدن استیت واریورز دانلود
بروکلین نتز ۱۱۰ ۱۰۵ هیوستن راکتس دانلود
ممفیس گریزلیز ۸۸ ۱۲۵ اکلاهما سیتی تاندر دانلود
دنور ناگتز ۷۴ ۸۵ اورلاندو مجیک دانلود
ساکرامنتو کینگز ۱۱۴ ۱۰۶ یوتا جاز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۹ پاسخ

  1. Kiiiiiiiing گفت:

    درصد شوت لبران بهتر از قبل بود ۱۴ از ۲۴ ، آخه این مازگوو کیه ، این چه سنتریه آخه ، مگه سنتر قحطه که سنتر روسی گرفتن اونم در ازای ۲ تا درفت راند یکم ، کلیولند یه سنتر میخواد در حد هاوارد ، جردن ، وایت ساید ، دمارکوس ، دراموند و امثالهم تا بتونه یه تیم تاریخ ساز بشه

  2. اسماعیل گفت:

    گلدن استیت و کلیولند چه تاریخی باهم بازی دارند؟

  3. sina777 گفت:

    لبرون عالی بود در ضمن کلیولند زمانی کامل میشه که شامپرت و کایری برگردن

  4. مبین امامی گفت:

    سلام دوستان کسی سایتی یا تلگرام ویا حتی اینستاگرامی سراغ داره که فعال باشه و توش کل کل طرفداران nba و نظرات گرم باشه لطفا معرفی کنید

  5. MN.Oklahoma.city.thander گفت:

    عالی بودokc

  6. My Dubs گفت:

    بازی کلیولند گلدن استیت تاریخ ۲۵ دسامبر یا همون X-max یا شب کریسمس برگزار میشه. تست اشعه X کلی تامپسن خداروشکر رو مچ پاش منفی بوده احتمال داره به بازی بوستون برسه. جنگجویان طلایی بعد از دو بازی با بوستون و میلواکی به خونه برمیگردن و هریسون بارنز هم بازی با فینیکس احتمالا میرسه و بعد از اون ۵ بازی میزبان هستن در طی ۱۶ روز.
    King: یک تیم مگه چقدر داره Cap Space که بخواد همچین بازیکنایی که شما گفتی رو بخره.؟؟؟؟همین الان ۱۱۰ میلیون دلار حقوق سالیانه تیم شماست. تریستن تامسپون هست دیگه کوین لاو هم هست ترکیب رو اسمال کنن اندرسون ورژا هم هست خود دیوید گریفین باهاش تمدید کرده ( مال بد بیخ ریش صاحابش از قدیما میگن) مازگوف سنتر بدی نیست باسابقه است تو نیکس و دنور بوده و یک بازی دو فصل پیش ۲۸ تا ریباند با همین وریورز داشت. موزگوف که زیاد بازی نمیکنه.

  7. kiiiiiiiiiing گفت:

    درسته که اینو زیاد بازی نمیده ولی بازم رفته امسال سنتر روسی خریده آخه میخواد چکار

  8. kiiiiiiiiiing گفت:

    جالبه که پنج روز بعد از بازی واریورز و کوز یعنی ۳۰ دسامبر تولد king هست ، امیدوارم کامش تلخ نشه

  9. My Dubs گفت:

    اها ساشا کان رو میگی؟؟اون که اصن بازی نمیکنه. این دست بازیکنا فقط راستر پر کنن. قراردادشم فکر نکنم بالا باشه. بهر حال تیمی که چند تا بازیکن قراداد سنگین دارن مجبوره چند تا بازیکن هم مینیممی داشته باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *