نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در ۶ ژانویه ۲۰۱۴

نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در 6 ژانویه 2014

در سه مسابقه برگزار شده لیگ بسکتبال ان‌بی‌ای در ۶ ژانویه ۲۰۱۴، تیم های مینسوتا، بروکلین و کلیپرز، حریفان خود را شکست دادند.
در یکی از دیدارهای امروز، فیلادلفیا سونی سیکسرز میزبان مینسوتا تیمبرولوز بود که در پایان با نتیجه ۹۵ بر ۱۲۶، مغلوب حریف شد. هفت بازیکن مینسوتا در این دیدار، موفق به کسب امتیازات دو رقمی شدند. کوین لاو در این مسابقه ۲۶ امتیاز، ۷ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. بازیکنان تیمبرولوز در این مسابقه ۱۶ شوت از ۲۶ شوت ۳امتیازی خود را به ثمر رساندند. (دانلود هایلایت های مسابقهلینک کمکی)
بروکلین نتز با پیروزی خانگی ۹۱ بر ۸۶ مقابل آتلانتا هاوکس، سومین برد متوالی خود را بدون گارد راسش، درون ویلیامز به دست آورد. ویلیامز به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب بود. جو جانسون از نتز در این مسابقه ۲۳ امتیاز، ۳ ریباند و ۴ پاس منجر به گل به دست آورد. (دانلود هایلایت های مسابقهلینک کمکی)
تیم لس آنجلس کلیپرز در استیپلز سنتر، با نتیجه ۱۰۱ بر ۸۱، اورلاندو مجیک را شکست داد. درن کالسون که پس از مصدومیت کریس پاول، برای دومین بازی متوالی به عنوان گارد راس شروع کننده در ترکیب کلیپرز قرار گرفته بود، موفق شد در این مسابقه ۲۱ امتیاز، ۳ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی به دست آورد. (دانلود هایلایت های مسابقهلینک کمکی)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. مصطفی گفت:

    از سایت بروزتون ممنونم اگه میشه تو پایان هر روز تو همون پست که هایلایت هارو میزارید تاپ تن اون روزم بزارید ممنون.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *