نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در سی ام مارس ۲۰۱۶

نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در سی ام مارس 2016

پیروزی تورنتو، دالاس و گلدن استیت و شکست ممفیس و میامی، از مهمترین نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در سی ام مارس ۲۰۱۶ بود.

تیم بسکتبال تورنتو رپتورز با برتری مقابل آتلانتا هاوکس، پنجاهمین پیروزی خود در رقابت های این فصل را کسب کرد. تورنتو امروز میزبان آتلانتا بود و توانست با نتیجه‌ی ۱۰۵ بر ۹۷ حریف خود را از پیش رو بردارد. دمار دروزن از رپتورز در این بازی ۲۶ امتیاز، ۵ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد. این نخستین بار است که تورنتو در یک فصل، ۵۰ پیروزی به دست می آورد.

ممفیس گریزلیز با قبول شکست مقابل دنور ناگتز، چهارمین باخت متوالی خود را تجربه کرد. ممفیس امروز در فدکس فروم پذیرای دنور بود که بازی را با حساب ۱۰۵ بر ۱۰۹ به حریف خود واگذار کرد. ویل بارتون از دنور با کسب ۲۵ امتیاز، ۶ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. زک رندولف از ممفیس نیز ۲۶ امتیاز، ۶ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی ثبت کرد.

دالاس موریکس میزبان نیویورک نیکس بود و این بازی نزدیک را با نتیجه‌ی ۹۱ بر ۸۹ به سود خود پایان داد. جی.جی. باریا با کسب ۲۶ امتیاز، ۵ ریباند و ۷ پاس منجر به گل، از بازیکنان شاخص دالاس در این مسابقه بود. درن ویلیامز از دالاس در این مسابقه غایب بود و برای چهارمین بازی متوالی نتوانست برای تیمش به میدان رود. دالاس با کسب این پیروزی به رکورد ۳۷ برد و ۳۸ باخت رسید. این تیم پس از هیوستن و یوتا که رکوردهای مشابقه دارند، در جایگاه نهم کنفرانس غرب قرار دارد.

کسب ۳۱ امتیاز توسط استفن کری به گلدن استیت واریورز کمک کرد یوتا جاز را از پیش رو بردارد. گلدن استیت امروز میهمان یوتا بود و در وقت اضافه‌ی اول با نتیجه‌ی ۱۰۳ بر ۹۶ حریف خود را شکست داد. کری در این بازی ۷ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی نیز کسب کرد و تیمش را برای ثبت شصت و هشتمین پیروزی فصل یاری کرد. گلدن استیت با کسب این پیروزی، رکورد بردهای خود در فصل گذشته (۶۷ برد) را شکست.

جامپ شات جولیوس رندل در ۱٫۹ ثانیه مانده به پایان بازی، پیروزی لیکرز در برابر هیت را رقم زد. در آخرین بازی امروز لس آنجلس لیکرز میزبان میامی هیت بود و در وقت اضافه‌ی اول با حساب ۱۰۲ بر ۱۰۰ حریف خود را مغلوب کرد. پس از جامپ شات رندل، جو جانسن از میامی فرصت داشت تا با شوت سه امتیازی خود در ۱٫۲ ثانیه مانده به پایان، نتیجه را به نفع تیمش تغییر دهد اما نتوانست شوت خود را وارد سبد کند. جردن کلارکسن از لیکرز در این بازی ۲۶ امتیاز، ۶ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. کوبی برایانت از لیکرز که در این مسابقه برای آخرین بار برابر دوین وید بازی می کرد، پس از ۸ دقیقه و ۴۴ ثانیه حضور در بازی، نتوانست مسابقه را ادامه دهد و زمین را ترک کرد.

نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در سی ام مارس ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
تورنتو رپتورز ۱۰۵ ۹۷ آتلانتا هاوکس دانلود
ممفیس گریزلیز ۱۰۵ ۱۰۹ دنور ناگتز دانلود
میلواکی باکز ۱۰۵ ۹۴ فینیکس سانز دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۷۹ ۹۹ لس آنجلس کلیپرز دانلود
دالاس موریکس ۹۱ ۸۹ نیویورک نیکس دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۱۰۰ ۹۲ نیو اورلینز پیکانز دانلود
یوتا جاز ۹۶ ۱۰۳ گلدن استیت واریورز دانلود
ساکرامنتو کینگز ۱۲۰ ۱۱۱ واشنگتن ویزاردز دانلود
لس آنجلس لیکرز ۱۰۲ ۱۰۰ میامی هیت دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.