نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در هشتم فوریه ۲۰۱۶

نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در هشتم فوریه 2016

مسابقات ان‌بی‌ای در هشتم فوریه ۲۰۱۶ با انجام ده دیدار پیگیری شد.

تیم بسکتبال شارلوت هورنتز با پیروزی مقابل شیکاگو بولز، تعداد بردها و باخت های خود را در عدد ۲۶ برابر کرد. شارلوت امروز میزبان شیکاگو بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۸ بر ۹۱ حریف خود را مغلوب کند. کمبا واکر در این بازی ۳۰ امتیاز، ۷ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی ثبت کرد. پاو گاسل از شیکاگو کار خود در این مسابقه را با ۲۲ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۷ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۳ بلاک شات به اتمام رساند. شیکاگو در این مسابقه جیمی باتلر، درک رز و نیکولا میروتیچ را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداشت.

بروکلین نتز با سه امتیازی ثانیه پایانی جو جانسن، دنور ناگتز را از پیش رو برداشت. بروکلین امروز در بارکلیز سنتر پذیرای دنور بود و توانست با نتیجه‌ی ۱۰۵ بر ۱۰۴ حریف خود را مغلوب کند. تدیوس یانگ از بروکلین در این بازی ۲۰ امتیاز، ۷ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۳ بلاک شات به دست آورد.

یک ران ۱۱-۲ در آغاز کوارتر چهارم، به تورنتو رپتورز کمک کرد دیترویت پیستونز را شکست دهد. تورنتو امروز میهمان دیترویت بود که این بازی را با برتری ۱۰۳ بر ۸۹ پایان داد. کایل لوری در این بازی ۲۵ امتیاز، ۳ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد و به تیمش کمک کرد چهاردهمین پیروزی خود در ۱۵ مسابقه اخیر را ثبت کند. بازیکنان تورنتو در این دیدار ۵۵٫۷ درصد از مجموع شوت ها و ۵۵ درصد از شوت های سه امتیازی خود را وارد سبد کردند. وارد سبد شدن شوت آندره درامند از فاصله‌ی حدود ۲۴ متری در پایان کوارتر سوم، از صحنه های جالب این مسابقه بود.

اورلاندو مجیک با جبران اختلاف ۲۰ امتیازی، برای دومین بار در دو روز گذشته، آتلانتا هاوکس را شکست داد. اورلاندو امروز میهمان آتلانتا بود و در وقت اضافه اول با حساب ۱۱۷ بر ۱۱۰ حریف خود را مغلوب کرد. نیکولا ووچویچ از اورلادنو، ۲۵ امتیاز از مجموع ۲۸ امتیاز خود در این بازی را پس از نیمه اول کسب کرد. این بازیکن ۱۳ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات نیز به دست آورد. مجیک در حالی این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت که در لحظاتی از کوارتر نخست ۲۰ امتیاز و در دقایقی از کوارتر سوم ۱۸ امتیاز از حریف عقب بود. اولین برتری مجیک در این دیدار در ۳ دقیقه و ۳۳ ثانیه مانده به پایان وقت معمول، رقم خورد. ال هارفورد از آتلانتا در این بازی ۲۷ امتیاز، ۶ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات ثبت کرد. توبایاس هریس از اورلاندو در این دیدار غایب بود و دومین بازی متوالی را به دلیل مصدومیت از دست داد.

نیو اورلینز پلیکانز با برتری مقابل مینسوتا تیمبرولوز، به چهار شکست پی در پی خود خاتمه داد. پلیکانز امروز میهمان تیمبرولوز بود و با نتیجه‌ی ۱۱۶ بر ۱۰۲ حریف خود را مغلوب کرد. انتونی دیویس و جرو هالیدی هر کدام در این دیدار ۲۷ امتیاز برای پلیکانز کسب کردند. هالیدی ۶ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی نیز به دست آورد.

نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در هشتم فوریه ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
شارلوت هورنتز ۱۰۸ ۹۱ شیکاگو بولز دانلود
کلیولند کولیرز ۱۲۰ ۱۰۰ ساکرامنتو کینگز دانلود
ایندیانا پیسرز ۸۹ ۸۷ لس آنجلس لیکرز دانلود
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۹۲ ۹۸ لس آنجلس کلیپرز دانلود
بروکلین نتز ۱۰۵ ۱۰۴ دنور ناگتز دانلود
دیترویت پیستونز ۸۹ ۱۰۳ تورنتو رپتورز دانلود
آتلانتا هاوکس ۱۱۰ ۱۱۷ اورلاندو مجیک دانلود
ممفیس گریزلیز ۱۰۶ ۱۱۲ پرتلند تریل بلیزرس دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۱۰۲ ۱۱۶ نیو اورلینز پیکانز دانلود
فینیکس سانز ۱۰۶ ۱۲۲ اکلاهما سیتی تاندر دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۱ پاسخ

  1. Kiiiiiiiing گفت:

    بازی کلیولند بازی جالبی بود ، پاس راندو به لبران جالب بود که سوژه کارشناسا شده برای یه دانک تمیز ، کایری فوق العاده بود با ۳۲ امتیاز و ۱۲ اسیست ، لبران هم ۳ کوارتر بازی کرد و چهلمین تریپل دابل خودش رو ثبت کرد با ۲۱ امتیاز ، ۱۰ اسیست ، ۱۰ ریباند ، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک. و خودش رو به رتبه ۲۶ توپ ربایی تاریخ رسوند ، فقط ۱۶ توپ ربایی لازم داره تا به تنها بازیکن تاریخ تبدیل بشه که در سه جدول امتیاز ، اسیست و توپ ربایی حاضره.
    لیکرز خیلی خوب بازی کرد و با برد فاصله ای نداشت ، رندل عالی بود ولی کوبی برعکس بازیهای اخیرش خوب نبود درصد شوتش ۲۴ بود ، ۲۵ اقدام به شوت داشت ولی هیچ پاس منجر به گل نداشت.

  2. ehsan گفت:

    کوین دورانت واقعا عالی شده و هیچ حرفی در موردش نیست،خیلی به موقع بعه کمک تیمش میاد،تو بازی که عقب هستن میرسونه بازی رو و تو بازی هایی که مساوی هستن مهمترین عامل برد میشه،امیدوارم از این هم بهتر بشه
    جو جانسون بازم بازر زد و بروکلین هم بالاخره برد،چند سایت گفته بودن که احتمال داره به میامی ترید بشه،امیدوارم پت بتونه این کارو انجام بده،ولی بروکلین هم به این احتی از دست نمیه این بازیکن فوق العاده موثر رو
    ضمنا سایت های معتبر هم گفتن تو چند روز آینده احتمالا ساکرامنتو کارل رو اخراج میکنه!!!!!!!!!!!!!!!

  3. Nasser گفت:

    J.R.Smith خیلی خوب ۳ امتیازی میزنه.موندم چرا برای مسابقه ۳ امتیازی All Star انتخاب نشده.

  4. M-N Oklahoma.city.thunder گفت:

    من موندم تو این مسئله که راندو غیر پاس دادن کار دیگه ای بلده؟امتیاز نمیتونه بگیره فقط پاس میده تا تو جدول اسیست بالا باشه تو هر تیمی هم که میره کلا تیم بهم میریزه دالاس هم این قضیه رو فهمید ردش کرد خودشو خلاص کرد

  5. Kiiiiiiiing گفت:

    اگر تا اینجای فصل حساب کنیم فقط دورانت و کری در حد MVP بودن

  6. Mahdi6 گفت:

    ماشاالله برو بچه های کلیولند

  7. رضا گفت:

    اوووووف!!!!!!!!!!!!
    چه سه امتیازیهایی میزنه این اقای black mamba
    amaziiiiiiiing

  8. Kiiiiiiiing گفت:

    بازم بگید لبران حسوده و خودخواه ، بخونید فقط ، اینم تعریف و تمجید اساسی لبران از کوبی در آستانه بازی پنج شنبه دو تیم ، از طرفدارا خواسته حسابی کوبی رو سرحال بیارن ، ماجرای هدیه گرفتن کفش از کوبی در دوران دبیرستانشو گفته ، از اینکه ساعتها بازیشو میدیده و چیز یاد میگرفته و ……
    http://espn.go.com/nba/story/_.....les-lakers

  9. Mahdi6 گفت:

    http://espn.go.com/nba/story/_.....all-greats
    اینو بخونید جالبه. صحبت های بعضی مربیان لیگ مثل داک ریورز و جیسون کید و… و کریس باش درباره تاپ ۵ تاریخ و استفن کری و …
    البته صحبت که نه هرکی نظر خودشو گفته و جالب این که مایکل جردن تو تاپ ۵ همه اینها بوده.

  10. ehsan گفت:

    راندو سبک بازیش با تمام گارد های ان بی ای فرق میکنه،کار یه گارد اینه که فقط و فقط پاس بده و تیمو جمع و جور کنه،امتیاز آوردن مال فوروارده،البته جایی که تیم نیاز داره گارد هم باید به موقع امیتیاز بیاره،راندو هم دقیقا اینجوره،از اون گارد های کلا به موقع
    یادمون نره راندوی بوستون رو!!!!!!!!!!!!!!!!همین الآن هم فوق العادست

  11. M_N Oklahoma.city.thunder گفت:

    راندوی بوستون تمام شد

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *