نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در ۱ نوامبر ۲۰۱۶

نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در 1 نوامبر 2016

پیروزی کلیولند، دیترویت، مینسوتا، یوتا و گلدن استیت، از مهمترین نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در ۱ نوامبر ۲۰۱۶ بود.

تیم بسکتبال کلیولند کولیرز با برتری مقابل هیوستن راکتس، چهارمین پیروزی خود در این فصل از رقابت ها را کسب کرد و همچنان بدون شکست باقی ماند. کلیولند در این مسابقه خانگی با نتیجه ۱۲۸ بر ۱۲۰ حریف خود را از پیش رو برداشت. کایری ایروینگ از کلیولند با ۳۲ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن تیمش در این مسابقه بود. این بازیکن ۲ ریباند و ۴ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. بازیکنان کلیولند در کوارتر چهارم این مسابقه ۴۳ امتیاز کسب کردند. لبران جیمز نیز ۱۹ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۸ پاس منجر به گل ثبت کرد. جیمز هاردن از هیوستن با ۴۱ امتیاز، ۷ ریباند، ۱۵ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی، شاخص ترین بازیکن تیمش در این مسابقه بود.

دیترویت پیستونز در خانه پذیرای نیویورک نیکس بود که توانست با حساب ۱۰۲ بر ۸۹ حریف خود را مغلوب کند. توبایاس هریس از دیترویت در این بازی ۲۵ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات کسب کرد و به تیمش کمک کرد در مسابقات خانگی این فصل همچنان بدون شکست باقی بماند. کارملو انتونی از نیکس نیز ۲۴ امتیاز، ۲ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی به دست آورد.

مینسوتا تیمبرولوز برای ثبت نخستین پیروزی خود در این فصل، ممفیس گریزلیز را در هم کوبید. مینسوتا در این مسابقه خانگی با نتیجه ۱۱۶ بر ۸۰ به برتری رسید. زک لاوین از مینسوتا با ۳۱ امتیاز، همچون ۴ بازیکن شروع کننده دیگر تیمش، امتیازات خود را دورقمی کرد. این بازیکن ۴ ریباند و ۲ پاس منجر به گل نیز کسب کرد. بازیکنان مینسوتا در این مسابقه ۱۲ شوت از ۲۰ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند که ۵ شوت آن توسط لاوین به ثمر رسید.

شوت های سه امتیازی به یوتا جاز کمک کرد اولین شکست فصل سن آنتونیو اسپرز را رقم بزند. یوتا امروز میهمان سن آنتونیو بود که این بازی را با برتری ۱۰۶ بر ۹۱ به اتمام رساند. بازیکنان یوتا در این دیدار ۱۵ شوت سه امتیازی وارد سبد حریف کردند. جرج هیل از یوتا با ۲۲ امتیاز، ۲ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود.

در آخرین بازی امروز پرتلند تریل بلیزرس میزبان گلدن استیت واریرز بود که با نتیجه ۱۰۴ بر ۱۲۷ مغلوب حریف خود شد. استفن کری از گلدن استیت در این مسابقه ۲۸ امتیاز، ۴ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. دیمین لیلارد، همتای کری در تیم مقابل نیز کار خود را با ۳۱ امتیاز، ۱ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به اتمام رساند.

نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در ۱ نوامبر ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
کلیولند کولیرز ۱۲۸ ۱۲۰ هیوستن راکتس دانلود
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۱۰۱ ۱۰۳ اورلاندو مجیک دانلود
ایندیانا پیسرز ۱۱۵ ۱۰۸ لس آنجلس لیکرز دانلود
میامی هیت ۱۰۸ ۹۶ ساکرامنتو کینگز دانلود
دیترویت پیستونز ۱۰۲ ۸۹ نیویورک نیکس دانلود
نیو اورلینز پیکانز ۱۱۳ ۱۱۷ میلواکی باکز دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۱۱۶ ۸۰ ممفیس گریزلیز دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۹۱ ۱۰۶ یوتا جاز دانلود
پرتلند تریل بلیزرس ۱۰۴ ۱۲۷ گلدن استیت واریرز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.