نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در ۱۴ دسامبر ۲۰۱۶

نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در 14 دسامبر 2016

پیروزی واشنگتن، میامی، ممفیس، یوتا و سن آنتونیو، از مهمترین نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در ۱۴ دسامبر ۲۰۱۶ بود.

دهمین پیروزی فصل واشنگتن ویزاردز با غلبه بر شارلوت هورنتز ثبت شد. واشنگتن امروز میزبان شارلوت بود و موفق شد با نتیجه ۱۰۹ بر ۱۰۶ حریف خود را مغلوب کند. جان وال از واشنگتن با کسب ۲۵ امتیاز، ۶ ریباند، ۱۰ پاس منجر به گل و ۷ توپ ربایی، ستاره تیمش در این مسابقه بود. کمبا واکر از شارلوت در ثانیه پایانی مسابقه فرصت داشت تا با شوت سه امتیازی خود، نتیجه را به تساوی بکشاند اما نتوانست اقدام خود را وارد سبد کند.

میامی هیت با پیروزی مقابل اورلاندو مجیک، برای نخستین بار در این فصل، دو برد متوالی خانگی ثبت کرد. میامی در این مسابقه با حساب ۹۵ بر ۸۹ ایندیانا را شکست داد. حسن وایت‌ساید از میامی در این مسابقه ۲۶ امتیاز، ۲۲ ریباند و ۲ بلاک شات به دست آورد. این بازیکن ۱۰ شوت از ۱۶ اقدام خود را وارد سبد کرد. پاول جرج از ایندیانا نیز کار خود را با ۲۲ امتیاز، ۷ ریباند و ۳ پاس منجر به گل به اتمام رساند.

کلیولند کولیرز در شبی که به Big 3 خود استراحت داد، مقابل ممفیس مغلوب شد. کلیولند در این بازی خارج از خانه با نتیجه ۸۵ بر ۹۳ شکست خورد. مارک گاسل در این دیدار ۱۷ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی برای ممفیس کسب کرد. تروی دنیلز از ممفیس نیز ۲۰ امتیاز، ۲ ریباند و ۱ پاس منجر به گل به دست آورد. لبران جیمز، کوین لاو و کایری ایروینگ در این مسابقه استراحت کردند و تیمشان کمترین امتیاز خود در این فصل از رقابت ها را به ثبت رساند.

یوتا جاز میزبان اکلاهما سیتی تاندر بود و توانست با نتیجه ۱۰۹ بر ۸۹ حریف خود را از پیش رو بردارد. رادنی هود از یوتا با ۲۵ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن تیمش در این مسابقه بود. بازیکنان یوتا در این مسابقه ۵۸٫۳ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند و به حریف اجازه ندادند بیش از ۳۶٫۶ درصد از شوت های خود را به ثمر برساند. راسل وستبروک از تاندر کار خود در این بازی را با ۲۷ امتیاز، ۶ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به اتمام رساند.

بیستمین پیروزی فصل سن آنتونیو اسپرز، در حضور ۱۸۴۱۸ تماشاچی حاضر در AT&T سنتر و مقابل بوستون سلتیکس به ثبت رسید. سن آنتونیو در این بازی با نتیجه ۱۰۸ بر ۱۰۱ بوستون را شکست داد. کوای لئونارد از سن آنتونیو با ۲۶ امتیاز، ۳ ریباند، ۶ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. آیزیاه تامس از بوستون به دلیل مصدومیت در این مسابقه غایب بود و سن آنتونیو اسپرز نیز به لامارکوس آلدریج استراحت داد.

نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در ۱۴ دسامبر ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۱۱۴ ۱۲۳ تورنتو رپتورز دانلود
واشنگتن ویزاردز ۱۰۹ ۱۰۶ شارلوت هورنتز دانلود
اورلاندو مجیک ۱۰۸ ۱۱۳ لس آنجلس کلیپرز دانلود
میامی هیت ۹۵ ۸۹ ایندیانا پیسرز دانلود
بروکلین نتز ۱۰۷ ۹۷ لس آنجلس لیکرز دانلود
ممفیس گریزلیز ۹۳ ۸۵ کلیولند کولیرز دانلود
هیوستن راکتس ۱۳۲ ۹۸ ساکرامنتو کینگز دانلود
دالاس موریکس ۸۵ ۹۵ دیترویت پیستونز دانلود
یوتا جاز ۱۰۹ ۸۹ اکلاهما سیتی تاندر دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۱۰۸ ۱۰۱ بوستون سلتیکس دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.