نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در ۱۶ نوامبر ۲۰۱۶

نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در 16 نوامبر 2016

شکست کلیولند و کلیپرز و پیروزی نیویورک، اکلاهما سیتی و گلدن استیت، از مهمترین نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در ۱۶ نوامبر ۲۰۱۶ بود.

نبود لبران جیمز در ترکیب کلیولند کولیرز، به ثبت دومین شکست فصل این تیم انجامید. کلیولند امروز میهمان ایندیانا پیسرز بود که بازی را با حساب ۹۳ بر ۱۰۳ به میزبان واگذار کرد. تایرون لو در این مسابقه به جیمز استراحت داد. پاول جرج از ایندیانا در این مسابقه ۲۱ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. جف تیگ با ۲۰ امتیاز، ۴ ریباند، ۸ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات، دیگر بازیکن شاخص ایندیانا بود. جی.آر. اسمیت از کلیولند و رادنی استاکی از ایندیانا، دیگر غایبان این مسابقه بودند. کوین لاو کار خود در این بازی را با کسب ۲۷ امتیاز، ۱۶ ریباند و ۱ پاس منجر به گل برای کلیولند به اتمام رساند.

نیویورک نیکس در شبی که کریستاپس پورزینگس بیشترین امتیاز دوران حرفه ای خود را کسب کرد، دیترویت پیستونز را از پیش رو برداشت. نیویورک امروز در مدیسن اسکوئر گاردن پذیرای دیترویت بود و موفق شد با نتیجه ۱۰۵ بر ۱۰۲ حریف خود را شکست دهد. پورزینگس در این مسابقه ۳۵ امتیاز، ۷ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. او ۱۳ شوت از ۲۲ اقدام خود را وارد سبد کرد.

دانک تماشایی راسل وستبروک روی سر کلینت کاپلا در ثانیه های پایانی، پیروزی اکلاهما سیتی تاندر برابر هیوستن راکتس را تضمین کرد. اکلاهما سیتی امروز میزبان هیوستن بود و توانست با حساب ۱۰۵ بر ۱۰۳ رقیب خود را مغلوب کند. وستبروک در ۵٫۵ ثانیه مانده به پایان بازی و در حالی که تیمش با نتیجه ۱۰۳ بر ۱۰۰ پیش بود، با اجرای دانکی اختلاف امتیاز را به ۵ افزایش داد تا شوت سه امتیازی ثانیه پایانی اریک گوردون از هیوستن نیز نتواند مانع از شکست راکتس شود. وستبروک در این مسابقه ۳۰ امتیاز، ۷ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. ویکتور اولادیپو با ۲۹ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، دیگر بازیکن شاخص تاندر بود. جیمز هاردن از هیوستن در برابر تیم سابقش عملکرد ضعیفی در شوتزنی داشت و تنها ۴ شوت از ۱۶ اقدام خود را وارد سبد کرد. او ۱۳ امتیاز، ۷ ریباند، ۱۳ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی کسب کرد.

کسب ۳۵ امتیاز توسط استفن کری به گلدن استیت واریرز کمک کرد تورنتو رپتورز را از پیش رو بردارد. گلدن استیت در این بازی خارج از خانه با نتیجه ۱۲۷ بر ۱۲۱ تورنتو را شکست داد تا پنجمین پیروزی متوالی خود را ثبت کند. ۳ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی، دیگر آماری بود که کری در این بازی ثبت کرد. کوین دورنت نیز ۳۰ امتیاز، ۹ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. دمار دروزان با ۳۴ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن رپتورز در این مسابقه بود. او که ۱۷ امتیاز خود را از پرتاب های پنالتی به دست آورد، ۶ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی نیز کسب کرد.

سه امتیازی کلیدی مارک گاسل در ۱۴ ثانیه مانده به پایان بازی، به ممفیس گریزلیز کمک کرد دومین شکست فصل را به لس آنجلس کلیپرز تحمیل کند. گریزلیز امروز میهمان کلیپرز بود که این بازی را با برتری ۱۱۱ بر ۱۰۷ به پایان رساند. گاسل در ۱۴ ثانیه مانده به پایان بازی، در حالی که تیمش با نتیجه ۱۰۶ بر ۱۰۷ عقب بود، شوت سه امتیازی خود را وارد سبد کرد. در ادامه مایک کانلی دو پرتاب پنالتی خود را وارد سبد کرد تا ممفیس ششمین پیروزی فصل را ثبت کند. گاسل در این دیدار ۲۶ امتیاز، ۶ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. کانلی نیز ۳۰ امتیاز، ۵ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی کسب کرد.

نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در ۱۶ نوامبر ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۱۰۹ ۱۰۲ واشنگتن ویزاردز دانلود
اورلاندو مجیک ۸۹ ۸۲ نیو اورلینز پیکانز دانلود
ایندیانا پیسرز ۱۰۳ ۹۳ کلیولند کولیرز دانلود
بوستون سلتیکس ۹۰ ۸۳ دالاس موریکس دانلود
نیویورک نیکس ۱۰۵ ۱۰۲ دیترویت پیستونز دانلود
آتلانتا هاوکس ۱۰۷ ۱۰۰ میلواکی باکز دانلود
اکلاهما سیتی تاندر ۱۰۵ ۱۰۳ هیوستن راکتس دانلود
تورنتو رپتورز ۱۲۱ ۱۲۷ گلدن استیت واریرز دانلود
دنور ناگتز ۱۲۰ ۱۰۴ فینیکس سانز دانلود
ساکرامنتو کینگز ۱۰۵ ۱۱۰ سن آنتونیو اسپرز دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۱۰۷ ۱۱۱ ممفیس گریزلیز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.