نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در ۲۶ نوامبر ۲۰۱۶

نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در 26 نوامبر 2016

پیروزی شارلوت، اکلاهما سیتی و گلدن استیت، از جمله نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در ۲۶ نوامبر ۲۰۱۶ بود.

تیم بسکتبال شارلوت هورنتز با برتری مقابل نیویورک نیکس، به ۴ شکست متوالی خود پایان داد. شارلوت امروز میزبان نیویورک بود و توانست با نتیجه ۱۰۷ بر ۱۰۲ حریف خود را مغلوب کند. کمبا واکر از شارلوت با کسب ۲۸ امتیاز، ۲ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۳ بلاک شات، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. جرمی لمب نیز که جایگزین نیکولاس باتوم مصدوم در ترکیب شروع کننده شده بود، نمایش خوبی ارائه داد و کار خود را با ۱۸ امتیاز، ۱۷ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به اتمام رساند.

اکلاهما سیتی تاندر در شبی که راسل وستبروک به لبران جیمز رسید، دیترویت پیستونز را از پیش رو برداشت. تاندر امروز در چزا پیک انرژی آرینا پذیرای پیستونز بود که با نتیجه ۱۰۶ بر ۸۸ به برتری رسید. وستبروک در این مسابقه ۱۷ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۱۵ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد و با ثبت چهل و چهارمین تریپل دابل دوران حرفه ای خود، در کنار لبران جیمز در جایگاه ششم بازیکنانی که بیشترین تریپل دابل را در تاریخ لیگ ثبت کرده اند، قرار گرفت. این هفتمین تریپل دابل وستبروک در این فصل از رقابت ها بود.

کسب ۳۴ امتیاز توسط استفن کری به گلدن استیت واریرز کمک کرد مینسوتا تیمبرولوز را مغلوب کند. گلدن استیت امروز در خانه پذیرای مینسوتا بود که این بازی را با برتری ۱۱۵ بر ۱۰۲ به پایان رساند. کری که ۱۳ شوت از ۱۹ اقدام خود در این بازی را وارد سبد کرد، ۸ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی نیز به دست آورد. زک لاوین از مینسوتا نیز کار خود را با ۳۱ امتیاز، ۳ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به پایان رساند. دریماند گرین از گلدن استیت به دلیل آسیب دیدگی در این مسابقه غایب بود.

نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در ۲۶ نوامبر ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
واشنگتن ویزاردز ۱۰۰ ۱۱۲ سن آنتونیو اسپرز دانلود
شارلوت هورنتز ۱۰۷ ۱۰۲ نیویورک نیکس دانلود
اکلاهما سیتی تاندر ۱۰۶ ۸۸ دیترویت پیستونز دانلود
میامی هیت ۱۰۷ ۱۱۰ ممفیس گریزلیز دانلود
گلدن استیت واریرز ۱۱۵ ۱۰۲ مینسوتا تیمبرولوز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.