نتایج مسابقات ان بی ای در روز کریسمس ۲۰۱۴

نتایج مسابقات ان بی ای در روز کریسمس 2014

امسال نیز همچون سال های گذشته، لیگ ان بی ای سعی کرده بود مسابقات روز کریسمس را طوری برنامه ریزی کند که طرفداران در این روز، شاهد بازی های جذاب باشند، گرچه عملکرد ضعیف تیم هایی مثل نتز و نیکس تا به اینجای فصل و مصدومیت بازیکنانی چون کوبی برایانت و درک رز، احتمالا باعث شد هیجان کافی در مورد بعضی از مسابقات امروز، وجود نداشته باشد.
در اولین مسابقه امروز، بروکلین نتز در بارکلیز سنتر میزبان شیکاگو بولز بود که با نتیجه ۷۸ بر ۹۵ مغلوب حریف شد. تاج گیبسون از بولز با کسب ۲۰ امتیاز، پر امتیازترین بازیکن این مسابقه بود. این بازیکن ۸ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات نیز به دست آورد. (دانلود هایلایت مسابقهلینک کمکی)
اکلاهما سیتی تاندر با تریپل دابل راسل وستبروک، با نتیجه ۱۲۳ بر ۹۴، میزبان خود، نیویورک نیکس را پشت سر گذاشت. وستبروک در این دیدار ۱۴ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل، ثبت کرد. بازیکنان تاندر با به ثمر رساندن ۱۳ شوت از ۲۴ شوت سه امتیازی خود، عملکرد خوبی در این زمینه داشتند. کارملو انتونی از نیکس، به دلیل مصدومیت، فرصت حضور در این مسابقه را از دست داد. (دانلود هایلایت مسابقهلینک کمکی)
میامی هیت با پیروزی ۱۰۱ بر ۹۵ مقابل لس آنجلس لیکرز در استیپلز سنتر، رکورد پیروزی های خود مقابل لیکرز، در روز کریسمس را به عدد ۵ رساند؛ در حالی در طول فصول گذشته هیچگاه در این روز، مقابل این تیم مغلوب نشده است. دوین وید از هیت با کسب ۲۳ امتیاز، ۶ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی، از بازیکنان شاخص این مسابقه بود. (دانلود هایلایت مسابقهلینک کمکی)
سن آنتونیو اسپرز در خانه میزبان هیوستون راکتس بود که در پایان با نتیجه ۹۸ بر ۱۱۱، مغلوب میهمان خود شد. بازیکنان راکتس در همان کوارتر نخست بازی، ۴۰ امتیاز کسب کردند تا فاصله خود را با حریف زیاد کنند. چندلر پارسونز، ترنس جونز و جیمز هاردن از هیوستون، در این دیدار از مرز ۲۰ امتیاز گذشتند. هاردن با کسب ۲۸ امتیاز، ۶ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات، از بازیکنان موثر میدان بود. (دانلود هایلایت مسابقهلینک کمکی)
در آخرین و نزدیک ترین بازی امروز، گلدن استیت واریورز در اوراکل آرنا با نتیجه ۱۰۵ بر ۱۰۳ لس آنجلس کلیپرز را شکست داد. دیوید لی از واریورز با کسب ۲۳ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۳ پاس منجر به گل در این دیدار، دابل دابل کرد. بلیک گریفین از کلیپرز پس از دریافت دو تکنیکال فول، در اوایل کوارتر چهارم از زمین اخراج شد. کلی تامپسون در ثانیه پایانی این بازی، با بلاک کردن لی آپ کریس پاول، مانع از تساوی بازی شد تا تیمش هفدهمین برد فصل را کسب کند. (دانلود هایلایت مسابقهلینک کمکی)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۹ پاسخ

  1. محمد گفت:

    این روزا لبرون چه دانکایی می زنه

  2. ALI گفت:

    سلام به خاطر کریسمس این لباسارو پوشیدند؟

    • admin گفت:

      بله.
      البته تو بازی های قبلی هم گاهی اوقات تیم ها لباس های آستین دار می پوشیدن، اما این لباس ها مخصوص بازی های روز کریسمس طراحی شدند و همه تیم ها، تو مسابقات امروز یونیفرم های آستین دار پوشیدن.

  3. حمیدرضا گفت:

    وید داره به روزای اوجش برمیگرده.به امید قهرمانی میامی

  4. رضا گفت:

    ادمین جان خبر جدیدی در مورد مصدومیت کوبی نیست؟؟؟اینکه کی برمیگرده
    مثل اینکه دیشب توی کنفرانس مطبوعاتی در مورد مصدومیتش صحبت کرده

    • admin گفت:

      نه دوست عزیز.
      تو مصاحبه اش هم گفته این که گفته میشه دلیل مصدومیت جدیدش این بوده که زودتر از اینکه مصدومیت قبلیش کاملا بهبود پیدا کنه، به میدون برگشته، درست نیست.

  5. مسعود گفت:

    یه روزی Garnett این Kidd رو میکشه! من مطمئنم!

  6. علیرضا گفت:

    سلام مگر کریسمس این ۴شنبه که بیاد نیست

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *