نتایج مسابقات ان بی ای در روز ۲۷ دسامبر ۲۰۱۵

نتایج مسابقات ان بی ای در روز 27 دسامبر 2015

در چهار مسابقه لیگ ان بی ای در روز ۲۷ دسامبر، تیم های ممفیس، بوستون، اکلاهما سیتی و پرتلند، حریفان خود را شکست دادند.

تیم بسکتبال ممفیس گریزلیز برای ثبت هفدهمین پیروزی فصل خود، لس آنجلس لیکرز را از پیش رو برداشت. ممفیس امروز در حضور ۱۸۱۱۹ تماشاچی حاضر در فدکس فروم پذیرای لیکرز بود که این بازی را با برتری ۱۱۲ بر ۹۶ پایان داد. مایک کانلی از ممفیس با ۱۹ امتیاز، یکی از شش بازیکن تیمش بود که امتیازات خود در این مسابقه را دورقمی کرد. این بازیکن ۴ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی نیز به دست آورد. مارک گاسل از ممفیس با ۱۶ امتیازی که در این مسابقه به دست آورد، شریف عبدالرحیم را پشت سر گذاشت و چهارمین بازیکن امتیازآور تاریخ این تیم لقب گرفت. (دانلود هایلایت های مسابقه)

بوستون سلتیکس میزبان نیویورک نیکس بود و با نتیجه‌ی ۱۰۰ بر ۹۱ حریف خود را شکست داد تا چهارمین پیروزی متوالی خود را به دست آورد. آیزیاه تامس از بوستون در این بازی ۲۱ امتیاز، ۸ ریباند و ۶ پاس منجر به گل ثبت کرد. ۸ امتیاز کلیدی این بازیکن در ۳ دقیقه پایانی مسابقه به بوستون برای کسب این پیروزی کمک کرد. مارکوس اسمارت از بوستون که ۱۸ مسابقه قبلی تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در این بازی به ترکیب بازگشت و حدود ۱۳ دقیقه در زمین حضور داشت. کارملو انتونی کار خود در این بازی را با ۲۹ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۲ پاس منجر به گل به اتمام رساند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

اکلاهما سیتی تاندر با جبران عقب افتادگی ۱۱ امتیازی، میهمان خود دنور ناگتز را با نتیجه‌ی ۱۲۲ بر ۱۱۲ مغلوب کرد. راسل وستبروک با کسب ۳۰ امتیاز، ۹ ریباند، ۱۲ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. تاندر با یک ران ۱۱-۲ در کوارتر چهارم این مسابقه، کنترل بازی را در دست گرفت. بازیکنان این تیم ۵۷٫۸ درصد از شوت های خود در این بازی را وارد سبد کردند که بهترین درصد شوت زنی آنها در این فصل از رقابت ها بود. دنور در این مسابقه امانوئل مودیای و دنیلو گالیناری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و طبق گفته سرمربی این تیم، احتمالا تا روز ۲ ژانویه نمی توانند بازی کنند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

پرتلند تریل بلیزرس با درخشش سی جی مک‌کالوم، ساکرامنتو کینگز را از پیش رو برداشت. پرتلند در این بازی خارج از خانه با نتیجه‌ی ۹۸ بر ۹۴ حریف خود را مغلوب کرد. مک‌کالوم در این مسابقه ۳۵ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۹ پاس منجر به گل، ۴ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. دیمین لیلارد از پرتلند به دلیل آسیب دیدگی در این دیدار غایب بود و چهارمین بازی متوالی را از دست داد. دیمارکوس کازینس از ساکرامنتو در این بازی ۳۶ امتیاز، ۶ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به دست آورد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. M-N.Oklahoma.cit .thunder گفت:

    عالی بود اوکلاهما برو okc

  2. M-N.Oklahoma.cit .thunder گفت:

    امسال سطح بازی راسل وستبروک و کوین دورانت از لحاظ امتیازی نزدیک به همه امسال شانس زیادی برای قهرمانی دارند گرچه سخته.

  3. KOBE24 گفت:

    قهرمانی برای هر تیمی سخته

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *