نتایج مسابقات ان بی ای در هشتم اپریل ۲۰۱۵

نتایج مسابقات ان بی ای در هشتم اپریل 2015

لیگ بسکتبال ان بی ای در هشتم اپریل ۲۰۱۵ با برگزاری سیزده مسابقه پیگیری شد. شکست بولز و راکتس و پیروزی سلتیکس، هاوکس، پیسرز و گریزلیز، از مهمترین نتایج امروز بود.

شوت لی آپ ویکتور اولادیپو در ۱٫۵ ثانیه مانده به پایان بازی تیم های اورلاندو مجیک و شیکاگو بولز، پیروزی اورلاندو در این دیدار را رقم زد. اورلاندو امروز پذیرای شیکاگو بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۵ بر ۱۰۳، حریف خود را مغلوب کند. اولادیپو در این مسابقه ۲۳ امتیاز، ۵ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد. درک رز از شیکاگو پس از حدود یک ماه دوری از میادین به دلیل عمل جراحی زانو، در این دیدار به زمین بازگشت و در حدود ۲۰ دقیقه ای که بازی کرد، ۹ امتیاز، ۲ ریباند و ۲ پاس منجر به گل به دست آورد.

دیترویت پیستونز با قبول شکست مقابل بوستون سلتیکس، اندک شانس خود برای حضور در پلی آف را از دست داد و عدم حضورش در مرحله حذفی قطعی شد. پیستونز در این دیدار خانگی با نتیجه‌ی ۱۰۳ بر ۱۱۳، بازی را به حریف خود واگذار کرد. آیزیاه تامس از بوستون با کسب ۳۴ امتیاز در این دیدار، بیشترین امتیاز خود در این فصل از رقابت ها را به ثبت رساند. این بازیکن ۳ ریباند و ۶ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. بوستون با کسب این پیروزی به رده هفتم کنفرانس شرق صعود کرد و بالاتر از بروکلین قرار گرفت.

بروکلین نتز در بارکلیز سنتر میزبان آتلانتا هاوکس بود که با نتیجه‌ی ۱۱۱ بر ۱۱۴، مغلوب حریف خود شد. ال هارفورد از هاوکس با کسب ۲۴ امتیاز، ۷ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، از بازیکنان برجسته تیمش در این مسابقه بود. هاوکس در این مسابقه پاول میلسپ را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. کایل کرور از هاوکس با ۳ شوت سه امتیازی که در این بازی به ثمر رساند، تعداد شوت های سه امتیازی دوران حرفه ای خود را به عدد ۱۷۲۰ رساند و با پشت سر گذاشتن دیل الیس، به رده یازدهم لیست بازیکنانی که بیشترین سه امتیازی را در تاریخ NBA ثبت کرده اند، صعود کرد. بروکلین نتز هم اکنون با ۳۶ برد و ۴۲ باخت، در رده هشتم کنفرانس شرق قرار گرفته است.

ایندیانا پیسرز با پیروزی مقابل نیویورک نیکس، رده نهم خود در کنفرانس شرق را حفظ کرد. پیسرز امروز در مدیسون اسکوئر گاردن میهمان بدترین تیم لیگ، نیکس بود و توانست این بازی را با برتری ۱۰۲ بر ۸۶ پایان دهد. جرج هیل در این مسابقه ۲۰ امتیاز، ۶ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی برای ایندیانا به دست آورد.

پنجاه و سومین پیروزی فصل ممفیس گریزلیز برابر نیو اورلینز پلیکانز به دست آمد. ممفیس در این دیدار خانگی با نتیجه‌ی ۱۱۰ بر ۷۴، نیو اورلینز را از پیش رو برداشت. شش بازیکن ممفیس در این دیدار امتیازات خود را دو رقمی کردند. زک رندولف از ممفیس در این مسابقه ۱۵ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. نیو اورلینز هم اکنون با ۴۲ برد و ۳۶ باخت، رکوردی مشابقه اکلاهما سیتی تاندر دارد اما بالاتر از این تیم در رده هشتم کنفرانس غرب قرار گرفته است.

نبرد تیم های ایالت تگزاس با برتری سن آنتونیو اسپرز همراه بود. اسپرز امروز میزبان هیوستن راکتس بود و با پیروزی ۱۱۰ بر ۹۸ مقابل این تیم، نهمین برد متوالی خود را به ثبت رساند. تونی پارکر از اسپرز، ۱۳ شوت از ۱۸ اقدام خود در این مسابقه را وارد سبد کرد و با کسب ۲۷ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن زمین لقب گرفت. این بازیکن ۴ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. بازیکنان سن انتونیو در این مسابقه ۵۰٫۵ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند. هیوستن در این دیدار دوناتس موتییونس و کوستاس پاپانیکولا را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداشت. تیاگو اسپلیتر و مارکو بلینلی از اسپرز نیز به دلیل مشابه غایب بودند.

نتایج مسابقات ان بی ای در هشتم اپریل ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
شارلوت هورنتز ۷۴ ۹۲ تورنتو رپتورز دانلود
اورلاندو مجیک ۱۰۵ ۱۰۳ شیکاگو بولز دانلود
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۹۰ ۱۱۹ واشنگتن ویزاردز دانلود
دیترویت پیستونز ۱۰۳ ۱۱۳ بوستون سلتیکس دانلود
بروکلین نتز ۱۱۱ ۱۱۴ آتلانتا هاوکس دانلود
نیویورک نیکس ۸۶ ۱۰۲ ایندیانا پیسرز دانلود
ممفیس گریزلیز ۱۱۰ ۷۴ نیو اورلینز پلیکانز دانلود
میلواکی باکز ۹۹ ۱۰۴ کلیولند کاوالیرز دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۱۱۰ ۹۸ هیوستن راکتس دانلود
دنور ناگتز ۱۱۹ ۱۰۱ لس آنجلس لیکرز دانلود
یوتا جاز ۱۰۳ ۹۱ ساکرامنتو کینگز دانلود
دالاس موریکس ۱۰۷ ۱۰۴ فینیکس سانز دانلود
پرتلند تریل بلیزرس ۱۱۶ ۹۱ مینسوتا تیمبرولوز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲۱ پاسخ

  1. SHaHRooZ گفت:

    با اینکه طرفدار OKC هستم. اما واسه بوستون خیلی خوشحال شدم. از وقتی راندو رفته بوستون خوب کار کرده. امیدوارم بتونه به پلی آف برسه.

  2. اسماعیل گفت:

    شاید خیلی زود باشه ولی فینال امسال بین کلیولند اسپرز خواهد بود.
    واریورز تجربه میدان های بزرک نداره

  3. LAKER FOR LIFE گفت:

    یه سؤال چرا پرتلند با اینکه سه تا برد کمتر از کلیپرز و سن آنتونیو داره ولی بالاتر از اونا تو رتبه چهارم جدول قرار داره؟

  4. Joker گفت:

    به به چه تیمی شده ایندیانا روحیشون به خاطر برگشت جرج عالیه امیدوارم از لب مرزی های شرق بوستون و ایندیانا بیان پلی افس

  5. LAKER FOR LIFE گفت:

    اسپرز واقعا تیم عجیبیه مثل تیمای دیگه یه دفعه اوج نمیگیره و زود افت نمیکنه و همیشه تو اینهمه سال خودشو تو یه سطح بالا نگه داشته که اینم دو دلیل داره یک اینکه بازیکناشو حتی باوجود بال رفتن سنشون حفظ کرده و مثل تیمای دیگه سریع با نتیجه نگرفتن بازیکنارو عوض نکردن و تریدای لی مورد انجام ندادن و هر فصل هم یکی دوتا بازیکن جوون خوب برای کمک به بازیکنای اصلیش به تیم اضافه کردن مثل کوای لنرد و دنی گرین که با درخششون تو فصول اخیر نتیجه کاین کارو دیدیم این کار هنر جنرال مننجر خوبشونه که همه میگن بهترین جنرالمننجر لیگه.
    و دومین و مهمترین عامل هم گرگ پاپوویچ سرمربی فوق العادشونه که شاید به جرعت میشه گفت یکی از بهترین مربی هی تاریخه به طوریکه تمام دستیاراش الان همشون مربیای خوبین مثل جف هورنسک مربی فینیکس ویا مایک بودنهولزر مربی موفق آتلانتا که سبک بازی تیمی هاوکس یادآور سبک بازی اسپرزه که نشون میده درسشو بخوبی یادگرفته.
    به امید ادامه موفقیت روزافزون این تیم خوب.

    • M-N oklahoma.city.thunder گفت:

      واقعا اسپرز تیم پر قدرتیه سرمربی این تیم هم فوق العادست گفتم این تیم هیوستون رو شکست میده فردا شب هم تو ورزشگاه خانگی هیوستون با این تیم بازی داره

  6. amir wall گفت:

    سلام یه سوال دارم جان وال بازی با فیلادلفیا استراحت کرد یا مصدوم شده بود؟

  7. Joker گفت:

    رز عمرا بتونه رز سه فصل پیش بشه راستی ادمین امار پال جرج تو این بازی چطور بوده

    • M-N oklahoma.city.thunder گفت:

      بازگشت رز خیلی خبر خوبی بود الآن با اومدن رز دیگه دوست دارم شیکاگو قهرمان شرق بشه

  8. mahdi گفت:

    اقا احمد واقعا خسته نباشی
    لطفا دانلود کلیپ uncle drew رو بزارید خیلی دنبالش گشتم پیدا نکردم
    ممنون

  9. amir wall گفت:

    تو اپارات هستش

  10. M-N oklahoma.city.thunder گفت:

    باخت نیواورلینز هم خبر خوشحال کننده ای بود

  11. M-N oklahoma.city.thunder گفت:

    آقا احمد تو متن اشتباه تایپی صورت گرفته اونجا که نوشته رکوردی مشابقه اکلاهما سیتی

  12. علیرضا گفت:

    به به به این میگن یه روز خوب بوستون برد بروکلین و نیو اورلینز هم که باختن کار برایokcوboston راحت تر شد ولی حیف شد که هیوستون باخت

  13. jwall گفت:

    باز هم جیمز ترکوند

  14. mlbj گفت:

    عجب دانکهایی زد لبرون.

  15. بهترین دانکهای فصلش رو تو این بازی با میلواکی زد

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *