نتایج مسابقات ان بی ای در هفتم دسامبر ۲۰۱۵

نتایج مسابقات ان بی ای در هفتم دسامبر 2015

شکست میامی، نیویورک و شیکاگو و پیروزی میلواکی و بوستون، از جمله نتایج مسابقات ان بی ای در هفتم دسامبر ۲۰۱۵ بود.

کسب ۲۶ امتیاز توسط جان وال به واشنگتن ویزاردز کمک کرد تا میامی هیت را از پیش رو بردارد. ویزاردز امروز میهمان هیت بود که این بازی را با برتری ۱۱۴ بر ۱۰۳ پایان داد. وال در این بازی ۱ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی نیز به دست آورد. دوین وید از میامی نیز ۲۶ امتیاز، ۷ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. کریس باش در ۲۸ ثانیه مانده به پایان، از زمین مسابقه اخراج شد. مارچین گرتات و نِنِی هیلاریو از واشنگتن در این مسابقه غایب بودند.

اولین رویارویی دیرک نویتزکی و کریستاس پورزینگس، با برتری نویتزکی همراه بود. نیویورک نیکس امروز در مدیسن اسکوئر گاردن پذیرای دالاس موریکس بود که بازی را با نتیجه‌ی ۹۷ بر ۱۰۴ به حریف خود واگذار گرد. نویتزکی در این مسابقه ۲۵ امتیاز، ۶ ریباند و ۲ پاس منجر به گل به دست آورد، کریستاس پورزینگس از نیکس که تعدادی از کارشناسان او را دیرک نویتزکی آینده لیگ می دانند، کار خود را با کسب ۲۸ امتیاز، ۲ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به اتمام رساند. بازیکنان دالاس که در بازی قبلی خود ۱۶ شوت سه امتیازی به ثمر رسانده بودند، در این مسابقه نیز ۱۳ سه امتیازی وارد سبد حریف کردند.

جامپ شات فیداوی میرزا تلتویچ در ۰٫۳ ثانیه مانده به پایان بازی، نهمین پیروزی فصل فینیکس سانز را رقم زد. سانز امروز در شهر شیکاگو میهمان بولز بود که توانست با نتیجه‌ی ۱۰۳ بر ۱۰۱ حریف خود را مغلوب کند. تلتویچ در این بازی ۲۰ امتیاز، ۴ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات به دست آورد. فینیکس در حالی این بازی را با پیروزی به اتمام رساند که در پایان کوارتر سوم ۱۶ امتیاز از حریف عقب بود. این تیم کوارتر چهارم را با برتری ۴۲ بر ۲۴ خاتمه داد.

میلواکی باکز در مسابقه ای نزدیک، میهمان خود پرتلند تریل بلیزرس را با نتیجه‌ی ۹۰ بر ۸۸ شکست داد تا نهمین پیروزی فصل خود را ثبت کند. بازیکنان میلواکی در ۱۷ ثانیه پایانی این مسابقه ۶ امتیاز متوالی کسب کردند تا برنده از زمین مسابقه خارج شوند. هر ۵ بازیکن شروع کننده میلواکی، در این دیدار از مرز ۱۰ امتیاز گذشتند. گِرِگ مونر در این بازی ۱۶ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۳ پاس منجر به گل به دست آورد.

نیو اورلینز پلیکانز میزبان بوستون سلتیکس بود که بازی را با نتیجه‌ی ۹۳ بر ۱۱۱ به حریف خود واگذار کرد. آیزیاه تامس از بوستون با کسب ۲۲ امتیاز، ۲ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. بازیکنان بوستون کوارتر دوم این مسابقه را با یک ران ۱۳-۲ به پایان رساندند تا در پایان نیمه اول ۹ امتیاز از حریف پیش بیفتند. اختلاف امتیازی که به انها برای پیروزی در این مسابقه کمک کرد.

نتایج مسابقات ان بی ای در هفتم دسامبر ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
شارلوت هورنتز ۱۰۴ ۸۴ دیترویت پیستونز دانلود
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۶۸ ۱۱۹ سن آنتونیو اسپرز دانلود
میامی هیت ۱۰۳ ۱۱۴ واشنگتن ویزاردز دانلود
نیویورک نیکس ۹۷ ۱۰۴ دالاس موریکس دانلود
تورنتو رپتورز ۱۰۲ ۹۳ لس آنجلس لیکرز دانلود
شیکاگو بولز ۱۰۱ ۱۰۳ فینیکس سانز دانلود
میلواکی باکز ۹۰ ۸۸ پرتلند تریل بلیزرس دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۱۰۶ ۱۱۰ لس آنجلس کلیپرز دانلود
نیو اورلینز پیکانز ۹۳ ۱۱۱ بوستون سلتیکس دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۷ پاسخ

  1. samiee گفت:

    جدول وبزارید لطفا

  2. Amir گفت:

    اگه بازی امشب گلدن استیت و ایندیانا رو واسه دانلود بزارید ممنون می شم ( خدا کنه streak حفظ بشه )

  3. Kiiiiiiiing گفت:

    اگر فردا صبح واریورز بتونه پیسرز رو ببره دیگه هیچ بحثی نمیشه با واریورز کرد

  4. علی گفت:

    به امید پیروزی ایندیانا (البته من طرفدار ایندیانام ها از روی حسادت نمی گم!)

  5. My Dubs گفت:

    استفن کری شب سختی داره. هواداری وریورز هم نگرانن اونجوری که من تو کامنتهای مختلف دیدم. خب کری مقابل پیسرز ۱۷٫۲ میانگین امتیاز گرفته و دومین امتیاز پایینش محسوب میشه که مقابل یک تیمه. البته دو سال پیش ۳۸ امتیاز گرفت همون شبی که هیبرت کتکش زد. پیسرز در صورتی میبره که جورج انرژی زیادی رو دفاع کری بذاره و الیس از اونور به حمله پیسرز کمک کنه. الیس بازیکن دالاس دیگه نیست خیلی افت کرده. به نظرم پیسرز در صورتی میبره که همشون بهترین عملکرد رو داشته باشن نه فقط جورج

  6. sina777 گفت:

    البته هنوز به غیر از ایندیانا سن انتونیو و کلیولند هم موندن به امید پیروزی پیسرز

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *