نتایج مسابقات ان بی ای در یازدهم ژانویه ۲۰۱۵

نتایج مسابقات ان بی ای در یازدهم ژانویه 2015

مسابقات ان بی ای در یازدهم ژانویه ۲۰۱۵ با پیروزی هاوکس، گریزلیز و تریل بلیزرس و شکست کلیپرز و کاوالیرز، پیگیری شد.

تیم بسکتبال آتلانتا هاوکس با پیروزی قاطع برابر واشنگتن ویزاردز، هشتمین برد متوالی خود را ثبت کرد. هاوکس امروز در فیلیپس آرنا میزبان ویزاردز بود و توانست با نتیجه‌ی ۱۲۰ بر ۸۹، حریف خود را مغلوب کند. کایل کورور از هاوکس در این دیدار ۶ شوت از ۸ اقدام خود را وارد سبد کرد و با کسب ۱۹ امتیاز، یکی از ۸ بازیکن تیمش بود که از مرز ۱۰ امتیاز گذشت. این بازیکن ۳ ریباند و ۴ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. بازیکنان هاوکس در این مسابقه ۱۶ شوت از ۳۱ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

میامی هیت با بازی خوب حسن وایت‌ساید، لس آنجلس کلیپرز را از پیش رو برداشت. هیت در این دیدار خارج از خانه با نتیجه‌ی ۱۰۴ بر ۹۰، حریف خود را شکست داد. وایت‌ساید در این بازی ۱۰ شوت از ۱۳ اقدام خود را وارد روانه سبد کرد و با کسب ۲۳ امتیاز، ۱۶ ریباند، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات، به تیمش برای کسب این پیروزی کمک کرد. کریس باش از هیت نیز ۳۴ امتیاز، ۷ ریباند و ۲ پاس منجر به گل به ثبت رساند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

ممفیس گریزلیز در مسابقه ای که دو وقت اضافه داشت، با نتیجه‌ی ۱۲۲ بر ۱۱۰، میهمان خود فینیکس سانز را شکست داد. زک رندولف از ممفیس در این دیدار ۲۷ امتیاز، ۱۷ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات به دست آورد. مارک گاسل که تا پیش از اغاز وقت اضافه دوم، تنها ۲ شوت از ۱۰ اقدام خود را وارد سبد کرده بود، ۷ امتیاز نخست ممفیس در وقت اضافه دوم را کسب کرد و به تیمش کمک کرد تا بیست و ششمین برد فصل را ثبت کند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

ساکرامنتو کینگز با برتری مقابل کلیولند کاوالیرز، هفتمین شکست این تیم در هشت مسابقه اخیر را رقم زد. کینگز در این دیدار خانگی با نتیجه‌ی ۱۰۳ بر ۸۴، کلیولند را مغلوب کرد. دیمارکوس کازینس از کینگز با کسب ۲۶ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۴ توپ ربایی و ۳ بلاک شات، ستاره تیمش در این مسابقه بود. لبران جیمز از کاوالیرز در این دیدار نیز غایب بود. (دانلود هایلایت های مسابقه)

دیمین لیلارد از پورتلند، ۱۷ امتیاز از مجموع ۳۴ امتیاز خود را در کوارتر چهارم به دست آورد و تیمش را برای پیروزی ۱۰۶ بر ۹۴ مقابل لس انجلس لیکرز رهبری کرد. لیلارد در این دیدار ۳ ریباند و ۷ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. بایرون اسکات، سرمربی لیکرز در این بازی، برای دومین بار پی در پی به کوبی برایانت استراحت داد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. mlbj گفت:

    من نمیدونم این کلیولند دیگه چی میخاد، لاو، ایروینگ ،جی ار اسمیت،یعنی حتما باید لبرون باشه تا ببره؟؟؟
    بالاخره بردای کلیولندم شروع میشه با اومدن شاه.

    • آذرخش گفت:

      بنا به صحبتای تحلیلگرای ESPN، حدود ۱۲ تا ۱۵ بازی بعد از برگشتن لبران تیم هماهنگ میشه.
      لبران از بازی بعدی کاوالیرز با تیم گرم می کنه و ممکنه توی مسابقه بعد باشه و نهایتا از چهارشنبه در ترکیب تیمه.

  2. اول از همه به آدمین بابت سلیقه خوبش تو عکس بالا تبریک میگم واقعا آدم خوش سلیقه ای هستی در کل…
    فینیکس واقعا حیف داره میشه بازیکن ستاره فقط کم داره یه ستاره ایبیاد همت کنه یا علی بگه بره فینیکس بخدا پشیمون نمیشه مطمنن موفقیت های جدیدی کسب میکنه حیف که من اینورم وگرنه اینکارو میکردم و تیمو ستاره دار میکردم خخخخخخخخخخخ

  3. تیم های آتلانتا و گلدن استیت و دالاس بخاطر داشتن بازیکنای سه زن خوب بیشترین اقدام به پرتاب سه امتیازی رو دارن و اگه یروز کارشون بگیره و روزشون باشه دهن تیم مقابل کاملا آسفالته یه نمونش بازی دیشب آتلانتا واشنگتن البته اینم فراموش نکنیم که قرار نیس واشنگتن همش ببره باخت با اختلافم باید بیاره……!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *