نتایج مسابقات ان بی ای در ۱۳ دسامبر ۲۰۱۶

نتایج مسابقات ان بی ای در 13 دسامبر 2016

پیروزی کلیولند و پرتلند و شکست خانگی آتلانتا و شیکاگو از جمله نتایج مسابقات ان بی ای در ۱۳ دسامبر ۲۰۱۶ بود.

تیم بسکتبال کلیولند کولیرز با برتری مقابل ممفیس گریزلیز، پنجمین پیروزی متوالی خود را کسب کرد. کلیولند امروز میزبان ممفیس بود و موفق شد با نتیجه ۱۰۳ بر ۸۶ حریف خود را مغلوب کند. کوین لاو از کلیولند در این مسابقه ۲۹ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی کسب کرد. لبران جیمز نیز ۲۳ امتیاز، ۶ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به ثبت رساند. ممفیس در این دیدار به سنتر خود، مارک گاسل استراحت داد.

اورلاندو مجیک با پیروزی مقابل آتلانتا هاوکس، به سه شکست متوالی خود خاتمه داد. اورلاندو در این دیدار خارج از خانه با حساب ۱۳۱ بر ۱۲۰ حریف خود را شکست داد. سرج ایباکا در این بازی ۲۹ امتیاز، ۳ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی برای مجیک کسب کرد. الفرید پیتون نیز ۲۶ امتیاز، ۳ ریباند، ۱۴ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد و بهترین عملکرد دوران حرفه ای خود در فاکتور امتیاز و پاس منجر به گل را ثبت کرد. اورلاندو در حالی این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت که سنتر خود، نیکولا ووچویچ را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداشت.

اولین بازگشت تام تیبیدو به شیکاگو پس از اخراج شدن از سرمربیگری بولز، با پیروزی همراه بود. مینسوتا تیمبرولوز امروز میهمان شیکاگو بود که این بازی را با برتری ۹۹ بر ۹۴ به اتمام رساند. زک لاوین از مینسوتا با ۲۴ امتیاز، یکی از پنج بازیکن تیمش بود که در این دیدار از مرز ۱۰ امتیاز گذشت. او ۶ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات نیز به دست آورد. این بازیکن در ۱۷ ثانیه مانده به پایان بازی، با سد کردن شوت لی آپ دوین وید، یک بلاک شات کلیدی انجام داد؛ بلاکی که اعتراض وید به داور و اخراج او از زمین را در پی داشت. مینسوتا در حالی این بازی را با پیروزی به اتمام رساند که در لحظاتی از مسابقه ۲۱ امتیاز از حریف عقب بود. تماشاچیان حاضر در یونایتد سنتر، در زمان معرفی سرمربی مینسوتا، تام تیبیدو، او را مورد تشویق قرار دادند و بدین ترتیب از سرمربی سابق خود قدردانی کردند.

پرتلند تریل بلیزرس در خانه پذیرای اکلاهما سیتی تاندر بود که توانست با نتیجه ۱۱۴ بر ۹۵ حریف خود را شکست دهد. میسن پلاملی از پرتلند، ۷ شوت از ۹ اقدام خود در این بازی را وارد سبد کرد و کار خود را با ۱۸ امتیاز، ۷ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به اتمام رساند. دیمین لیلارد نیز ۱۷ امتیاز، ۲ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی ثبت کرد. بازیکنان پرتلند ۵۳٫۸ درصد از شوت های خود در این دیدار را وارد سبد کردند. راسل وستبروک در این بازی ۲۰ امتیاز، ۶ ریباند و ۶ پاس منجر به گل به دست آورد.

نتایج مسابقات ان بی ای در ۱۳ دسامبر ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
کلیولند کولیرز ۱۰۳ ۸۶ ممفیس گریزلیز دانلود
آتلانتا هاوکس ۱۲۰ ۱۳۱ اورلاندو مجیک دانلود
شیکاگو بولز ۹۴ ۹۹ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
نیو اورلینز پیکانز ۱۰۹ ۱۱۳ گلدن استیت واریرز دانلود
فینیکس سانز ۱۱۳ ۱۱۱ نیویورک نیکس دانلود
پرتلند تریل بلیزرس ۱۱۴ ۹۵ اکلاهما سیتی تاندر دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.