نتایج مسابقات ان بی ای در ۲۳ دسامبر ۲۰۱۶

نتایج مسابقات ان بی ای در 23 دسامبر 2016

پیروزی شارلوت، اکلاهما سیتی، ممفیس، تورنتو و دالاس، از مهمترین نتایج مسابقات ان بی ای در ۲۳ دسامبر ۲۰۱۶ بود.

تیم بسکتبال شارلوت هورنتز در شبی که نیکلاس باتوم تریپل دابل کرد، شیکاگو بولز را از پیش رو برداشت. شارلوت امروز میزبان شیکاگو بود و موفق شد با نتیجه ۱۰۳ بر ۹۱ حریف خود را مغلوب کند. باتوم در این مسابقه ۲۰ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۱۰ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد و اولین تریپل دابل فصل را ثبت کرد. رابین لوپز و تاج گیبسن از شیکاگو در این دیدار که حال و هوای پلی آف داشت، از زمین اخراج شدند.

چهاردهمین تریپل دابل فصل راسل وستبروک به اکلاهما سیتی تاندر کمک کرد بوستون سلتیکس را شکست دهد. تاندر امروز مهمان سلتیکس بود که این بازی را با برتری ۱۱۷ بر ۱۱۲ به اتمام رساند. وستبروک در این بازی ۴۵ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۱۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. این سومین بازی متوالی بود که وستبروک در آن حداقل ۴۰ امتیاز به دست می آورد. آیزیاه تامس، همتای وستبروک در بوستون نیز کار خود را با ۳۴ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۰ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به اتمام رساند.

بیستمین پیروزی فصل ممفیس گریزلیز با غلبه بر هیوستن راکتس ثبت شد. ممفیس امروز در فدکس فروم پذیرای هیوستن بود و توانست با حساب ۱۱۵ بر ۱۰۹ حریف خود را مغلوب کند. مایک کانلی از ممفیس در این دیدار ۲۴ امتیاز، ۳ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. یک ران ۱۰-۰ در اوایل کوارتر چهارم این مسابقه، به ممفیس کمک کرد این کوارتر را با برتری ۳۸ بر ۳۴ به پایان برساند. بازیکنان ممفیس در این بازی ۱۳ شوت از ۲۵ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند.

درخشش کایل لوری به تورنتو رپتورز کمک کرد یوتا جاز را مغلوب کند. تورنتو در این دیدار خارج از خانه با نتیجه ۱۰۴ بر ۹۸ یوتا را شکست داد. لوری ۱۵ شوت از ۲۰ اقدام خود در این بازی را وارد سبد کرد و با کسب ۳۶ امتیاز، بیشترین امتیاز خود در این فصل از رقابت ها را رقم زد. او ۴ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی نیز به دست آورد. جرج هیل، الک برکس و دانته اکسام از یوتا به دلیل آسیب دیدگی در این مسابقه غایب بودند.

شوت ثانیه های پایانی هریسون بارنز پیروزی تیمش برابر لس آنجلس کلیپرز را رقم زد. دالاس موریکس امروز میهمان کلیپرز بود و موفق شد حریف خود را با نتیجه نزدیک ۹۰ بر ۸۸ شکست دهد. بارنز در ۳٫۷ ثانیه مانده به پایان بازی، با وارد سبد کردن شوت خود باعث شد نهمین پیروزی فصل تیمش رقم بخورد. او در این مسابقه ۲۴ امتیاز، ۶ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. دیرک نویتزکی که ۱۴ بازی گذشته دالاس را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در این مسابقه به ترکیب تیمش بازگشت و در ۱۵ دقیقه ای که در زمین بود، ۱۷ امتیاز و ۴ ریباند به دست آورد. علاه بر بلیک گریفین، کریس پاول که در بازی گذشته کلیپرز مصدوم شده بود، در این دیدار غایب بود.

نتایج مسابقات ان بی ای در ۲۳ دسامبر ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
شارلوت هورنتز ۱۰۳ ۹۱ شیکاگو بولز دانلود
اورلاندو مجیک ۱۰۹ ۹۰ لس آنجلس لیکرز دانلود
کلیولند کولیرز ۱۱۹ ۹۹ بروکلین نتز دانلود
بوستون سلتیکس ۱۱۲ ۱۱۷ اکلاهما سیتی تاندر دانلود
دیترویت پیستونز ۱۱۳ ۱۱۹ گلدن استیت واریرز دانلود
میلواکی باکز ۱۲۳ ۹۶ واشنگتن ویزاردز دانلود
ممفیس گریزلیز ۱۱۵ ۱۰۹ هیوستن راکتس دانلود
نیو اورلینز پیکانز ۹۱ ۸۷ میامی هیت دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۱۰۵ ۱۰۹ ساکرامنتو کینگز دانلود
دنور ناگتز ۱۰۸ ۱۰۹ آتلانتا هاوکس دانلود
یوتا جاز ۹۸ ۱۰۴ تورنتو رپتورز دانلود
فینیکس سانز ۱۲۳ ۱۱۶ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
پرتلند تریل بلیزرس ۹۰ ۱۱۰ سن آنتونیو اسپرز دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۸۸ ۹۰ دالاس موریکس دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.