نتایج مسابقات ان بی ای در ۴ دسامبر ۲۰۱۶

نتایج مسابقات ان بی ای در 4 دسامبر 2016

مسابقات ان بی ای در ۴ دسامبر ۲۰۱۶ با انجام چهار مسابقه دنبال شد. در بازی های امروز تیم های اورلاندو، اکلاهما سیتی، نیویورک و ایندیانا، حریفان خود را شکست دادند.

در یکی از مسابقات امروز دیترویت پیستونز میزبان اورلاندو مجیک بود که بازی را با نتیجه ۹۲ بر ۹۸ به حریف واگذار کرد. سرج ایباکا از اورلاندو در این مسابقه ۲۱ امتیاز، ۷ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۴ بلاک شات به دست آورد. این بازیکن ۹ شوت از ۱۱ اقدام خود در این بازی را وارد سبد کرد. رجی جکسون از دیترویت که ۲۱ مسابقه نخست تیمش در این فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در این بازی برای اولین بار در این فصل از رقابت ها به میدان رفت و کار خود را با ۱۸ امتیاز، ۱ ریباند و ۴ پاس منجر به گل به اتمام رساند.

اکلاهما سیتی تاندر در شبی که راسل وستبروک تریپل دابل دیگری ثبت کرد، نیو اورلینز پلیکانز را از پیش رو برداشت. تاندر در این بازی خانگی با حساب ۱۰۱ بر ۹۲ پلیکانز را شکست داد. وستبروک در این دیدار ۲۸ امتیاز، ۱۷ ریباند، ۱۲ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد و برای پنجمین بار متوالی تریپل دابل کرد. از سال ۱۹۸۹ که مایکل جردن در ۷ بازی متوالی تریپل دابل کرد، این نخستین بار است که بازیکنی ۵ تریپل دابل پی‌در‌پی انجام داده است. انتونی دیویس از پلیکانز نیز ۳۷ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۴ بلاک شات به دست آورد.

نیویورک نیکس در مدیسن اسکوئر گاردن پذیرای ساکرامنتو کینگز بود که توانست با نتیجه ۱۰۶ بر ۹۸ حریف خود را مغلوب کند. کارملو انتونی و درک رز هر کدام در این مسابقه ۲۰ امتیاز برای نیکس کسب کردند. ۶ ریباند و ۶ پاس منجر به گل، دیگر آماری بود که رز ثبت کرد. نیویورک در لحظاتی از نیمه اول، ۲۱ امتیاز از حریف پیش افتاد تا ران ۱۸-۰ کینگز در کوارتر سوم نتواند مانع از پیروزی آنها شود. این هشتمین برد نیویورک در یازده مسابقه اخیر بود.

لس آنجلس کلیپرز میزبان ایندیانا پیسرز بود که بازی را با نتیجه ۱۰۲ بر ۱۱۱ به حریف واگذار کرد. هفت بازیکن ایندیانا امتیازات خود در این دیدار را دورقمی کردند. ایندیانا در حالی این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت که در لحظاتی از کوارتر نخست، ۱۵ امتیاز از حریف عقب بود. بلیک گریفین از کلیپرز کار خود را با کسب ۲۴ امتیاز، ۱۶ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به اتمام رساند.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.