نتایج مسابقات حذفی NBA در نهم می ۲۰۱۶

نتایج مسابقات حذفی NBA در نهم می 2016

مسابقات حذفی NBA در نهم می ۲۰۱۶ با پیروزی میامی و گلدن استیت همراه بود.

تیم بسکتبال میامی هیت با برتری مقابل تورنتو رپتورز در بازی چهارم، سری را به تساوی ۲ بر ۲ کشاند. میامی امروز در امریکن ایرلاینز آرینا پذیرای تورنتو بود و در وقت اضافه‌ی اول با نتیجه‌ی ۹۴ بر ۸۷ حریف خود را از پیش رو برداشت. میامی در حالی در این مسابقه به پیروزی رسید که در لحظاتی از کوارتر چهارم، ۹ امتیاز از حریف عقب بود. دوین وید از میامی در این مسابقه ۳۰ امتیاز، ۴ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. او با امتیازاتی که در این مسابقه به دست آورد، مجیک جانسن را پشت سر گذاشت و به رده‌ی سیزدهم لیست بازیکنانی که بیشترین امتیاز را در تاریخ پلی آف کسب کرده اند، صعود کرد. گران دراگیچ از میامی در ۲۲٫۴ ثانیه مانده به پایان وقت اضافه، در حالی که تیمش ۸۹ بر ۸۷ پیش بود، شوت لی آپ خود را وارد سبد کرد و یک خطا نیز از دیماری کرول گرفت. او با وارد سبد کردن تک پرتاب پنالتی خود اختلاف امتیاز را به ۵ افزایش داد. توپ ربایی و دانک وید در ادامه به میامی کمک کرد از این بازی پیروز خارج شود. حسن وایت‌ساید از هیت به دلیل مصدومیت در این مسابقه غایب بود. بازیکنان میامی در این دیدار تنها ۱ شوت از ۱۵ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

بازگشت MVP فصل ۲۰۱۵-۱۶ به ترکیب گلدن استیت واریورز و درخشش او، به این تیم کمک کرد پرتلند تریل بلیزرس را از پیش رو بردارد. پرتلند امروز میزبان گلدن استیت بود که در وقت اضافه‌ی اول با نتیجه‌ی ۱۲۵ بر ۱۳۲ مغلوب میهمان شد. استفن کری از گلدن استیت که سه بازی گذشته‌ی سری را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده بود، در این مسابقه به ترکیب بازگشت و به عنوان بازیکن دخیره وارد زمین شد. کری که هیچ یک از ۹ اقدام سه امتیازی نخست خود در این مسابقه را وارد سبد نکرد، در پایان بازی آمار ۵ از ۱۶ را در شوت های سه امتیازی ثبت کرد و ۴۰ امتیاز، ۹ ریباند و ۸ پاس منجر به گل به دست آورد. این بازیکن ۱۷ امتیاز از مجموع امتیازات خود را در وقت اضافه به دست آورد که بیشترین امتیاز کسب شده توسط یک بازیکن در وقت اضافه در تاریخ NBA است. شاون لیوینگستون از گلدن استیت که گارد راس شروع کننده‌ی تیمش بود، در ۱ دقیقه و ۳۹ ثانیه مانده به پایان کوارتر دوم، با دریافت دومین خطای فنی از زمین اخراج شد؛ خروجی که شاید تا حدی به نفع تیمش تمام شد چراکه موجب شد کری دقایق بیشتری در زمین باشد و در نیمه‌ی دوم و وقت اضافه سرانجام ریتم خود را به دست آورد. اندرو بوگت نیز در ۲ دقیقه و ۱۲ ثانیه مانده به پایان کوارتر چهارم، با انجام ششمین خطا زمین بازی را ترک کرد. دیمین لیلارد از پرتلند در این دیدار ۳۶ امتیاز، ۶ ریباند، ۱۰ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات به دست آورد؛ البته تنها ۹ شوت از ۳۰ اقدام خود را به ثمر رساند. گلدن استیت با کسب این پیروزی ۳ بر ۱ از حریف خود پیش افتاد و چهارشنبه شب در اوراکل آرینا فرصت دارد سری را به اتمام برساند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.