نتایج مسابقات NBA در بیست و هشتم مارس ۲۰۱۶

نتایج مسابقات NBA در بیست و هشتم مارس 2016

مسابقات NBA در بیست و هشتم مارس ۲۰۱۶ با انجام ده بازی پیگیری شد.

در یکی از مسابقات امروز میامی هیت میزبان بروکلین نتز بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۱۰ بر ۹۹ حریف خود را مغلوب کند. دوین وید از میامی در این مسابقه ۱۴ شوت از ۱۹ اقدام خود را وارد سبد کرد و کار خود را با کسب ۳۰ امتیاز، ۲ ریباند، ۹ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به اتمام رساند. حسن وایت‌ساید نیز با کسب ۲۷ امتیاز، بیشترین امتیاز دوران حرفه ای خود را ثبت کرد. این بازیکن ۸ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز به دست آورد. گران دراگیچ از میامی به دلیل بیماری در این مسابقه غایب بود و جاش ریچاردسن جایگزین او در ترکیب شروع کننده شد.

شانزدهمین تریپل دابل فصل راسل وستبروک به اکلاهما سیتی تاندر کمک کرد هشتمین پیروزی متوالی خود را به دست آورد. تاندر امروز میهمان تورنتو رپتورز بود و توانست با حساب ۱۱۹ بر ۱۰۰ حریف خود را از پیش رو بردارد. وستبروک در این بازی ۲۶ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۱۲ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد و با ثبت هفتمین تریپل دابل خود در ماه مارس، رکورد ۷ تریپل دابل ثبت شده توسط مایکل جردن در اپریل ۱۹۸۹ را تکرار کرد. کوین دورنت نیز ۳۴ امتیاز، ۸ ریباند، ۸ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. این بازیکن با امتیازاتی که در این مسابقه کسب کرد، استیو نش را پشت سر گذاشت و به رده‌ی هفتاد و نهم امتیازآورترین بازیکنان تاریخ لیگ صعود کرد.

شیکاگو بولز در یونایتد سنتر پذیرای آتلانتا هاوکس بود که بازی را با نتیجه‌ی ۱۰۰ بر ۱۰۲ به حریف خود واگذار کرد. جف تیگ از آتلانتا در این بازی ۲۶ امتیاز، ۶ ریباند، ۷ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. شیکاگو در لحظاتی از نیمه دوم ۱۵ امتیاز از حریف عقب بود اما در لحظات پایانی اختلاف خود با حریف را کم کرد. مایک دانلیوی در ۷٫۹ ثانیه به پایان و در حالی که تیمش با نتیجه‌ی ۹۷ بر ۱۰۰ از حریف عقب بود، شوت لی آپ خود را از دست داد و در ادامه روی جف تیگ خطا کرد. تیگ با وارد سبد کردن هر دو پرتاب پنالتی خود، اختلاف امتیاز را به ۵ افزایش داد تا شوت سه امتیازی درک رز که در ادامه وارد سبد شد نتواند برنده‌ی مسابقه را تغییر دهد.

بازی خوب لامارکوس آلدریج به سن آنتونیو اسپرز کمک کرد ممفیس گریزلیز را از پیش رو بردارد. سن آنتونیو امروز در شهر ممفیس میهمان گریزلیز بود که این بازی را با برتری ۱۰۱ بر ۸۷ پایان داد. آلدریج در این بازی ۳۱ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات به دست آورد. تیم دانکن، تونی پارکر و مانو جینوبلی از اسپرز در این مسابقه استراحت کردند و کوای لئونارد به دلیل آسیب دیدگی غایب بود. ممفیس نیز زک رندولف را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

دالاس موریکس با برتری مقابل دنور ناگتز، به سه شکست متوالی خود خاتمه داد. دالاس امروز میهمان دنور بود و توانست با نتیجه‌ی ۹۷ بر ۸۸ حریف خود را مغلوب کند. جی.جی. باریا با ۱۸ امتیاز، یکی از هفت بازیکن دالاس بود که امتیازات خود در این بازی را دورقمی کرد. او ۱ ریباند، ۱۱ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی نیز به دست آورد. دالاس با کسب این پیروزی، به رکورد ۳۶ برد و ۳۸ باخت رسید و همچنان تیم هشتم جدول غرب، هیوستن راکتس را که رکورد مشابهی دارد، تعقیب می کند.

بوستون سلتیکس با قبول شکست مقابل لس آنجلس کلیپرز، جایگاه چهارم کنفرانس شرق را فعلا به میامی هیت واگذار کرد. در آخرین بازی امروز بوستون میهمان کلیپرز بود که با نتیجه‌ی ۹۰ بر ۱۱۴ مقابل حریف تن به شکست داد. دی‌آندره جردن از کلیپرز در این مسابقه ۱۵ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۳ بلاک شات به دست آورد. کریس پاول نیز ۱۳ امتیاز، ۴ ریباند، ۱۴ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی ثبت کرد. با ثبت ین نتیجه، بوستون ۰٫۵ بازی پایین تر از میامی در جایگاه پنجم کنفرانس شرق قرار گرفت.

نتایج مسابقات NBA در بیست و هشتم مارس ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید. (برای بحث و تبادل نظر می توانید به انجمن مراجعه کنید).

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
میامی هیت ۱۱۰ ۹۹ بروکلین نتز دانلود
تورنتو رپتورز ۱۰۰ ۱۱۹ اکلاهما سیتی تاندر دانلود
شیکاگو بولز ۱۰۰ ۱۰۲ آتلانتا هاوکس دانلود
ممفیس گریزلیز ۸۷ ۱۰۱ سن آنتونیو اسپرز دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۱۲۱ ۱۱۶ فینیکس سانز دانلود
نیو اورلینز پیکانز ۹۹ ۹۱ نیویورک نیکس دانلود
دنور ناگتز ۸۸ ۹۷ دالاس موریکس دانلود
یوتا جاز ۱۲۳ ۷۵ لس آنجلس لیکرز دانلود
پرتلند تریل بلیزرس ۱۰۵ ۹۳ ساکرامنتو کینگز دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۱۱۴ ۹۰ بوستون سلتیکس دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.