نتایج مسابقات NBA در بیست و پنجم ژانویه ۲۰۱۵

نتایج مسابقات NBA در بیست و پنجم ژانویه 2015

لیگ NBA در بیست و پنجم ژانویه ۲۰۱۵ با برگزاری یازده مسابقه دنبال شد. شکست بولز و موریکس و پیروزی کاوالیرز، کلیپرز و ویزاردز، از جمله مهمترین نتایج امروز بود.

تیم بسکتبال میامی هیت با کمک پدیده نوظهور خود، شیکاگو بولز را در مقابل دیدگان ۲۱۹۱۸ تماشاچی حاضر در یونایتد سنتر، شکست داد. هیت در این مسابقه با نتیجه ۹۶ بر ۸۴، بولز را مغلوب کرد. حسن وایت‌ساید از هیت با کسب ۱۴ امتیاز، ۱۳ ریباند (۶ ریباند حمله) و ۱۲ بلاک شات، نخستین تریپل دابل دوران حرفه ای خود را در این بازی ثبت کرد. ۱۲ بلاک شات، بیشترین بلاک شات ثبت شده توسط یک بازیکن در یک مسابقه در تاریخ باشگاه میامی هیت است. دوین وید از هیت با کسب ۲۶ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن تیمش در این مسابقه بود. کریس باش نیز با ۲۰ امتیازی که در این مسابقه به دست آورد، از مرز ۱۶۰۰۰ امتیاز در طول دوران حرفه ایش گذشت.

کلیولند کاوالیرز با برتری مقابل اکلاهما سیتی تاندر، ششمین برد متوالی خود را کسب کرد. کاوالیرز در این مسابقه خانگی با نتیجه‌ی ۱۰۸ بر ۹۸، تاندر را مغلوب کرد. لبران جیمز با کسب ۳۴ امتیاز، ۷ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات، تیمش را برای کسب این پیروزی رهبری کرد. امتیاز آورترین بازیکن تاندر نیز کوین دورنت بود که ۳۲ امتیاز ثبت کرد. دورنت در این دیدار ۶ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات نیز به دست آورد.

اجرای یک ران ۱۵-۰ در کوارتر چهارم، به لس آنجلس کلیپرز کمک کرد تا میزبان خود، فینیکس سانز را با نتیجه‌ی ۱۲۰ بر ۱۰۰، مغلوب کند. کریس پاول و بلیک گریفین، هر کدام در این دیدار ۲۳ امتیاز ثبت کردند. پاول ۸ ریباند، ۱۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی نیز به دست آورد. برندون رایت از سانز به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه پا در این مسابقه حضور نداشت.

نیو اورلینز پلیکانز در خانه پذیرای دالاس موریکس بود و توانست این بازی را با برتری ۱۰۹ بر ۱۰۶ پایان دهد. بازیکنان پلیکانز در این دیدار ۴۰ شوت از ۷۹ اقدام خود را وارد سبد کردند. انتونی دیویس با کسب ۲۸ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۵ توپ ربایی، از ارکان پیروزی تیمش در این مسابقه بود. تلاش های مونتی الیس که منجر به کسب ۳۶ امتیاز توسط این بازیکن شد، نتوانست ۶۰۰ امین برد دوران حرفه ای ریک کارلایل، سرمربی دالاس را رقم بزند.

واشنگتن ویزاردز در مسابقه ای که یک وقت اضافه داشت، با نتیجه‌ی ۱۱۷ بر ۱۱۵، میزبان خود دنور ناگتز را از پیش رو برداشت. نتیجه تلاش های دو تیم در پایان وقت معمول، ثبت نتیجه ۱۰۵ بر ۱۰۵ بود. ویزاردز با کمک جان وال در وقت اضافه با نتیجه‌ی ۱۲ بر ۱۰ به پیروزی رسید و این بازی را به سود خود خاتمه داد. وال ۶ امتیاز از مجموع ۱۹ امتیاز خود در این بازی را در وقت اضافه به دست آورد. این بازیکن ۳ ریباند و ۱۶ پاس منجر به گل نیز ثبت کرد. تای لاسن از ناگتز در ۱٫۱ ثانیه مانده به پایان اورتایم، فرصت داشت تا با جامپ شات خود نتیجه را تغییر دهد اما در این امر ناکام ماند. لاوسن کار خود در این مسابقه را با ۳۱ امتیاز، ۳ ریباند، ۱۲ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به اتمام رساند.

نتایج مسابقات NBA در بیست و پنجم ژانویه ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
شیکاگو بولز ۸۴ ۹۶ میامی هیت دانلود
کلیولند کاوالیرز ۱۰۸ ۹۸ اکلاهما سیتی تاندر دانلود
فینیکس سانز ۱۰۰ ۱۲۰ لس آنجلس کلیپرز دانلود
نیو اورلینز پلیکانز ۱۰۹ ۱۰۶ دالاس موریکس دانلود
آتلانتا هاوکس ۱۱۲ ۱۰۰ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
اورلاندو مجیک ۹۹ ۱۰۶ ایندیانا پیسرز دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۱۰۱ ۹۵ میلواکی باکز دانلود
تورنتو رپتورز ۱۱۴ ۱۱۰ دیترویت پیستونز دانلود
گلدن استیت واریورز ۱۱۴ ۱۱۱ بوستون سلتیکس دانلود
دنور ناگتز ۱۱۵ ۱۱۷ واشنگتن ویزاردز دانلود
لس آنجلس لیکرز ۸۷ ۹۹ هیوستون راکتس دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲۷ پاسخ

  1. بازم لبران مقابل دورانت و وستبروک پیروز شد
    الان بوستون هنوز موفق نشده رکورد باخت لیگ رو بزنه؟ تلاش کنین شما میتونید

    آخ آخ راستی براندون جنینگز هم که واسه مشکل تاندون آشیل پاش کل فصل رو از دست داد
    چه بازیکنایی مصدوم میشن این روزا

    • mlbj گفت:

      به به عجب بردی .دورانت باید بدونه هنوز مونده تا به لبرون برسه:)
      حسن‌چی کار کرد ایول داره.

      • MLBJ دورانت تا اینجا تا این سنش خیلی خوب اومده جلو هنوز زوده تصمیم بگیریم که به لبرون میرسه یا نه این دورانت غیر قابل پیش بینیه بشین و ببین دوست من.

  2. سینا میلواکی گفت:

    بابااااا این وایت ساید دیگه کیه!!!! دهن شیکاگو رو سرویس کرد،عجب بلاکری شده آقا حسنمون!!

    • شیکاگو زیر حلقه های خیلی خوب و با تجربه ای رو داره ولی یه تازه وارد چطوری همشونو خورد!!
      یا تجربه اونا هنوز بالا نیس یا حسن خیلی قوی ظاهر شده!؟

  3. رضا گفت:

    ادمین جان وضعیت مصدومیت کوبى مشخص شد؟؟؟؟؟

    • کوبی برایانت روز جمعه با یکی از پزشکای لوس آنجلس ملاقات داشته و مصدومیتش تایید شده. این بازیکن قراره دوشنبه با یکی دیگه از پزشکای لیکرز دیداری داشته باشه و در مورد اینکه آیا میخواد جراحی بشه یا نه، صحبت کنن.
      اگه خبر جدیدی در مورد تصمیم برایانت منتشر بشه، خبر مصدومیتش رو آپدیت می کنم.

  4. jwall گفت:

    مرسی لبران مرسی جان وال

  5. عالی بودیم دمه سلتیکسیا گرم خیلی خوب بازی کردیم خیلی..از تیمیباختیم که مدعی اصلی قهرمانیه از تیمی باختیم که دو تا از تاپ ترین و قهار ترین سه زنا رو دارن از تیمی باختیم که مربی سال اولیشون شده مربی آل استار از تیمی باختیم که تامپسونشون تازه یه رکورد خارق العاده تو تاریخ ان بی ای زده بود و این یعنی یه تیم با کیفیت خیلی خیلی بالا در حد شیکاگو جردن البته تو زمین خودشون با سه امتیاز اختلاف باختیم تیم ما همه از بیخ جوونن تازه داریم پروژه بازسازی رو انجام میدیم و تا الانشم واقعا خوب و هماهنگ بازی کردیم تا جای که تونستیم و به این تیم بشدت امیدوارم دمشون گرم.

  6. این هفته عجب چیزای رو میبینیم از دوازده تا بلاک حسن کچل تا مصدومیت جنینگز و اسیست های زیبا و حرفه ای وال که امسال بهترین سالش بوده کمتر گارد راسی میتونه اینطوری یه فصل رو شروع کنه…
    این حسن خوب زیر حلقه میامی رو دست گرفته ها همین حسن خیلی بدرد باش میخوره اینطوری باش بیشتر میتونه به پرتاب سه امتیازی اقدام کنه و یه دست راست مطمنم واسه ویده!
    وال در حال حاضر بهترین و آماده ترین و با مسولیت ترین گارد راس ان بی ای هس تو این فصل و کسی رو مث وال امسال ندیدم البته کری هم هس ولی من کری رو یه پست دویی میدونم که تازه نقل پست کرده اومده شده گارد.

  7. تو عکس بالا توپ لبرون بلاک شات میشه دیگه درسته؟؟

  8. همه تیما باید متحد بشن رو به رویه آتلانتا وایسن اصن ال استار امسال رو باید غرب و شرقشو یکی کنیم بزاریم مقابل آتلانتا ببینیم چند مرده حلاجن آتلانتایا؟!

  9. مجید گفت:

    احمد آقا ممنون خبر کوبی رو آپدیت میگی.
    عکس چی میگه؟آباکا جیمزو بلاک کرده؟

  10. jwall گفت:

    عجب بازی کنیه وایتساید

  11. علیرضا گفت:

    هه بازم لیکرز باخت نمیدونم اینا کی میخوان یه پیروزی بدست بیارن اگه اینطور بخواد بشه از مینسوتا تیمبر ولوز هم عقب تر میفتن باید به خودشون بیان این کوبی هم که همش مصدوم میشه

  12. علیرضا گفت:

    راستی ادمین من به بخش چگونه مسابقات بسکتبال را تماشا کنیم رفتم اما چیز خاصی پیدا نکردم اگه میشه بگو کدام شبکه ها بسکتبال nba نشان میدن؟

  13. علیرضا گفت:

    در ضمن من فرکانس شبکه هارو بلد نیستم اگه میشه فرکانس شبکه ها رو هم بزارید ممنون

  14. noting گفت:

    ۱۲ بلاک وای عجب نخبه این حسن وایت ساید پرچم مسلمونارو تو اتحادیه کشید بالا

  15. MoNST3R گفت:

    حسن آقا چه وضعی راه انداخته بود زیر حلقه,بیگ من های تیبودو خودشون تو کارهای دفاعی خیلی قوی هستن ولی این حسن کچل ترکوند لامصب,فکر کنم مشکل همیشگی میامی که زیر حلقه بوده داره حل میشه و از کریس باش میتونن بیشر تو کارهای هجومیه پیرامونی استفاده کنن

  16. MoNST3R گفت:

    راضیم کلیولند و آتلانتا
    فینیکس هم مغلوب تجربه کلیپرز شد
    بوستون هم داره خوب کار میکنه,این نتیجه تو زمین گلدن استیت انصافا بیش از حد هم هست براشون
    ایوان ترنر داره خوب کار میکنه,وقتی تو فیلادلفیا هم بود بازیکن خوبی بود,بعد از این همه مدت نقل و انتقلات یه بازیکن خوب نصبیشون شده,البته جرد سالینجر هم بازیکن خوبیه
    جان وال هم که عالی کار کرده این چند وقته برای واشنگتن

  17. almost black گفت:

    البته خیلی زود هم نباید درباره ی حاج حسن قضاوت کرد.با ی بازی که معلوم نمی شه

  18. با یه بازی دو بازی هیچ بنی بشری ستاره نشده که حسن کچل بشه ولی استارت کارو خوب و قوی زد عزمشو جمع کرده بشه یه ستاره نو ظهور.

  19. خسرو گفت:

    فقط استیفن کوری

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *