نتایج مسابقات NBA در بیست و چهارم مارس ۲۰۱۵

نتایج مسابقات NBA در بیست و چهارم مارس 2015

لیگ NBA در بیست و چهارم مارس ۲۰۱۵ با انجام شش مسابقه پیگیری شد. شکست تورنتو و سن انتونیو و پیروزی میلواکی و گلدن استیت، از جمله نتایج امروز بود.

در یکی از بازی های امروز دیترویت پیستونز میزبان تورنتو رپتورز بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۸ بر ۱۰۴، حریف خود را مغلوب کند. رجی جکسون از پیستونز با ۲۸ امتیاز، ۵ ریباند و ۹ پاس منجر به گل، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. کسب ۱۸ ریباند (۸ ریباند حمله) توسط آندره دراموند، از دیگر نکات قابل توجه این بازی بود. تیم دیترویت در حالی ۴ بازی از ۵ مسابقه اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است که در این بازی ها گِرِگ مونرو را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته است.

کریس میدلتون با سه امتیازی بازر بیتر خود، پیروزی را برای تیمش به ارمغان آورد. میلواکی باکز امروز میزبان میامی هیت بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۸۹ بر ۸۸، حریف خود را از پیش رو بردارد. این بازی تا ثانیه‌ی پایانی با برتری ۸۸ بر ۸۶ هیت دنبال می شد، اما شوت میدلتون همزمان با پایان زمان بازی وارد سبد شد تا تیمش برنده زمین مسابقه را ترک کند. میلواکی با کسب این پیروزی به ۶ شکست متوالی خود پایان داد. پنج بازیکن میلواکی امتیازات خود در این مسابقه را دو رقمی کردند. زازا پاچولیا در این دیدار ۱۴ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۵ توپ ربایی برای میلواکی ثبت کرد.

دالاس موریکس با درخشش مونتی الیس، میهمان خود سن آنتونیو اسپرز را با نتیجه‌ی ۱۰۱ بر ۹۴، شکست داد. الیس با کسب ۳۸ امتیاز در این دیدار، بیشترین امتیاز خود در رقابت های این فصل را تکرار کرد. این بازیکن ۲ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی نیز به دست آورد. برای سن آنتونیو نیز کوای لئونارد ۱۹ امتیاز، ۹ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی به دست آورد.

در آخرین دیدار امروز پرتلند تریل بلیزرس میزبان گلدن استیت واریورز بود که بازی را با نتیجه‌ی ۱۰۸ بر ۱۲۲، به حریف خود واگذار کرد. استفن کری با ۳۳ امتیاز، یکی از شش بازیکن تیمش بود که از مرز ۱۰ امتیاز گذشت. کری در این دیدار ۲ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل نیز کسب کرد. پرتلند در این مسابقه لامارکوس آلدریج و نیکولاس باتوم را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداشت. واریورز با کسب این پیروزی قهرمانی خود در منطقه پاسیفیک کنفرانس غرب را قطعی کرد. در ۳۹ سال اخیر این نخستین بار است که این تیم قهرمان این منطقه می شود.

نتایج مسابقات NBA در بیست و چهارم مارس ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
دیترویت پیستونز ۱۰۸ ۱۰۴ تورنتو رپتورز دانلود
میلواکی باکز ۸۹ ۸۸ میامی هیت دانلود
اکلاهما سیتی تاندر ۱۲۷ ۱۱۷ لس آنجلس لیکرز دانلود
دالاس موریکس ۱۰۱ ۹۴ سن آنتونیو اسپرز دانلود
ساکرامنتو کینگز ۱۰۷ ۱۰۶ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
پرتلند تریل بلیزرس ۱۰۸ ۱۲۲ گلدن استیت واریورز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۳ پاسخ

  1. ali okc گفت:

    کانتر داره تو okc تبدیل به یه ستاره میشه
    ۱۶ریباند ۲۵امتیاز

  2. alireza گفت:

    سلام خاهشا از وضعیت کارملو انتونی خبر بدین

  3. علیرضا گفت:

    سلام
    احمد اقا خواستم بابت تمام نتایج و هایلایت هایی که میذاری ازت تشکر کنم

  4. سینا میلواکی گفت:

    هههه،چه بازی ای شد با این پرتاب میدلتون!!۱۶ امتیاز عقب افتادن ولی تو یه کوارتر جبران کردن برد خیلی شیرینی بود واسه میلواکی.دالاس هم بالاخره برد

  5. علیرضا گفت:

    شما طرفداری میلواکی هستی

    • سینا میلواکی گفت:

      بله،میلواکی رو بخاطر تاریخش بازیکنای اسطوره دهه ۸۰ و ۹۰ ش و امسالم بخاطر تیم یه دستش حتی تو نبود جباری و اوجی مه یو دوسش دارم.درمورد mvp هم با Laker موافقم.خب کری دیگه باید چیکار کنه برای mvp شدن.رد کردن استف کری و mvp کردن یکی دیگه کار خیلی سختیه

  6. LAKER FOR LIFE گفت:

    MVP واقعا حق استف کریه چون از اول فصل خوب بوده تو تمام بازیا عالی بوده و واقعا تو زمین همه کار میکنه و منظورم فقط امتیاز و اسیست نیست منظورم رهبریه تیمه اگه بازیای گلدن استیتو ببینین منظورمو میفهمین چون همه ی توپا از کری شروع میشه یعنی یا خودش امتیاز میاره یا اسیست میده یا پاس قبل اسیستو اون داده.

  7. LAKER FOR LIFE گفت:

    درمورد کاندیدا های دیگه هم هاردن هم از اول فصل عالی بوده ولی اون فقط دنبال امتیاز اوردنه و زیاد کارای تیمی نمیکنه و درصد شوتش هم از کری پایین تره چون زیاد شوت میزنه و همینطور که تو سالای قبل دیدیم با ارزشترین بازیکن همیشه کسی نیست که بیشتر از بقیه امتیاز میاره چون مثلا کارملو تاحالا چندبار score champion شد ولی یه بارم MVP نشد.

  8. LAKER FOR LIFE گفت:

    اگه بخوایم MVP دو سه ماه آخر فصلو انتخاب کنیم صد درصد اون کسی نیست جز وستبروک ولی مشکل اینجاست که برای mvp شدن باید کله فصل بهترین بازیکن باشی نه سه ماه حتی اگه بقیه فصلو مصدوم بوده باشی و حالا هرچقدر هم تو اون سه ماه خوب باشی و حتی اگه همه ی بازیا هم تریپل دبل کنی.
    مشکل بزرگتر وستبروک هم مثل هاردن درصد شوتاشه که البته درصد وستبروک خیلی بدتر از هاردنه. یعنی تو تمام بازیا برای اینکه امتیاز زیاد بیاره تعداد خیلی زیادی شوت میزنه و شانس امتیاز اوردنو از تیمش میگیره نتیجشم اینه که بعضی بازیارو با اینکه وستبروک فوق العادست میبازن چون طبیعتا اگه بازیکنی بتونه ۴۰ امتیاز تو بازی بیاره تیمش باید ببره چون بقیه بازیکنا حداقل میتونن نزدیک ۱۰ امتیاز بیارن ولی بشرطی که فرصت امتیاز اوردن داشته باشن.

    نظرتون درباره ی حرفام چیه و به نظر شما چه کسی لایق کسب جایزه MVP ه؟

  9. number1 گفت:

    کوری کنار دستش تامسون و گریین و ایگودالا و بارنز هستش ولی هاردن تیمو تقریبا داره یه تنه جلو می بره مثل کاری که جیمز سال های قبل تو کلیولند می کرد و به جز امار امتیازی در ریباند و اسیست هم فوق العاده بوده و مثل کوری نوسان نداشته و تقریبا تمام بازی های فصل رو خوب بوده ولی از محبوبیت کمتری نسبت به بقیه کاندیدا برخورداره

  10. peyman گفت:

    ببینید دوستان در حال حاضر وستبروک در تعداد امتیاز در هر بازی اوله ، در تعداد اسیست چهارمه و در تعداد توپ ربایی دومه. دقت کنید این آمار برای کل فصله ، نه دو سه ماه اخیر. وقتی بازیکنی که در تعداد اسیست چهارمه لیگ هست نمیشه گفت فرصت امتیاز آوردن و نمیده به بقیه به علاوه در چند بازی اخیر اکلاهما حداقل چهار بازیکن امتیازشون دو رقمی شد. در ضمن شما ببینید در حالی که اکلاهما دورانت(۲۰۱۴ mvp) و ایباکا ( جز بهترین تیم دفاعی ۲۰۱۴) رو در اختیار نداره وستبروک همچنان تیم و رهبری کرده و جز لیست ۸ تیم پلی آف نگه داشته. انرژی که وستبروک به هم تیمی هاش میده رو میتونید تو زمین ببینید که دلیل اصلی پیشرفت بازیکنای جوونی مثل انس کنتر ، ویترز و مک گریدی همین هست. به علاوه زحمت زیادی که وستبروک تو دفاع میکشه رو اصلا تو بازی هاردن نمیبینید. MVP شدن مجموعه ای از این ویژگی ها رو میخواد. کاری که وستبروک در دو سه ماه اخیر کرده تو تاریخ NBA کم نظیره.

  11. benz گفت:

    هاردن حقشه

  12. almost black گفت:

    wesrbrook or james

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *