نتایج مسابقات NBA در روز ۲۶ دسامبر ۲۰۱۵

نتایج مسابقات NBA در روز 26 دسامبر 2015

پیروزی میامی و بوستون و شکست هیوستن، شیکاگو و کلیولند، از مهمترین نتایج مسابقات NBA در روز ۲۶ دسامبر ۲۰۱۵ بود.

دوین وید ۱۲ امتیاز از مجموع ۲۴ امتیاز خود را در ۵ دقیقه پایانی کوارتر چهارم کسب کرد و به میامی کمک کرد تا اورلاندو مجیک را از پیش رو بردارد. میامی امروز میهمان اورلاندو بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۸ بر ۱۰۱ حریف خود را مغلوب کند. وید که هشتصدمین بازی خود با پیراهن میامی را انجام می داد، ۲ ریباند، ۶ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز کسب کرد. کریس باش نیز ۲۴ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. بازیکنان میامی در کوارتر چهارم این مسابقه ۱۳ شوت از ۱۸ اقدام خود را وارد سبد کردند.

نیو اورلینز پلیکانز برای ثبت دهمین پیروزی فصل خود، هیوستن راکتس را مغلوب کرد. پلیکانز امروز میزبان راکتس بود و این بازی را با برتری ۱۱۰ بر ۱۰۸ پایان داد. انتونی دیویس با کسب ۲۴ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۳ بلاک شات، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. شوت پیروزی بخش پلیکانز در این مسابقه، در ۲ دقیقه و ۱۴ ثانیه مانده به پایان توسط دیویس وارد سبد شد. جیمز هاردن از راکتس در ادامه ۴ شوت خود را از دست داد تا تیمش شانزدهمین شکست فصل را تجربه کند. این بازیکن که ۸ شوت از ۲۱ اقدام خود را وارد سبد کرد، کار خود را با کسب ۲۵ امتیاز، ۶ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به اتمام رساند.

دیترویت پیستونز میزبان بوستون سلتیکس بود که این بازی را با نتیجه‌ی ۹۳ بر ۹۹ به حریف واگذار کرد. اوری بردلی با ۱۸ امتیاز، یکی از شش بازیکن بوستون بود که امتیازات خود در این مسابقه را دورقمی کرد. این بازیکن ۴ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی نیز به دست آورد. جونس جربکو از بوستون با وارد سبد کردن جامپ شات کلیدی خود در ۱۰٫۷ ثانیه مانده به بازی، نقش مهمی در پیروزی برابر تیم سابقش داشت. آندره درامند از دیترویت در این بازی ۲۲ امتیاز و ۲۲ ریباند به دست آورد تا برای پنجمبن بار در این فصل از رقابت ها، آمار۲۰-۲۰ ثبت کند.

دالاس موریکس در شبی که جی.جی. باریا بیشترین سه امتیازی دوران حرفه ای خود را به ثمر رساند، شیکاگو بولز را از پیش رو برداشت. دالاس امروز در امریکن ایرلاینز سنتر پذیرای شیکاگو بود و توانست با نتیجه‌ی ۱۱۸ بر ۱۱۱ حریف خود را مغلوب کند. باریا که در بازی قبلی دالاس بیشترین امتیاز دوران حرفه ای خود را ثبت کرده بود، در این بازی ۷ شوت از ۸ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کرد و در برگه آمار ۲۶ امتیاز، ۵ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات ثبت کرد. چنج بازیکن دیگر دالاس در این دیدار حداقل ۱۰ امتیاز کسب کردند. برای شیکاگو نیز درک رز ۲۵ امتیاز، ۵ ریباند و ۴ پاس منجر به گل به دست آورد.

در آخرین بازی امروز تیم سیزدهم کنفرانس غرب، صدرنشین کنفرانس شرق را در هم کوبید. پرتلند تریل بلیزرس در مدا سنتر میزبان کلیولند کولیرز بود و با نتیجه‌ی ۱۰۵ بر ۷۶ حریف خود را مغلوب کرد. الن کراب از پرتلند در این بازی ۲۶ امتیاز، ۳ ریباند و ۱ پاس منجر به گل به دست آورد و به تیمش کمک کرد دومین شکست متوالی کلیولند را رقم بزند. بازیکنان کلیولند در این مسابقه نیز همچون بازی شب گذشته برابر گلدن استیت، عملکرد ضعیفی در شوت زنی داشتند و تنها ۳۶٫۴ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند. لبران جیمز در این دیدار تنها ۴ شوت از ۱۳ اقدام خود را به ثمر رساند.

نتایج مسابقات NBA در روز ۲۶ دسامبر ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
بروکلین نتز ۹۶ ۱۱۱ واشنگتن ویزاردز دانلود
میلواکی باکز ۹۰ ۱۱۱ تورنتو رپتورز دانلود
شارلوت هورنتز ۹۸ ۹۲ ممفیس گریزلیز دانلود
اورلاندو مجیک ۱۰۱ ۱۰۸ میامی هیت دانلود
نیو اورلینز پیکانز ۱۱۰ ۱۰۸ هیوستن راکتس دانلود
آتلانتا هاوکس ۱۱۷ ۹۸ نیویورک نیکس دانلود
دیترویت پیستونز ۹۳ ۹۹ بوستون سلتیکس دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۸۸ ۱۰۲ ایندیانا پیسرز دانلود
دالاس موریکس ۱۱۸ ۱۱۱ شیکاگو بولز دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۱۰۱ ۸۶ دنور ناگتز دانلود
فینیکس سانز ۱۰۴ ۱۱۱ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
یوتا جاز ۱۰۴ ۱۰۹ لس آنجلس کلیپرز دانلود
پرتلند تریل بلیزرس ۱۰۵ ۷۶ کلیولند کولیرز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۳ پاسخ

  1. mlbj گفت:

    کلیولندم که ی بازی ببازه دیگه ول نمیکنه همش میبازه

  2. Kiiiiiiiing گفت:

    درسته که بعد از بازی سنگین با واریورز به یه شهر دیگه رفتن و بلافاصله بازی کردند ولی این دلیل نمیشه که یه تیم حرفه ای و مدعی اینقدر بی روحیه و خسته و داغون باشه ، واقعا حالم گرفته شد ، خیلی بیشتر از باخت های دیگه ، این رو فقط میشه به حساب ضعف مربی گذاشت ، مربی باید بتونه یه تیمو بعد از یه بازی سنگین از نظر فنی و روحی دوباره سرپا کنه

  3. ehsan گفت:

    بازم میامی برد،این برد ها باید ادامه دار باشه و خداروشکر داره این اتفاق میوفته،تبریک به خودم وبقیه طرفدارای میامی هیت

  4. My Dubs گفت:

    گریفین حداقل دو هفته رو از میادین دوره. پارگی عضله بالای زانو داره. امیدوارم خوب شه. تیما کم کم دارن مصدوم میدن تو بازی های دیروز چند نفری مصدوم شدن یا برگشتن یا نتونستن بلدزو هم مصدوم شد
    سیکسرز برده بیرون از خونه

  5. محمد گفت:

    میشه top 10 ها و shaqtin a fool و smithy’s top five و starters رو هم بزارین . چون این برنامه ها هم خیلی قشنگن

    • مهدی گفت:

      احمد اقا دوستمون محمد راست میگه هر چی نشد shaqtin a foolرو حتما بزارید خیلی قشنگه از همین سایت nba turnerمن یه بار دانلود کردم بازم میگم تو رو خدا بزارید smithy هم خوبه

  6. علیرضا گفت:

    چه عجب ۷۶رز یه بار برد.کاوالیرز چه بد بازی کرد.بوستون روز به روز داره پیشرفت میکنه.نیویورک داره روز به روز افت میکنه.این میلواکی هم همرو داره میبازه.شانس ما باید واریورز رو ببره و نزاره رکورد شکسته شه.حداقل کاش کلیولندی سن انتونیویی یا کلیپرزی اونو شکست میداد.

  7. alik گفت:

    تقریبا همون بلای میلواکی این دفعه سر کلیولند اومد

  8. Mahdi6 گفت:

    تقریبا همه تیم ها تو یک سطح هستن و نمیشه بعضی مسابقات رو پیش بینی کرد پاول پیرس هم خوب بود گریفیین نیست استارتر شده ولی به نظر من تو پست ۴ جاش اسمیت از لوک امباه اموته بهتره باید اونو بیارن استارتر.

  9. saeeeed گفت:

    واقعا میامی خوب داره پیش میره….

  10. amin گفت:

    خوشم میاد شیکاگو تیمای قوی رو میبره از تیمای ضعیف میبازه

  11. Nasser گفت:

    ای بابا چرا میبازه این کلیولند؟
    ۲ هفته دیگه ۲ بازی پشت سر هم با سن انتونیو و هیوستون دارن.۳ روز بعدش هم با گلدن استیت.خدا به خیر کنه

  12. maziar yazdani 10 گفت:

    John wall dare miterekoone

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *