نتایج مسابقات NBA در ششم دسامبر ۲۰۱۵

نتایج مسابقات NBA در ششم دسامبر 2015

پیروزی ممفیس، گلدن استیت و دالاس، از جمله نتایج مسابقات NBA در ششم دسامبر ۲۰۱۵ بود.

دانک جف گرین در ۰٫۵ ثانیه مانده به پایان بازی، دوازدهمین پیروزی فصل ممفیس گریزلیز را رقم زد. ممفیس امروز میزبان فینیکس بود که این بازی را با نتیجه‌ی نزدیک ۹۵ بر ۹۳ به سود خود پایان داد. مارک گاسل از ممفیس در این بازی ۲۲ امتیاز، ۸ ریباند و ۲ بلاک شات به دست آورد و به تیمش کمک کرد تا نهمین برد خود در دوازده مسابقه اخیر را کسب کند. برای فینیکس نیز اریک بلدسو ۲۳ امتیاز، ۷ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به ثبت رساند.

گلدن استیت واریورز با برتری مقابل بروکلین نتز، بیست و دومین پیروزی پی در پی خود را به دست آورد. گلدن استیت در این بازی خارج از خانه با نتیجه‌ی ۱۱۴ بر ۹۸، حریف خود را مغلوب کرد تا بهترین شروع تاریخ لیگ را باز هم بهبود دهد. استفن کری با کسب ۲۸ امتیاز، ۵ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی، از بازیکنان شاخص گلدن استیت در این بازی بود. گلدن استیت با کسب این پیروزی، به رکورد ۱۲ برد و ۰ باخت در بازی های خارج از خانه این فصل رسید و با رکورد نیویورک نیکس در فصل ۱۹۶۹-۷۰ برابری کرد. آندره بوگت که بازی قبلی گلدن استیت را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در این مسابقه به ترکیب شروع کننده بازگشت.

کسب ۳۶ امتیاز توسط وسلی متیوز به دالاس موریکس کمک کرد تا واشنگتن ویزاردز را از پیش رو بردارد. دالاس در این بازی خارج از خانه با نتیجه‌ی ۱۱۶ بر ۱۰۴ حریف خود را شکست داد. متیوز در این بازی ۶ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز ثبت کرد. این بازیکن در این دیدار ۱۰ شوت از ۱۷ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کرد. جان وال از واشنگتن نیز ۲۸ امتیاز، ۴ ریباند، ۱۰ پاس منجر به گل و ۵ توپ ربایی به دست آورد. وال در ۱ دقیقه و ۱۴ ثانیه مانده به پایان بازی از ناحیه‌ی پای راست مصدوم شد و زمین مسابقه را ترک کرد.

نتایج مسابقات NBA در ششم دسامبر ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
ممفیس گریزلیز ۹۵ ۹۳ فینیکس سانز دانلود
بروکلین نتز ۹۸ ۱۱۴ گلدن استیت واریورز دانلود
دیترویت پیستونز ۱۱۱ ۹۱ لس آنجلس لیکرز دانلود
واشنگتن ویزاردز ۱۰۴ ۱۱۶ دالاس موریکس دانلود
اکلاهما سیتی تاندر ۹۸ ۹۵ ساکرامنتو کینگز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. علیرضا گفت:

    Okland will be champion this year

  2. amir گفت:

    جان وال برای چه مدت مصدوم شده؟

  3. امیرعباس ارباب گفت:

    وای ساکرامنتو ۹۵-۸۹ جلو بود.عجیبه جورج کارل با این تجربه نتونسته تیمشو جمع کنه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *