نتایج مسابقات NBA در ۲۹ اکتبر ۲۰۱۴

نتایج مسابقات NBA در 29 اکتبر 2014

مسابقات NBA در ۲۹ اکتبر ۲۰۱۴ با برگزاری ۱۲ دیدار پیگیری شد. پیروزی شارلوت و میامی و شکست بروکلین، نیویورک و اکلاهما سیتی، از مهمترین نتایج کسب شده در بازی های امروز بود.

در یکی از مسابقات امروز، تیم های شارلوت هورنتز و میلواکی باکز در خانه‌ی هورنتز به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۱۰۸ بر ۱۰۶ هورنتز در وقت اضافه اول پایان یافت. شوت پیروزی بخش هورنتز در این دیدار در ۵٫۱ ثانیه مانده به پایان بازی توسط کمبا واکر وارد سبد باکز شد. واکر در این مسابقه ۲۶ امتیاز، ۶ ریباند و ۵ پاس منجر به گل به ثبت رساند. امتیاز آورترین بازیکن میلواکی نیز برندون نایت با ۲۲ امتیاز بود؛ این بازیکن ۸ ریباند و ۱۳ پاس منجر به گل نیز به ثبت رساند. جباری پارکر، انتخاب شماره ۲ درفت ۲۰۱۴، در اولین بازی رسمی خود در لیگ NBA، ۸ امتیاز برای باکز کسب کرد.

بوستون سلتیکس با بازگشت راژان راندو، فصل جدید را با پیروزی آغاز کرد. سلتیکس در این دیدار که در تی‌دی گاردن برگزار شد، با نتیجه‌ی ۱۲۱ بر ۱۰۵، بروکلین نتز را از پیش رو برداشت. راندو که همه‌ی بازی های پیش فصل را به دلیل شکستن دستش از دست داده بود، دراین مسابقه ۱۳ امتیاز، ۷ ریباند و ۱۲ پاس منجر به گل کسب کرد تا اولین دابل دابل خود را ثبت کند. برد استیونس، سرمربی سلتیکس پس از این پیروزی در مورد راندو گفت: “او دوباره مثل راندوی همیشگی به نظر می رسید. بازیش در این مسابقه، مثل بازی های بود که من قبل از اومدن به بوستون ازش دیده بودم. فکر می کنم سال گذشته راندو هیچ وقت اون راندوی همیشگی نبود. اما او به دوران خوبش برگشته و این باعث خوشحالیه.”

میامی هیت، از اولین بازی پس از جدایی لبران جیمز سربلند بیرون آمد. هیت در این دیدار خانگی با نتیجه‌ی ۱۰۷ بر ۹۵، واشنگتن ویزاردز را پشت سر گذاشت. کریس باش با ۲۶ امتیاز، ۱۵ ریباند و ۴ پاس منجر به گل، ستاره هیت در این دیدار بود. نوریس کول نیز که در این دیدار به عنوان گارد راس شروع کننده هیت به میدان رفت، ۲۳ امتیاز، ۳ ریباند و ۲ پاس منجر به گل به ثبت رساند.

نیویورک نیکس در خانه پذیرای شیکاگو بولز بود که با نتیجه‌ی ۸۰ بر ۱۰۴، مغلوب میهمان خود شد. بازیکنان بولز در این بازی ۵۰٫۷ درصد از شوت های خود را به ثمر رساندند. پاو گسول که در این مسابقه رسما برای اولین بار پیراهن بولز را به تن کرده بود، ۲۱ امتیاز و ۱۱ ریباند به دست آورد. درک رز نیز کار خود در این دیدار را با ۱۳ امتیاز، ۳ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی خاتمه داد.

پورتلند تریل بلیزرس در شبی که لامارکوس آلدریج بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت، میهمان خود اکلاهما سیتی تاندر را با نتیجه‌ی ۱۰۶ بر ۸۹، مغلوب کرد. کسب ۲۷ امتیاز، ۳ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات توسط آلدریج، به تیمش برای کسب این پیروزی کمک کرد. راسل وستبروک از تاندر در غیاب بازیکنانی چون کوین دورنت، رجی جکسون، جرمی لمب و انتونی مورو، ۳۸ امتیاز در این مسابقه کسب کرد.

نتایج مسابقات NBA در ۲۹ اکتبر ۲۰۱۴ را در زیر مشاهده می کنید.

میزبان – میهمان

هایلایت ها

شارلوت هورنتز ۱۰۸ – ۱۰۶ میلواکی باکز

دانلود

ایندیانا پیسرز ۱۰۳ – ۹۱ فیلادلفیا سونی سیکسرز

دانلود

بوستون سلتیکس ۱۲۱ – ۱۰۵ بروکلین نتز

دانلود

میامی هیت ۱۰۷ – ۹۵ واشنگتن ویزاردز

دانلود

تورنتو رپتورز ۱۰۹ – ۱۰۲ آتلانتا هاوکس

دانلود

ممفیس گریزلیز۱۰۵ – ۱۰۱ مینسوتا تیمبرولوز

دانلود

نیویورک نیکس ۸۰ – ۱۰۴ شیکاگو بولز

دانلود

دنور ناگتز ۸۹ – ۷۹ دیترویت پیستونز

دانلود

یوتا جاز ۹۳ – ۱۰۴ هیوستون راکتس

دانلود

فینیکس سانز ۱۱۹ – ۹۹ لس آنجلس لیکرز

دانلود

ساکرامنتو کینگز ۷۷ – ۹۵ گلدن استیت واریورز

دانلود

پورتلند تریل بلیزرس ۱۰۶ – ۸۹ اکلاهما سیتی تاندر

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۱ پاسخ

  1. مجید گفت:

    ممنووون

  2. mlbj گفت:

    Wow!!!!!
    عجب دانکی زد جیمز انیس

  3. pierce گفت:

    سلتیکس دوباره برگرد . منتظریم

  4. محمدیار گفت:

    با تشکر از گذاشتن هایلایت ها
    اگه امکانش هست بازیه کامل بوستون بروکلین و لیکرز فینیکس رو بذارید
    با تشکر

  5. pierce گفت:

    آقا احمد منتظر آپلود بازی سلتیکسیم 🙁

  6. راجون روندو نمونه ای از یه گارد کاملا آماده و مطمن دمش گرم دوباره پاس گلای دو رقمیش شروع شد زنده باد روندو پرچم سلتیکسو بالا نگهداشتی.
    این نوریس کول خوب جا افتاده چالمرزو نیمکت نشین کرد.

  7. تو هایلایت بازی بوستون و بروکلین که داشتم میدیدم از یه بازیکنی که با لباس شخصی بود ازش تشکر کردن و طرفدارای سلتیکس براش دست میزدن و خوب هواشو داشتن احتمالا ربطی به بوستون داره میخاستم اسمشو بدونم اگه با مشخصات کامل میدونید با ما هم در در میان بزارید?
    ممنونتون میشم.

    • admin گفت:

      اون بازیکن ایزیاه آستین، بازیکن دانشگاه بیلر بود که چند روز قبل از درفت مشخص شد سندروم مارفان داره و اگه به بازی کردن ادامه بده، ممکنه قلبش از کار بیفته. به همین دلیل و در حالی که انتظار می رفت یکی از انتخاب های راند اول درفت باشه، بسکتبال رو کنار گذاشت.
      این بازیکن بعد از اون قضیه بخشی از وقتش رو صرف آگاهی دادن به مردم در مورد این بیماری می کنه. تیم سلتیکس هم به همین خاطر ازش قدردانی کرد.

  8. amir pazani گفت:

    http://espn.go.com/nba/boxscore?id=400578310
    اولین بازی برون در فصل جدید

    • amir pazani گفت:

      ببخشد اولین بازی لبرون جیمز با باخت مقابل نیویورک نیکس
      لبرون ۸ترن اور داشت هههههههههههههههه

  9. حال کردم انشاالله که همینطور به اشتباهاتش ادامه بده ههههههههههه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *