نتایج مسابقات NBA در ۴ دسامبر ۲۰۱۳

نتایج مسابقات NBA در 4 دسامبر 2013

شکست کلیپرز و هیوستون و پیروزی پورتلند ، از مهمترین نتایج مسابقات NBA در ۴ دسامبر ۲۰۱۳ بود .
در یکی از مسابقات امروز آتلانتا هاوکس در خانه با نتیجه ۱۰۷ بر ۹۷ لس آنجلس کلیپرز را شکست داد تا تعداد بردها و باخت هایش در عدد ۱۰ برابر شود . پاول میلساپ از آتلانتا با کسب ۲۵ امتیاز ، ۹ ریباند ، ۶ پاس منجر به گل و ۳ بلاک شات ، از بازیکنان شاخص این مسابقه بود . این بازی ۸۹ امین مسابقه متوالی بود که کایل کورور از آتلانتا ، در آن حداقل یک پرتاب سه امتیازی به ثمر رساند که از این نظر با رکورد NBA برابری می کند . این بازیکن در صورتی که بتواند در بازی آینده تیمش یک سه امتیازی بزند ، رکورد دار ان بی ای از این نظر خواهد بود .
هیوستون راکتس در تویوتا سنتر میزبان فینیکس سانز بود که با نتیجه ۸۸ بر ۹۷ مغلوب میهمان خود شد . اریک بلدسو از فینیکس با کسب ۲۰ امتیاز ، ۷ پاس منجر به گل ، ۳ ریباند و ۲ توپ ربایی ، امتیاز آورترین بازیکن فینیکس در این مسابقه بود .
مسابقه تیم های مینسوتا تیمبرولوز و سن آنتونیو اسپرز که قرار بود در شهر مکزیکوسیتی کشور مکزیک برگزار شود ، به دلیل نقص فنی و آتش گرفتن ژنراتور سالن و وارد شدن دود به سالن ، به زمان دیگری موکول شد .
در آخرین و حساس ترین مسابقه امروز نیز تیم های بلیزرس و تاندر در شهر پورتلند به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۱۱۱ بر ۱۰۴ به سود بلیزرس پایان یافت . لامارکوس آلدریج از پورتلند با کسب ۳۸ امتیاز ، ۱۳ ریباند ، ۵ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی ، بیشترین امتیاز خود در این فصل از رقابت ها را به ثبت رساند تا پورتلند به ۸ برد متوالی تاندر پایان دهد . کوین دورانت از اکلاهما نیز با کسب ۳۳ امتیاز ، پر امتیازترین بازیکن تیمش بود .
نتایج مسابقات NBA در ۴ دسامبر ۲۰۱۳ را در جدول زیر مشاهده می کنید .

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

کلیولند کاوالیرز

۸۸-۹۸

دنور ناگتز

دانلود

آتلانتا هاوکس

۹۷-۱۰۷

لس آنجلس کلیپرز

دانلود

هیوستون راکتز

۹۷-۸۸

فینیکس سانز

دانلود

میلواکی باکز

۱۰۵-۹۸

دیترویت پیستونز

دانلود

نیو اورلئانز پلیکانز

۱۰۰-۹۷

دالاس ماوریکس

دانلود

یوتا جاز

۹۵-۸۶

ایندیانا پیسرز

دانلود

مینسوتا تیمبرولوز

لغو شد

سن آنتونیو اسپورز

——–

پورتلند تریل بلیزرس

۱۰۴-۱۱۱

اکلاهما سیتی تاندر

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۷ پاسخ

  1. حمیدرضا گفت:

    سلام .جدول و برنامه مسابقات تو کدوم بخش سایته؟

  2. رضا گفت:

    سلام ادمین جان.اخرین خبر در مورد بازگشت کوبی به میادین این بود که جمعه دیگه میتونه برگرده ولی مثه این که جمعه نمیتونه بازی کنه.میخواستم بدونم مشکلی واسش دوباره پیش اومده؟؟؟؟تو تمرینات مصدوم شده؟؟؟
    ممنوم میشم اگه ج بدی

  3. حمیدرضا گفت:

    سلام ندیده بودم بالای سایتو ولی باز ممنون

  4. پورتلند امسال فوق العاده ظاهر شده این برد مقابل اکلاهاما خیلی بهم چسبید دمشون گرم.
    لوس آنجلس کلیپرز چه زشتی از آتلانتا باخت.نه اوس انجلس لیکرز و کلیپرز نه بوستون نه نیویورک نه گلدن استیت نه ممفیس نه دالاس نه هوستون و نه سن آنتونیو قهرمان نمیشن حتی پورتلند که امسال عالی بودن ولی قهرمان بشو نیستن.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *