نتایج مسابقات NBA در دهم اپریل ۲۰۱۶

نتایج مسابقات NBA در دهم اپریل 2016

مسابقات NBA در دهم اپریل ۲۰۱۶ با انجام نه بازی پیگیری شد.

در یکی از مسابقات روز دهم اپریل، واشنگتن ویزاردز میزبان شارلوت هورنتز بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۱۳ بر ۹۸ حریف خود را از پیش رو بردارد. مارچین گرتات از واشنگتن در این مسابقه ۲۱ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات به دست آورد. شارلوت هم اکنون با ۴۶ برد و ۳۴ باخت در جایگاه ششم کنفرانس شرق قرار دارد.

جیمز هاردن با کسب ۴۰ امتیاز، به هیوستن راکتس کمک کرد لس آنجلس لیکرز را مغلوب کند و امیدهای خود برای رسیدن به پلی آف را زنده نگه دارد. هیوستن که میزبان لیکرز بود با نتیجه‌ی ۱۳۰ بر ۱۱۰ حریف خود را شکست داد. هاردن که ۲۰ امتیاز از مجموع امتیازات خود را در کوارتر چهارم کسب کرد، ۴ ریباند، ۱۳ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی نیز ثبت کرد. کوبی برایانت در آخرین بازی خود در شهر هیوستن، ۳۵ امتیاز، ۲ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی کسب کرد. هیوستن هم اکنون یک بازی پایین تر از یوتا، در جایگاه نهم کنفرانس غرب قرار دارد.

لس آنجلس کلیپرز برای ثبت پنجمین پیروزی متوالی خود، دالاس موریکس را از پیش رو برداشت. کلیپرز که روز دهم اپریل میزبان موریکس بود، با حساب ۹۸ بر ۹۱ حریف خود را شکست داد. بلیک گریفین در این بازی ۱۷ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی ثبت کرد. دالاس که شش بازی گذشته‌ی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، با برد در این دیدار می توانست حضور خود در پلی آف را قطعی کند اما حالا باید منتظر مسابقات بعدی باشد.

دنور ناگتز میزبان یوتا جاز بود که بازی را با نتیجه‌ی ۸۴ بر ۱۰۰ به حریف خود واگذار کرد. یک ران ۲۴-۰ در کوارتر سوم این بازی، به یوتا برای کسب این برد کمک کرد. گوردون هیوارد از یوتا با ۲۲ امتیاز، ۹ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. درک فیورز از یوتا به دلیل درد در زانوی راست در این مسابقه غایب بود.

ایندیانا پیسرز با پیروزی مقابل بروکلین نتز، حضور خود در پلی آف را قطعی کرد تا ۸ تیم راه یافته به پلی آف از کنفرانس شرق تکمیل شوند. ایندیانا امروز میزبان بروکلین بود که بازی را با برتری ۱۲۹ بر ۱۰۵ پایان داد. مایلز ترنر از ایندیانا در این بازی ۲۸ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات کسب کرد. به این ترتیب شیکاگو بولز از رسیدن به مرحله‌ی حذفی بازماند.

میامی هیت با برتری مقابل اورلاندو مجیک، آخرین بازی خانگی فصل خود را با پیروزی پشت سر گذاشت. میامی امروز در امریکن ایرلاینز آرینا پذیرای اورلاندو بود و با نتیجه‌ی ۱۱۸ بر ۹۶ حریف خود را شکست داد. لوال دنگ از میامی در این بازی ۲۰ امتیاز، ۲ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. حسن وایت‌ساید نیز که برای نخستین بار از ۲۰ ژانویه در ترکیب شروع کننده‌ی میامی قرار گرفته بود، کار خود را با ۱۸ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به اتمام رساند. ارن گوردون و ویکتور اولادیپو از اورلاندو در این مسابقه همراه تیم نبودند. میامی در دو مسابقه‌ی باقی مانده‌ی خود در مقابل بوستون و دیترویت، برای به دست آوردن مزیت میزبانی در راند اول پلی آف تلاش خواهد کرد.

گلدن استیت واریورز با برتری مقابل سن آنتونیو اسپرز، به رکوردهای بردهای خانگی متوالی این تیم پایان داد و به رکورد فصل ۱۹۹۵-۹۶ شیکاگو بولز رسید. در حساس ترین بازی امروز گلدن استیت میهمان سن آنتونیو بود که این بازی را با برتری ۹۲ بر ۸۶ پایان داد. استفن کری با کسب ۳۷ امتیاز، ۵ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، ستاره‌ی گلدن استیت در این بازی بود. با این شکست قطار پیروزی های خانگی متوالی سن آنتونیو در عدد ۴۸ متوقف شد؛ ۳۹ برد خانگی متوالی این تیم در این فصل به دست آمده بود. گلدن استیت با کسب این پیروزی، تعداد بردهای خود در این فصل را به عدد ۷۲ رساند تا با رکورد شیکاگو برابری کند. این تیم چهارشنبه شب در خانه فرصت دارد تا با پیروزی برابر ممفیس، رکوردشکنی کند.

نتایج و هایلایت های مسابقات NBA در دهم اپریل ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
واشنگتن ویزاردز ۱۱۳ ۹۸ شارلوت هورنتز دانلود
هیوستن راکتس ۱۳۰ ۱۱۰ لس آنجلس لیکرز دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۹۸ ۹۱ دالاس موریکس دانلود
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۱۰۸ ۱۰۹ میلواکی باکز دانلود
دنور ناگتز ۸۴ ۱۰۰ یوتا جاز دانلود
ایندیانا پیسرز ۱۲۹ ۱۰۵ بروکلین نتز دانلود
میامی هیت ۱۱۸ ۹۶ اورلاندو مجیک دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۸۶ ۹۲ گلدن استیت واریورز دانلود
نیویورک نیکس ۸۹ ۹۳ تورنتو رپتورز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.