نتایج مسابقات NBA در ۱۲ دسامبر ۲۰۱۶

نتایج مسابقات NBA در 12 دسامبر 2016

پیروزی ایندیانا، تورنتو، دالاس و کلیپرز، از مهمترین نتایج مسابقات NBA در ۱۲ دسامبر ۲۰۱۶ بود.

تیم بسکتبال ایندیانا پیسرز با برتری مقابل شارلوت هورنتز، سیزدهمین پیروزی فصل خود را ثبت کرد. ایندیانا امروز میزبان شارلوت بود که با نتیجه ۱۱۰ بر ۹۴ حریف خود را شکست داد تا پس از ۴ شکست متوالی مقابل این تیم در فصل عادی، یک پیروزی به دست آورد. پاول جرج و مایلز ترنر از ایندیانا هر کدام در این دیدار ۲۲ امتیاز کسب کردند. جرج ۵ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی نیز به دست آورد و با ماینس-پلاس ۲۵+، بهترین عملکرد را در بین بازیکنان ایندیانا در این فاکتور داشت.

یک ران ۱۴-۲ در کوارتر چهارم به تورنتو رپتورز کمک کرد میلواکی باکز را از پیش رو بردارد. تورنتو امروز در ایر کانادا سنتر پذیرای میلواکی بود که توانست با نتیجه ۱۲۲ بر ۱۰۰ حریف خود را مغلوب کند. دمار دروزن از رپتورز در این دیدار ۳۰ امتیاز، ۳ ریباند و ۳ پاس منجر به گل به دست آورد. او نیمی از امتیازات خود را از پرتاب های پنالتی کسب کرد. ترنس راس با ۲۵ امتیاز، ۵ ریباند و ۲ توپ ربایی، دیگر بازیکن شاخص تورنتو بود. این برد، دوازدهمین پیروزی تورنتو مقابل میلواکی در سیزدهم مسابقه اخیر بود.

دالاس موریکس میزبان دنور ناگتز بود که این بازی را با برتری ۱۱۲ بر ۹۲ به اتمام رساند. وسلی متیوز از دالاس با کسب ۲۵ امتیاز، ۴ ریباند و ۲ توپ ربایی در این دیدار، به تیمش کمک کرد ششمین پیروزی فصل را ثبت کند. نیکولا یوکیچ از دنور نیز ۲۷ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات ثبت کرد.

لس آنجلس کلیپرز در خانه پذیرای پرتلند تریل بلیزرس بود که این بازی را با نتیجه نزدیک ۱۲۱ بر ۱۲۰ به سود خود پایان داد. بلیک گریفین از کلیپرز در این دیدار ۲۶ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات به دست آورد. کریس پاول با ۲۱ امتیاز، ۵ ریباند، ۱۴ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، دیگر بازیکن شاخص کلیپرز بود.

نتایج مسابقات NBA در ۱۲ دسامبر ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
ایندیانا پیسرز ۱۱۰ ۹۴ شارلوت هورنتز دانلود
تورنتو رپتورز ۱۲۲ ۱۰۰ میلواکی باکز دانلود
میامی هیت ۱۱۲ ۱۰۱ واشنگتن ویزاردز دانلود
هیوستن راکتس ۱۲۲ ۱۱۸ بروکلین نتز دانلود
دالاس موریکس ۱۱۲ ۹۲ دنور ناگتز دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۱۲۱ ۱۲۰ پرتلند تریل بلیزرس دانلود
ساکرامنتو کینگز ۱۱۶ ۹۲ لس آنجلس لیکرز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.