نتایج مسابقات NBA در ۱۴ نوامبر ۲۰۱۶

نتایج مسابقات NBA در 14 نوامبر 2016

پیروزی دیترویت، نیو اورلینز، سن آنتونیو و ممفیس از جمله نتایج مسابقات NBA در ۱۴ نوامبر ۲۰۱۶ بود.

تیم بسکتبال دیترویت پیستونز با وجود در اختیار نداشتن دو مهره کلیدی خود، اکلاهما سیتی تاندر را از پیش رو برداشت. دیترویت امروز میزبان اکلاهما سیتی بود و موفق شد با نتیجه ۱۰۴ بر ۸۸، حریف خود را مغلوب کند. توبایاس هریس از دیترویت با کسب ۲۲ امتیاز، ۶ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. رجی جکسون که در این فصل از رقابت ها هنوز برای دیترویت به میدان نرفته است و آندره درامند مصدوم، غایبان دیترویت در این مسابقه بودند. راسل وستبروک در این بازی ۳۳ امتیاز، ۱۵ ریباند و ۸ پاس منجر به گل برای اکلاهما سیتی ثبت کرد.

نیو اورلینز پلیکانز برای ثبت دومین پیروزی فصل خود، بوستون سلتیکس را از پیش رو برداشت. پلیکانز در این بازی خانگی با حساب ۱۰۶ بر ۱۰۵، سلتیکس را مغلوب کرد. انتونی دیویس از پلیکانز با ۲۵ امتیاز، ۱۶ ریباند، ۴ توپ ربایی و ۲ بلاک شات، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. تیم فریزر از پلیکانز در ۲٫۵ ثانیه مانده به پایان بازی، با وارد سبد کردن یک پرتاب پنالتی، پیروزی تیمش در این مسابقه را رقم زد. آیزیاه تامس از بوستون در این مسابقه ۳۷ امتیاز، ۳ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی ثبت کرد. ال هورفورد از بوستون همچنان نتوانسته پروتکل ضربه مغزی NBA را با موفقیت پشت سر بگذارد و در این دیدار، برای هفتمین بار متوالی غایب بود.

سن آنتونیو اسپرز با غلبه بر میامی هیت، پنجمین شکست متوالی را به این تیم تحمیل کرد. سن آنتونیو امروز در AT&T سنتر پذیرای میامی بود که این بازی را با برتری ۹۴ بر ۹۰ به اتمام رساند. کوای لئونارد از اسپرز در این دیدار ۲۴ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۴ پاس منجر به گل به دست آورد. گران دراگیچ از میامی به دلیل آسیب دیدگی در این مسابقه غایب بود.

ممفیس گریزلیز با پیروزی مقابل یوتا جاز، تعداد بردهای و باخت های خود در این فصل را در عدد ۵ برابر کرد. ممفیس در این بازی خارج از خانه با نتیجه ۱۰۲ بر ۹۶، حریف خود را شکست داد. مارک گاسل از ممفیس با کسب ۲۲ امتیاز در این مسابقه، بیشترین امتیاز خود در رقابت های این فصل را کسب کرد. او ۵ ریباند و ۱ توپ ربایی نیز به دست آورد. رادنی هود و جرج هیل از یوتا به دلیل مصدومیت در این مسابقه غایب بودند.

نتایج مسابقات NBA در ۱۴ نوامبر ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
ایندیانا پیسرز ۸۸ ۶۹ اورلاندو مجیک دانلود
نیویورک نیکس ۹۳ ۷۷ دالاس موریکس دانلود
دیترویت پیستونز ۱۰۴ ۸۸ اکلاهما سیتی تاندر دانلود
نیو اورلینز پیکانز ۱۰۶ ۱۰۵ بوستون سلتیکس دانلود
هیوستن راکتس ۱۱۵ ۸۸ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۹۴ ۹۰ میامی هیت دانلود
یوتا جاز ۹۶ ۱۰۲ ممفیس گریزلیز دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۱۲۷ ۹۵ بروکلین نتز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.