نتایج مسابقات NBA در ۲۲ دسامبر ۲۰۱۶

نتایج مسابقات NBA در 22 دسامبر 2016

مسابقات NBA در ۲۲ دسامبر ۲۰۱۶ با انجام پنج بازی پیگیری شد. پیروزی بوستون، میامی و کلیپرز از جمله نتایج امروز بود.

تیم بسکتبال بوستون سلتیکس با برتری مقابل ایندیانا پیسرز، چهارمین برد پیروزی متوالی خود را ثبت کرد. بوستون امروز میهمان ایندیانا بود و موفق شد با نتیجه ۱۰۹ بر ۱۰۲ حریف خود را مغلوب کند. آیزیاه تامس از بوستون با کسب نیمی از ۲۸ امتیاز خود در کوارتر چهارم، نقش کلیدی در پیروزی تیمش داشت. این بازیکن ۱ ریباند و ۹ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. مانتی الیس از ایندیانا به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب بود و هفتمین بازی پی‌درپی را از دست داد.

میامی هیت در دیداری که در لحظاتی از آن ۱۹ امتیاز از حریف عقب بود، برنده از زمین خارج شد. میامی امروز پذیرای لس آنجلس لیکرز بود و توانست با نتیجه ۱۱۵ بر ۱۰۷ رقیب را از پیش رو بردارد. جاستیس وینزلو و حسن وایت‌ساید از میامی هر کدام در این دیدار ۲۳ امتیاز و ۱۳ ریباند (هر کدام ۳ ریباند حمله و ۱۰ ریباند دفاع) کسب کردند. وینزلو ۳ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی نیز به دست آورد. تیم میامی هیت در بین دو نیمه این مسابقه، پیراهن شماره ۳۲ سنتر سابق خود، شکیل اونیل را بازنشسته کرد.

در حساس ترین مسابقه امروز لس آنجلس کلیپرز در استیپل سنتر میزبان سن آنتونیو اسپرز بود. کلیپرز این بازی را با برتری ۱۰۶ بر ۱۰۱ به پایان رساند. کریس پاول از کلیپرز با ۱۹ امتیاز، یکی از شش بازیکن تیمش بود که امتیازات خود در این مسابقه را دورقمی کرد. او ۷ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی نیز به دست آورد. پاول در اواخر کوارتر سوم این مسابقه از ناحیه عضلات پشت پای چپ آسیب دید و پس از ترک زمین دیگر به میدان بازنگشت. گرگ پاپویچ، سرمربی اسپرز، در این دیدار تنها ۲۳ دقیقه از لامارکوس آلدریج استفاده کرد.

نتایج مسابقات NBA در ۲۲ دسامبر ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
ایندیانا پیسرز ۱۰۲ ۱۰۹ بوستون سلتیکس دانلود
بروکلین نتز ۱۰۱ ۱۱۷ گلدن استیت واریرز دانلود
نیویورک نیکس ۱۰۶ ۹۵ اورلاندو مجیک دانلود
میامی هیت ۱۱۵ ۱۰۷ لس آنجلس لیکرز دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۱۰۶ ۱۰۱ سن آنتونیو اسپرز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.