نتایج مسابقات NBA در ۲۳ نوامبر ۲۰۱۶

نتایج مسابقات NBA در 23 نوامبر 2016

مسابقات NBA در ۲۳ نوامبر ۲۰۱۶ با انجام سیزده مسابقه پیگیری شد.

تیم بسکتبال سن آنتونیو اسپرز با برتری مقابل شارلوت هورنتز، همچنان در بازی های خارج از خانه این فصل بدون شکست باقی ماند. اسپرز در این دیدار با نتیجه ۱۱۹ بر ۱۱۴ هورنتز را شکست داد و هفتمین پیروزی متوالی خود را ثبت کرد. کوای لئونارد از سن آنتونیو در این دیدار ۳۰ امتیاز، ۵ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. کمبا واکر از شارلوت نیز کار خود را با ۲۶ امتیاز، ۹ ریباند و ۷ پاس منجر به گل به اتمام رساند.

کلیولند کولیرز در شبی که کوین لاو رکورد جدیدی در تاریخ NBA ثبت کرد و لبران جیمز تریپل دابل کرد، پرتلند تریل بلیزرس را از پیش رو برداشت. کلیولند در این دیدار خانگی با حساب ۱۳۷ بر ۱۲۵، پرتلند را مغلوب کرد. لاو ۳۴ امتیاز از مجموع ۴۰ امتیاز خود در این مسابقه را در کوارتر نخست به دست آورد و رکورد بیشترین امتیاز ثبت شده در کوارتر نخست در تاریخ ان بی ای را به نام خود ثبت کرد. ۳۴ امتیاز، بیشترین امتیازی است که یک بازیکن کولیرز در یک کوارتر به دست آورده است. لاو ۸ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز به دست آورد. لبران در این بازی ۳۱ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۱۳ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی کسب کرد و چهل و چهارمین تریپل دابل دوران حرفه ای خود را ثبت کرد. بازیکنان کلیولند با وارد سبد کردن ۲۱ شوت سه امتیازی در این مسابقه، رکورد تاریخ خود در زمینه بیشترین سه امتیازی ثبت شده در یک بازی را ارتقا دادند. دیمین لیلارد از پرتلند در این دیدار ۴۰ امتیاز، ۷ ریباند و ۱۱ پاس منجر به گل کسب کرد.

آتلانتا هاوکس با غلبه بر ایندیانا پیسرز، دهمین پیروزی فصل خود را ثبت کرد. آتلانتا امروز میهمان ایندیانا بود که این بازی را با برتری ۹۶ بر ۸۵ به پایان رساند. دوایت هاوارد از آتلانتا با ۲۳ امتیاز، ۲۰ ریباند و ۱ پاس منجر به گل، از بازیکنان شاخص آتلانتا در این مسابقه بود. تدیوس یانگ از پیسرز نیز ۱۰ شوت از ۱۳ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کرد و ۲۴ امتیاز، ۷ ریباند، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد.

دمار دروزن با کسب ۲۱ امتیاز از مجموع ۲۴ امتیاز خود در کوارتر سوم، به تورنتو رپتورز کمک کرد هیوستن راکتس را شکست دهد. تورنتو امروز در تویوتا سنتر میهمان هیوستن بود و توانست با نتیجه ۱۱۵ بر ۱۰۲، حریف خود را مغلوب کند. ۵ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، دیگر آماری بود که دروزن در این مسابقه ثبت کرد. پنج بازیکن دیگر تورنتو نیز امتیازات خود در این مسابقه را دورقمی کردند. جیمز هاردن در این بازی ۲۹ امتیاز، ۶ ریباند، ۱۵ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی ثبت کرد. او ۱۲ بار نیز توپ را لو داد. بازیکنان هیوستن با لو دادن ۲۸ توپ در این مسابقه، بیشترین ترن اور خود در این فصل را ثبت کردند.

نیو اورلینز پلیکانز با پیروزی مقابل مینسوتا تیمبرولوز، چهارمین برد متوالی خود را ثبت کرد. پلیکانز امروز میزبان تیمبرولوز بود و موفق شد با حساب ۱۱۷ بر ۹۶ حریف خود را شکست دهد. انتونی دیویس با کسب ۴۵ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات، ستاره تیمش در این مسابقه بود. یک ران ۱۳-۲ در اوایل نیمه دوم این دیدار به پلیکانز کمک کرد کنترل بازی را در دست بگیرد.

گلدن استیت واریرز در اوراکل آرینا پذیرای لس آنجلس لیکرز بود و با نتیجه ۱۴۹ بر ۱۰۶ حریف خود را در هم کوبید. استفن کری در مدت ۲۹ دقیقه حضورش در زمین، ۳۱ امتیاز، ۵ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. بازیکنان گلدن استیت با ثبت ۴۷ پاس منجر به گل در این دیدار، رکورد جدیدی در تاریخ خود ثبت کردند. آنها در این بازی ۱۹ شوت سه امتیازی به ثمر رساندند.

ساکرامنتو کینگز میزبان اکلاهما سیتی تاندر بود که این بازی را با برتری ۱۱۶ بر ۱۰۱ به پایان رساند. دیمممارررکوس کازینس از ساکرامنتو در این مسابقه ۳۶ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۲ پاس منجر به گل به دست آورد. راسل وستبروک نیز ۳۱ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی برای تاندر ثبت کرد.

نتایج مسابقات NBA در ۲۳ نوامبر ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۹۹ ۱۰۴ ممفیس گریزلیز دانلود
شارلوت هورنتز ۱۱۴ ۱۱۹ سن آنتونیو اسپرز دانلود
اورلاندو مجیک ۸۷ ۹۲ فینیکس سانز دانلود
کلیولند کولیرز ۱۳۷ ۱۲۵ پرتلند تریل بلیزرس دانلود
ایندیانا پیسرز ۸۵ ۹۶ آتلانتا هاوکس دانلود
بروکلین نتز ۹۲ ۱۱۱ بوستون سلتیکس دانلود
دیترویت پیستونز ۱۰۷ ۸۴ میامی هیت دانلود
هیوستن راکتس ۱۰۲ ۱۱۵ تورنتو رپتورز دانلود
دالاس موریکس ۱۰۴ ۱۲۴ لس آنجلس کلیپرز دانلود
یوتا جاز ۱۰۸ ۸۳ دنور ناگتز دانلود
نیو اورلینز پیکانز ۱۱۷ ۹۶ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
گلدن استیت واریرز ۱۴۹ ۱۰۶ لس آنجلس لیکرز دانلود
ساکرامنتو کینگز ۱۱۶ ۱۰۱ اکلاهما سیتی تاندر دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.