نتایج مسابقات NBA در ۲۶ اکتبر ۲۰۱۶

نتایج مسابقات NBA در 26 اکتبر 2016

پیروزی میامی، ایندیانا، بوستون، دنور و لیکرز، از جمله نتایج مسابقات NBA در ۲۶ اکتبر ۲۰۱۶ بود.

تیم بسکتبال میامی هیت اولین بازی فصل جدید را با پیروزی پشت سر گذاشت. میامی که این فصل بعد از سال ها دوین وید را در ترکیب ندارد، امروز میهمان اورلاندو مجیک بود و موفق شد با حساب ۱۰۸ بر ۹۶ حریف خود را مغلوب کند. حسن وایت‌ساید از میامی در این دیدار ۱۸ امتیاز، ۱۴ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۴ بلاک شات به دست آورد. پنج بازیکن دیگر میامی نیز امتیازات خود در این مسابقه را دورقمی کردند. نیکولا ووچویچ از مجیک نیز کار خود را با ۱۷ امتیاز، ۱۴ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به اتمام رساند.

تیم های ایندیانا پیسرز و دالاس موریکس، اولین بازی دارای وقت اضافه فصل ۲۰۱۶-۱۷ را رقم زدند. ایندیانا امروز پذیرای دالاس بود که موفق شد با حساب ۱۳۰ بر ۱۲۱ حریف خود را مغلوب کند. این بازی در پایان وقت معمول به تساوی ۱۱۵ بر ۱۱۵ انجامید اما یک ران ۸-۰ در وقت اضافه، به ایندیانا کمک کرد برنده از زمین خارج شود. مایلز ترنر، بازیکن سال دومی ایندیانا در این دیدار ۳۰ امتیاز، ۱۶ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۴ بلاک شات به دست آورد.

بوستون سلتیکس در تی‌دی گاردن میزبان بروکلین نتز بود که با نتیجه ۱۲۲ بر ۱۱۷ حریف خود را شکست داد. آیزیاه تامس از بوستون در این مسابقه ۲۵ امتیاز، ۶ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی ثبت کرد. ال هورفورد نیز در اولین بازی رسمی اش برای بوستون، ۱۱ امتیاز، ۵ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۴ بلاک شات کسب کرد.

شروع طوفانی انتونی دیویس در فصل جدید، نتوانست مانع از شکست تیمش شود. تیم نیو اورلینز پلیکانز امروز میزبان دنور ناگتز بود که بازی را با حساب ۱۰۲ بر ۱۰۷ به حریف واگذار کرد. دیویس در این مسابقه درخشان ظاهر شد و ۵۰ امتیاز، ۱۶ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۷ توپ ربایی و ۴ بلاک شات به دست آورد. دیویس اولین بازیکن تاریخ لیگ است که در یک مسابقه حداقل ۴۵ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۵ توپ ربایی ثبت کرده است. یوسف نورکیچ از دنور با ۲۳ امتیاز، ۹ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود.

لوک والتون اولین بازی رسمی خود به عنوان سرمربی لیکرز را با پیروزی پشت سر گذاشت. لس آنجلس لیکرز امروز در استیپل سنتر پذیرای هیوستن راکتس بود و توانست با نتیجه ۱۲۰ بر ۱۱۴ رقیب خود را شکست دهد تا از اولین بازی خود پس از پایان دوران کوبی برایانت سربلند بیرون آید. جردن کلارکسن از لیکرز که این بازی را از روی نیمکت شروع کرد، با ۲۵ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن تیمش بود. او ۳ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی نیز به دست آورد. جیمز هاردن که مایک دی‌انتونی، سرمربی هیوستن، علاقه خاصی به استفاده از او در پست گارد راس دارد، در این بازی ۳۴ امتیاز، ۸ ریباند، ۱۷ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی کسب کرد.

نتایج مسابقات NBA در ۲۶ اکتبر ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
اورلاندو مجیک ۹۶ ۱۰۸ میامی هیت دانلود
ایندیانا پیسرز ۱۳۰ ۱۲۱ دالاس موریکس دانلود
بوستون سلتیکس ۱۲۲ ۱۱۷ بروکلین نتز دانلود
تورنتو رپتورز ۱۰۹ ۹۱ دیترویت پیستونز دانلود
میلواکی باکز ۹۶ ۱۰۷ شارلوت هورنتز دانلود
ممفیس گریزلیز ۱۰۲ ۹۸ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
نیو اورلینز پیکانز ۱۰۲ ۱۰۷ دنور ناگتز دانلود
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۹۷ ۱۰۳ اکلاهما سیتی تاندر دانلود
فینیکس سانز ۹۴ ۱۱۳ ساکرامنتو کینگز دانلود
لس آنجلس لیکرز ۱۲۰ ۱۱۴ هیوستن راکتس دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.