نتایج نیمه نهایی بسکتبال کاپ آسیا

بسکتبال کاپ آسیا-محمد جمشیدی

مرحله نیمه نهایی بسکتبال کاپ آسیا امروز برگزار شد.در اولین دیدار این مرحله،مسابقه تیم ایران و فیلیپین،با نتیجه ۷۷ بر ۶۰ به سود تیم ایران پایان یافت تا ایران به فینال بسکتبال کاپ آسیا راه یابد.در این مسابقه ۵ نفر از بازیکنان تیم ایران موفق به کسب بیشتر از ۱۰ امتیاز شدند؛اما اوشین ساهاکیان با کسب ۱۲ امتیاز،۸ ریباند و ۵ پاس منجر به گل یکی از بازیکنان شاخص ایران بود.
در دیگر دیدار این مرحله،ژاپن با نتیجه ۷۳ بر ۶۶ قطر را شکست داد و حریف ایران در فینال شد.در این دیدار Kosuke Takeuchi از ژاپن با ۱۸ امتیاز،۹ ریباند و ۲ توپ ربایی بهترین بازیکن میدان بود.تیم ایران در آخرین بازی مرحله گروهی یکبار ژاپن را شکست داده بود.
نتایج بازی های ۲۱ سپتامبر،رقابت های بسکتبال کاپ آسیا را در جدول زیر مشاهده می کنید.

ازبکستان

۸۶-۷۰ (پنجم تا هشتم)

تایوان

لبنان

۷۸-۶۳ (پنجم تا هشتم)

چین

ایران

۶۰-۷۷

فیلیپین

قطر

۷۳-۶۶

ژاپن

مسابقات بسکتبال جام آسیا،فردا با برگزاری بازی های فینال و رده بندی پایان می یابد.برنامه مسابقات فینال و رده بندی بسکتبال کاپ آسیا را در جدول زیر مشاهده می کنید.(زمان بازی ها به وقت ایران نوشته شده است.)

ساعت

۳:۳۰ بامداد

۶ صبح

۸:۳۰ صبح

۱۱ صبح

مسابقه

ازبکستان-لبنان (هفتم و هشتم)

تایوان-چین (پنجم و ششم)

قطر-فیلیپین (رده بندی)

ایران-ژاپن (فینال)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. رضا حسینی گفت:

    چطور داخل سایت فدراسیون بسکتبال نوشته بازی فردا فینال بین ایران و چین تایپه وشما نوشتید ایران و زاپن کدام درست است تصحیح کنید

    • admin گفت:

      دوست عزیز به تاریخ مطالب دقت کنید. این مطلب مربوط به سال ۹۱ و دوره‌ی چهارم (دوره‌ی قبلی) کاپ آسیا هست. نتایج نیمه نهایی کاپ آسیا در سال ۹۳ رو از اینجا ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *