نتایج و هایلایت های بازی های ان بی ای در چهارم دسامبر ۲۰۱۵

نتایج و هایلایت های بازی های ان بی ای در چهارم دسامبر 2015

پیروزی نیویورک و واشنگتن و شکست دالاس و کلیولند، از جمله نتایج بازی های ان بی ای در چهارم دسامبر ۲۰۱۵ بود.

مصاف تیم های ایالت نیویورک در چهارم دسامبر ۲۰۱۵، با برتری نیویورک نیکس پایان یافت. نیکس امروز میزبان بروکلین نتز بود و توانست با نتیجه‌ی ۱۰۸ بر ۹۱ حریف خود را مغلوب کند. کارملو انتونی در این دیدار ۹ شوت از ۱۸ اقدام خود (۵ شوت از ۸ اقدام سه امتیازی) را وارد سبد کرد و کار خود را با کسب ۲۸ امتیاز، ۷ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به اتمام رساند. کریستاپس پورزینگس از نیکس که عنوان بهترین بازیکن تازه کار کنفرانس شرق در ماه های اکتبر/نوامبر را به دست آورد، در این مسابقه ۱۹ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات ثبت کرد.

واشنگتن ویزاردز میزبان فینیکس سانز بود که این بازی را با برتری ۱۰۹ بر ۱۰۶ پایان داد. بردلی بیل در این مسابقه ۳۴ امتیاز، ۹ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. واشنگتن در حالی این بازی را با پیروزی به اتمام رساند که در لحظات آغازین کوارتر چهارم، ۱۰ امتیاز از حریف عقب بود. این تیم نِنِی هیلاریو، درو گودن، کریس هامفریز و مارچین گرتات را نیز در اختیار نداشت. اریک بلدسو از فینیکس ۲۲ امتیاز، ۴ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به ثبت رساند. تایسن چندلر از فینیکس برای چهارمین بازی متوالی به دلیل آسیب دیدگی نتوانست برای فینیکس به میدان رود.

دالاس موریکس در امریکن ایرلاینز سنتر پذیرای هیوستن راکتس بود که بازی را با نتیجه‌ی ۹۶ بر ۱۰۰ به حریف خود واگذار کرد. جیمز هاردن که در نیمه اول این مسابقه عملکرد خوبی در شوتزنی نداشت و تنها ۳ شوت از ۱۲ اقدام خود را به ثمر رساند، در نیمه دوم ۷ شوت از ۱۱ اقدام خود را وارد سبد کرد و در پایان، ۲۵ امتیاز، ۸ ریباند، ۹ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به دست آورد. دوایت هاوارد از هیوستن در این مسابقه استراحت کرد و به زمین نرفت.

نیو اورلینز پلیکانز در مسابقه ای که یک وقت اضافه داشت، با نتیجه‌ی ۱۱۴ بر ۱۰۸ کلیولند کولیرز را شکست داد. انتونی دیویس از پلیکانز در این دیدار ۳۱ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۴ توپ ربایی و ۱ بلاک شات ثبت کرد. لبران جیمز از کلیولند نیز ۳۷ امتیاز، ۷ ریباند، ۸ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. جیمز در ۰٫۹ ثانیه مانده به پایان کوارتر چهارم این مسابقه و در حالی که نتیجه ۱۰۵ بر ۱۰۵ مساوی بود، فرصت داشت تا با وارد سبد کردن جامپ شات خود نتیجه را به نفع تیمش تغییر دهد اما با دفاع خوب دانته کانینگهام، نتوانست شوت خود را وارد سبد کند. دفاع کانینگهام یکی از دلایلی بود که باعث شد لبران در کوارتر چهارم تنها ۱ شوت از ۶ اقدام خود را وارد سبد کند.

نتایج و هایلایت های بازی های ان بی ای در چهارم دسامبر ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
نیویورک نیکس ۱۰۸ ۹۱ بروکلین نتز دانلود
واشنگتن ویزاردز ۱۰۹ ۱۰۶ فینیکس سانز دانلود
دیترویت پیستونز ۱۰۲ ۹۵ میلواکی باکز دانلود
آتلانتا هاوکس ۱۰۰ ۸۷ لس آنجلس لیکرز دانلود
دالاس موریکس ۹۶ ۱۰۰ هیوستن راکتس دانلود
نیو اورلینز پیکانز ۱۱۴ ۱۰۸ کلیولند کولیرز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۸ پاسخ

  1. حمید گفت:

    کلیولند با همین فرمون پیش بره میتونه همه تیمها رو از بحران خارج کنه. بعد از ویزاردز حالا پلیکانز.
    بازی امشب با میامی بازی جالبی میشه.

  2. امیرعباس ارباب گفت:

    انگار کایری که نیست یه چی کمه

  3. علیرضا گفت:

    اوه امیدوارم کاوالیرز از میامی هم ببازه. اخرش هم جیمز و وید به نشان یادگاری باهم خوش و بش بکنند و از زمین خارج شن.دیوید بلت هم که مثل۲بازی قبل به دلیل باخت همش ناراحت و اخمو به نظر برسه.

  4. km گفت:

    کلیولند آل ستار ایست رو هم داشته باشه، با احمقی مثل بلت به هیچ جایی نمیرسه.

  5. علیرضا گفت:

    بازی کاوالیرز_میامی به وقت ایران ساعت جند میشه؟

  6. kiiiiiiiiiing گفت:

    متاسفانه ضعف تاکتیک بلت باعث این باخت شد ، کوارتر چهارم کوز ۹ امتیاز عقب بود که موتور لبرون روشن شد و فکر میکنم ۱۷ یا ۱۸ امتیاز گرفت تا در ثانیه های آخر بالاخره یک امتیاز جلو افتاد ، پشت سرش روی لبرون خطا کردن و هر دو پرتابش رو گل کرد نتیجه شد ۱۰۵ به ۱۰۲ و پانزده ثانیه تا آخر بازی ، ولی بجای اینکه خطا کنند، گذاشتن سه زن بیاد و سه بزنه و بازیو مساوی کنه اونم هفت ثانیه به آخر بازی ، بازی که اینجوری مساوی شد دیگه مطمین بودم بردی در کار نیست ، همه زحمات به هدر رفت ، تیم خیلی جون کنده بود تا بیفته جلو

  7. kiiiiiiiiiing گفت:

    بازی میامی ساعت ۴:۳۰ هست ، بازی واریورز – رپتورز ساعتش بهتره ۱:۳۰ و البته بازی مجیک – کلیپرز که ۷ صبحه

  8. جنگجو گفت:

    دانته کانینگهام دفاش کرده اورتایم!!!!لابد خسته بوده وگرنه جلو دفاع های قوی تر بد بازی نمیکنه. اون شبم با رپتورز دماری کرول خیلی خوب دفاش کرد. نمیدونم والا شاید شبش نبوده
    بلت مربی بدی نیست. اتفاقا تو کوارترهای آخر خیلی بازی ها رو درآورده و خوب ترکیب چیده مثلا با شارلوت کوین لاو نشست بیرون اسمال بازی کردن و تامسپون سنتر و لبران پست ۴ تهش با دفاع خوب بردن
    بازی میامی- کوز : لبران دیشب ۴۴ دقیقه بازی کرده و خسته است ولی از از اونور اون پسره لوال دنگ مصدومه میمونه جرالد گرین که دفاش خوب نیست و وینزلو که دفاعش خیلی خوبه ولی جوونه و کم تجربه. لبران صبح مشکل زیادی نداره چون کسی نیست خوب گارد بگیره جلوش . پیش بینی بازی سخته میامی یادمه دو بازی اخرش رو تو زمین خودش از کلیولند برد. من پیش بینیم برد کولیرزه

  9. King kobe 24 گفت:

    خخخ. آخه پلیکانز!!! واقعا لبرون بدون ستاره نمیتونه هیچ کاری بکنه. هر چند ک لبرون امتیاز میاره اما باید درصد شوهرش ر باید دید.ب نظر من تا زمانیکه کایری نیاد کوز بازی هاش ر یا مبارزه یا ب زور میره.

  10. King kobe 24 گفت:

    ببخشید درصد شوت زنیش

  11. باز هم از کوبی بهتره

    • رضا گفت:

      اینم یه نمونه از اون جمله ای که گفتم هوادارای لبرون میگن مقایسش با کوبی اشتباس ولی در عمل….

  12. خدا نکنه به حال و روز کوبی بی افته

  13. kiiiiiiiiiing گفت:

    جدیدن آیا نگران چند درصد زنیش میشی

  14. kiiiiiiiiiing گفت:

    ببخشید درصد شوت زنیش

  15. امیرعباس ارباب گفت:

    به به مدآغاااااااااااااااااااا
    گاب و گوسفندی میگفتی بکشیم.

  16. امیرعباس ارباب گفت:

    خبر فوری داغ داغ:گلدن استیت ۲۱برد فصلشو همین الان مقابل تورنتو تو یه بازی نزدیک کسب کرد
    عجب بازی حساسی بود.رقابت بین استف کری و کایل لاوری
    ۱۱۲-۱۰۹ گلدن برد….استف کری ۴۴ امتیاز…..کایل لاوری ۴۱امتیاز

  17. irving گفت:

    یعنی کوز خاری شده تو چشم بعضیا :))))
    کل لیگو ول کردن چسبیدن به اینکه کوز کی میبازه :))) از باخت کوز اینقد ذوق زده شده که تو هر خط ۶تا غلط املایی نوشته :))
    فصل پیشم وقتی میباخت همینو میگفتین ولی در نهایت دیدین که به راحتی قهرمان کنفرانس شد و تو فینال به آماده ترین تیم این روزا (اونم با مصدومیتاش) باخت. پس دلتونو با این چنتا باخت خوش کنین تا ببینیم گریه تون کی میاد :))
    king kobe 24 انصافا روت میشه از درصد شوتزنی حرف بزنی؟ طرفدار کوبی باشی و از درصد شوتزنی حرف بزنی؟ :))) آمارای کوبی رو بگم تو درصد زنی؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *