نتایج و هایلایت های مسابقات ان بی ای در یکم دسامبر ۲۰۱۵

نتایج و هایلایت های مسابقات ان بی ای در یکم دسامبر 2015

لیگ ان بی ای در یکم دسامبر ۲۰۱۵ با برگزاری شش مسابقه پیگیری شد.

اولین شکست خانگی کلیولند کولیرز در فصل ۲۰۱۵-۱۶، به دست واشنگتن ویزاردز رقم خورد. کلیولند امروز میزبان واشنگتن بود و با نتیجه‌ی ۸۵ بر ۹۷ مقابل حریف مغلوب شد. جان وال از واشنگتن با کسب ۳۵ امتیاز در این دیدار، بیشترین امتیاز خود در رقابت های این فصل را ثبت کرد. این بازیکن ۴ ریباند، ۱۰ پاس منجر به گل و ۵ توپ ربایی نیز به دست آورد. بازیکنان واشنگتن، نیمه اول این بازی را با یک ران ۱۰-۰ و نیمه دوم را نیز با یک ران ۹-۰ آغاز کردند. لبران جیمز از کلیولند ۲۴ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. او ۹ بار نیز توپ را لو داد.

مصاف قعرنشینان دو کنفرانس با برتری فیلادلفیا پایان یافت. فیلادلفیا سونی سیکسرز امروز میزبان لس آنجلس لیکرز بود که این بازی را با برتری ۱۰۳ بر ۹۱ پایان داد. سیکسرز با کسب این پیروزی، به ۱۸ شکست متوالی خود در این فصل و ۲۸ باخت پی در پی خود با احتساب بازی های فصل گذشته، پایان داد. رابرت کاوینگتن از سیکسرز در این مسابقه ۲۳ امتیاز، ۵ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات به دست آورد. کوبی برایانت از لیکرز که آخرین بازی عمر حرفه ای خود در شهر زادگاهش را انجام می داد، ۲۰ امتیاز، ۵ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. مربی سابق کوبی در دبیرستان و جولیوس اروینگ، با حضور در سالن آخر حضور کوبی در فیلادلفیا به عنوان بازیکن را گرامی داشتند. طرفداران حاضر در سالن نیز بارها با شعارهایی همچون “kobe, kobe” به این بازیکن ابراز علاقه کردند.

ممفیس گریزلیز در شبی که مارک گاسل بیشترین امتیاز دوران بازی خود در لیگ را ثبت کرد، نیو اولینز پلیکانز را از پیش رو برداشت. گاسل در این مسابقه ۳۸ امتیاز به دست آورد و ممفیس با نتیجه‌ی ۱۱۳ بر ۱۰۴ میزبان خود نیو اورلین را مغلوب کرد. گاسل ۱۳ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۴ بلاک شات نیز ثبت کرد تا ستاره بی چون و چرای مسابقه باشد. او در این بازی ۱۶ بار پشت خط پرتاب پنالتی قرار گرفت که هر ۱۶ پرتاب خود را وارد سبد کرد. طارق اونز، گارد راس اصلی پلیکانز در این مسابقه به ترکیب بازگشت و کار خود را با کسب ۲۰ امتیاز، ۵ ریباند، ۱۰ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات به اتمام رساند.

در آخرین مسابقه امروز که یک وقت اضافه داشت، دالاس موریکس با نتیجه‌ی ۱۱۵ بر ۱۱۲، میزبان خود پرتلند تریل بلیزرس را شکست داد. درن ویلیامز در این دیدار ۳۰ امتیاز، ۶ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات برای دالاس ثبت کرد. دیرک نویتزکی نیز ۲۸ امتیاز، ۷ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات به دست آورد.

نتایج و هایلایت های مسابقات ان بی ای در یکم دسامبر ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
کلیولند کولیرز ۸۵ ۹۷ واشنگتن ویزاردز دانلود
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۱۰۳ ۹۱ لس آنجلس لیکرز دانلود
بروکلین نتز ۹۴ ۹۱ فینیکس سانز دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۹۳ ۹۶ اورلاندو مجیک دانلود
نیو اورلینز پیکانز ۱۰۴ ۱۱۳ ممفیس گریزلیز دانلود
پرتلند تریل بلیزرس ۱۱۲ ۱۱۵ دالاس موریکس دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۸ پاسخ

  1. kiiiiiiiiiing گفت:

    کلیولند از اول تا آخر بازی عقب بود و تیم حریف خیلی خوب بود و لاو رو از کار انداخته بود ، بازم شرقی ها بردند این دفعه هر سه بازیو ، نویتزکی هم کم کم داره به شکیل اونیل میرسه تا ششمین بازیکن پرامتیاز تاریخ بشه

  2. amir گفت:

    جان وال عالی بود تو این بازی خیلی خوب بازی کرد لبرون هم مثل همیشه نبود

  3. امیرعباس ارباب گفت:

    دم اورلاندو گرم یه برد دیگه.
    مک کالوم با کراس اورش نویتزکیو کشت رسما.

  4. جنگجو گفت:

    من که بازی کلیولند رو ندیدم ولی اینی که ویزادرز تو خونه کلیولند برده نشون میده تیمهای کنفرانس شرق چقدر سطحشون بالا رفته. کلیولند هم چند بازی رو سخت برد. دو بار با نیکس یک بار با شارلوت یک بار با نتس یک بار با پیسرز و…….با میلواکی تو اورتایم باخت.
    لبران ۹ تا ترن اور داشته من نمیدونم کی دفاعش کرده هایلایت رو هم ندیدم. ولی ویزاردز امسال دفاع جالبی نداشته در کل و خیلی هم نوسان داشته اگه وقت کنم تو پلی آفس جز سری واری یرز باقی رو از شرق میبینم برعکس دو سه سال قبل که اغلب بازی های غرب رو دنبال کردم.
    واقعا هم مشخص نیست تو شرق چه تیمهایی چه سیدی میگیرن جز کلیولند که یحتمل تو فصل. اول شرق شه
    از اونور تیمهایی مثل راکتس و پلیکانز و حتی کلیپرز و ثاندر خیلی پرنوسان و ضعیف تو دفاع و ولنگو وا بازی میکنن رکورد واری یرز هم رو ضعیف بودن خیلی از تیمهای غرب داره صحه میذاره

  5. King kobe 24 گفت:

    لبرون ۹ تا ترن اور. هه هه .چقدر کم! باید دو رقمی میشد.لبرون خیلی مغرور فکر میکن کوبیه و مث اون میتونه ی تیم ر رهبری کنه

  6. علیرضا گفت:

    چه قدر بد بازی کرد جیمز این دقایق اخر ۶ امتیاز اخرو اگه میگرفت میتونست ببره.دلاویدا بهتر بازی کرد.

  7. علیرضا گفت:

    اکه هی لیکرز چه قدر ضعیف بازی میکنه کوبی امسال که مصدوم نیس.تازه فصل بعد میره.باید ستاره بخره.شاید دورنت یا وستبروک یا هاوارد بتونن گزینه های مناسبی باشن.یا یه درفت خیلی خوب جذب کنه

  8. kiiiiiiiiiing گفت:

    لبرون خیلی مغروره !!!! فکر میکنه کوبیه !!!! فکر میکنه میتونه یه تیمو رهبری کنه !!!!

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *