نتایج و هایلایت های بازی های ان‌بی‌ای در ۱۲ نوامبر ۲۰۱۶

نتایج و هایلایت های بازی های ان‌بی‌ای در 12 نوامبر 2016

پیروزی لیکرز، سلتیکس، رپتورز، اسپرز و باکز، از جمله نتایج بازی های ان‌بی‌ای در ۱۲ نوامبر ۲۰۱۶ بود.

تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز با پیروزی مقابل نیو اورلینز پلیکانز، برای پنجمین بار در شش بازی اخیر، برنده از زمین خارج شد. لیکرز امروز میهمان پلیکانز بود که این بازی را با برتری ۱۲۶ بر ۹۹ به پایان رساند. دی‌آنجلو راسل از لیکرز در این مسابقه ۲۲ امتیاز، ۲ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات به دست آورد. بازیکنان لیکرز در این بازی ۱۶ شوت از ۳۰ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند. انتونی دیویس از پلیکانز نیز ۳۴ امتیاز، ۸ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات به دست آورد.

بوستون سلتیکس با غلبه بر ایندیانا پیسرز، پنجمین پیروزی فصل خود را به دست آورد. بوستون در این بازی خارج از خانه با حساب ۱۰۵ بر ۹۹، ایندیانا را شکست داد. آیزیاه تامس از بوستون با کسب ۲۳ امتیاز، ۵ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. ۸ امتیاز پایانی بوستون در این دیدار توسط تامس ثبت شد. ال هورفورد از بوستون در این دیدار غایب بود و پنجمین بازی متوالی را از دست داد. پاول جرج از ایندیانا نیز به دلیل مصدومیت غایب بود.

تورنتو رپتورز در شبی که دمار دروزن باز هم از مرز ۳۰ امتیاز گذشت، نیویورک نیکس را شکست داد. تورنتو امروز در ایر کانادا سنتر پذیرای نیویورک بود و موفق شد با نتیجه ۱۱۸ بر ۱۰۷، حریف خود را مغلوب کند. دروزن در این بازی ۳۳ امتیاز، ۷ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی ثبت کرد. این هشتمین بازی ۳۰ امتیازی دروزن در ۹ مسابقه نخست فصل بود. در تاریخ لیگ، تنها ۳ بازیکن توانسته بودند در ۸ بازی از ۹ بازی ابتدای فصل، حداقل ۳۰ امتیاز به دست آورند و دروزن با عملکردی که در این مسابقه داشت، حالا به جمع این ۳ نفر پیوسته است.

تریپل دابل جیمز هاردن نتوانست مانع از شکست خانگی هیوستن راکتس برابر سن آنتونیو اسپرز شود. سن آنتونیو در این مسابقه با نتیجه ۱۰۶ بر ۱۰۰، هیوستن را مغلوب کرد تا شکست خانگی چهارشنبه شب هفته گذشته برابر این تیم را تلافی کند. هاردن در این مسابقه ۲۵ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۱۵ پاس منجر به گل به دست آورد. کوای لئونارد از اسپرز با ۲۰ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن تیمش در این مسابقه بود. او ۲ ریباند و ۳ توپ ربایی نیز به دست آورد.

یک ران ۱۱-۲ در کوارتر چهارم، به میلواکی باکز کمک کرد ممفیس گریزلیز را از پیش رو بردارد. میلواکی در این بازی خانگی با نتیجه ۱۰۶ بر ۹۶، حریف خود را شکست داد. جیانیس اندتکومبو از میلواکی ۹ شوت از ۱۳ اقدام خود در این بازی را وارد سبد کرد و ۲۷ امتیاز، ۶ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۴ توپ ربایی و ۴ بلاک شات به دست آورد.

نتایج و هایلایت های بازی های ان‌بی‌ای در ۱۲ نوامبر ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
نیو اورلینز پیکانز ۹۹ ۱۲۶ لس آنجلس لیکرز دانلود
ایندیانا پیسرز ۹۹ ۱۰۵ بوستون سلتیکس دانلود
تورنتو رپتورز ۱۱۸ ۱۰۷ نیویورک نیکس دانلود
آتلانتا هاوکس ۱۱۷ ۹۶ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
شیکاگو بولز ۱۰۶ ۹۵ واشنگتن ویزاردز دانلود
هیوستن راکتس ۱۰۰ ۱۰۶ سن آنتونیو اسپرز دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۱۰۵ ۱۱۹ لس آنجلس کلیپرز دانلود
میامی هیت ۹۱ ۱۰۲ یوتا جاز دانلود
میلواکی باکز ۱۰۶ ۹۶ ممفیس گریزلیز دانلود
دنور ناگتز ۹۵ ۱۰۶ دیترویت پیستونز دانلود
فینیکس سانز ۱۰۴ ۱۲۲ بروکلین نتز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.