نتایج و هایلایت های رقابت های ان‌بی‌ای در ۱۳ نوامبر ۲۰۱۶

نتایج و هایلایت های رقابت های ان‌بی‌ای در 13 نوامبر 2016

پیروزی کلیولند و مینسوتا و شکست خانگی اکلاهما سیتی، از جمله نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در ۱۳ نوامبر ۲۰۱۶ بود.

هشتمین پیروزی فصل کلیولند کولیرز، با برتری مقابل شارلوت هورنتز ثبت شد. کلیولند روز ۱۳ نوامبر میزبان شارلوت بود و توانست با نتیجه ۱۰۰ بر ۹۳، حریف خود را مغلوب کند. لبران جیمز از کلیولند، ۱۱ امتیاز از مجموع ۱۹ امتیاز خود در این مسابقه را در کوارتر چهارم کسب کرد. جیمز ۸ ریباند، ۸ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز به دست آورد. چنینگ فرای با ۲۰ امتیاز، ۳ ریباند و ۳ بلاک شات، دیگر بازیکن شاخص کلیولند بود. بازیکنان کلیولند در این مسابقه ۱۴ شوت سه امتیازی موفق داشتند که ۶ شوت از این تعداد، توسط فرای وارد سبد حریف شد. جی.آر. اسمیت از کلیولند به دلیل آسیب دیدگی در این مسابقه غایب بود.

شوت ثانیه پایانی سرج ایباکا، موجب شکست تیم سابقش شد. اورلاندو مجیک امروز میهمان اکلاهما سیتی تاندر بود و موفق شد با نتیجه نزدیک ۱۱۹ بر ۱۱۷، حریف خود را مغلوب کند. ایباکا در ۰٫۴ ثانیه مانده به پایان این مسابقه، شوت پیروزی بخش اورلاندو را به ثمر رساند. ایباکا با کسب ۳۱ امتیاز در این دیدار، بیشترین امتیاز خود در این فصل از رقابت ها را ثبت کرد. او ۹ ریباند و ۴ بلاک شات نیز به دست آورد. تماشاچیان حاضر در چزاپیک انرژی آرنا، در مراسم معرفی بازیکنان در ابتدای بازی، ایباکا را به شدت تشویق کردند. راسل وستبروک از تاندر در این بازی ۴۱ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۱۶ پاس منجر به گل به دست آورد تا سومین تریپل دابل فصل و چهلین تریپل دابل دوران حرفه ای خود را ثبت کند.

مینسوتا تیمبرولوز در شبی که اندرو ویگینز بیشترین امتیاز دوران حرفه ای خود را کسب کرد، لیکرز را شکست داد. مینسوتا در این بازی خانگی با حساب ۱۲۵ بر ۹۹، لیکرز را مغلوب کرد. ویگینز در این دیدار ۴۷ امتیاز، ۴ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات به دست آورد. او در این دیدار ۱۴ شوت از ۲۱ اقدام خود را وارد سبد کرد و ۱۷ امتیاز خود را نیز از پشت خط پرتاب پنالتی به دست آورد.

نتایج و هایلایت های رقابت های ان‌بی‌ای در ۱۳ نوامبر ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
کلیولند کولیرز ۱۰۰ ۹۳ شارلوت هورنتز دانلود
اکلاهما سیتی تاندر ۱۱۷ ۱۱۹ اورلاندو مجیک دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۱۲۵ ۹۹ لس آنجلس لیکرز دانلود
گلدن استیت واریرز ۱۳۳ ۱۲۰ فینیکس سانز دانلود
پرتلند تریل بلیزرس ۱۱۲ ۱۰۵ دنور ناگتز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.