نتایج و هایلایت های رقابت های ان بی ای در ۱۰ نوامبر ۲۰۱۶

نتایج و هایلایت های رقابت های ان بی ای در 10 نوامبر 2016

رقابت های ان بی ای در ۱۰ نوامبر ۲۰۱۶ با شکست هر ۴ تیم میزبان پیگیری شد.

اولین حضور دوین وید در امریکن ایرلاینز آرینا با پیراهنی جز پیراهن میامی هیت، با پیروزی همراه بود. تیم بسکتبال شیکاگو بولز امروز میهمان میامی هیت بود و موفق شد با نتیجه ۹۸ بر ۹۵، میزبان را از پیش رو بردارد. دوین وید که ۱۳ سال از دوران حرفه ای خود را در میامی گذراند، در این مسابقه برای نخستین بار برابر تیم سابقش قرار گرفت و کار خود را با ۱۳ امتیاز، ۷ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به اتمام رساند. وید در حدود ۱۳ ثانیه مانده به پایان بازی، در حالی که شیکاگو با حساب ۹۴ بر ۹۲ پیش بود، یک خطا از جاستیس وینزلو گرفت و با وارد سبد کردن هر دو پنالتی خود، به پیروزی تیمش کمک کرد. تماشاگران میامی هیت در این دیدار بارها وید را مورد تشویق قرار دادند و از او قدردانی کردند. تیم میامی هیت نیز با پخش ویدئویی در کوارتر نخست این دیدار، از وید تشکر کرد. راژان راندو از شیکاگو در این بازی ۱۶ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد.

نخستین پیروزی فصل نیو اورلینز پلیکانز، سرانجام در بازی نهم رقم خورد. پلیکانز امروز میهمان میلواکی باکز بود و موفق شد با حساب ۱۱۲ بر ۱۰۶، حریف خود را از پیش رو بردارد. انتونی دیویس از پلیکانز با کسب ۳۲ امتیاز، ۸ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۴ بلاک شات، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. جباری پارکر از میلواکی نیز ۳۳ امتیاز، ۹ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد.

کسب ۳۳ امتیاز توسط استفن کری به گلدن استیت واریرز کمک کرد دنور ناگتز را از پیش رو بردارد. گلدن استیت در این بازی خارج از خانه با نتیجه ۱۲۵ بر ۱۰۱، دنور را شکست داد و هفتمین پیروزی فصل خود را ثبت کرد. کری در این بازی ۵ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی نیز ثبت کرد. بازیکنان گلدن استیت در این بازی ۱۴ شوت از ۳۰ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند که ۷ شوت از این تعداد، توسط کری به ثمر رسید.

ساکرامنتو کینگز در خانه پذیرای لس آنجلس لیکرز بود که بازی را با نتیجه ۹۱ بر ۱۰۱ به حریف واگذار کرد. لو ویلیامز از لیکرز با ۲۱ امتیاز، یکی از ۵ بازیکن تیمش بود که امتیازات خود در این مسابقه را دورقمی کرد. جولیوس رندل نیز ۱۵ امتیاز، ۸ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات برای لیکرز ثبت کرد. لیکرز با کسب این پیروزی، پنجمین برد خود در این فصل را کسب کرد؛ در حالی که پنجمین برد آنها در فصل گذشته در روز ۲۲ دسامبر ثبت شده بود.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.