نتایج و هایلایت های مسابقات ان‌بی‌ای در ۱۱ نوامبر ۲۰۱۶

نتایج و هایلایت های مسابقات ان‌بی‌ای در 11 نوامبر 2016

ثبت اولین پیروزی فیلادلفیا و شکست واشنگتن، شارلوت، اکلاهما سیتی و دیترویت، از مهمترین نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در ۱۱ نوامبر ۲۰۱۶ بود.

کسب ۲۵ امتیاز توسط جوئل امبید به فیلادلفیا سونی سیکسرز کمک کرد اولین پیروزی فصل خود را ثبت کند. فیلادلفیا امروز میزبان ایندیانا بود و در وقت اضافه اول با نتیجه ۱۰۹ بر ۱۰۵، حریف خود را شکست داد. امبید که ۱۶ امتیاز از مجموع امتیازات خود را در کوارتر چهارم و وقت اضافه کسب کرد، ۷ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات نیز به دست آورد. پاول جرج از ایندیانا نیز کار خود را با ۲۶ امتیاز، ۹ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به اتمام رساند.

کلیولند کولیرز در شبی که لبران جیمز به نقطه عطف دیگری در دوران حرفه ای خود دست یافت، واشنگتن ویزاردز را از پیش رو برداشت. کلیولند در این بازی خارج از خانه با حساب ۱۰۵ بر ۹۴، واشنگتن را مغلوب کرد. لبران جیمز با ۲۷ امتیازی که در این مسابقه کسب کرد، از مرز ۲۷۰۰۰ امتیاز در دوران حرفه ای خود گذشت و با پشت سرگذاشتن کوبی برایانت، جوان ترین بازیکن ۲۷۰۰۰ امتیازی تاریخ لیگ لقب گرفت. جیمز در حالی ۲۷۰۰۰ امتیازی شده است که حدود ۱٫۵ از سنی که کوبی برایانت در آن ۲۷۰۰۰ امتیازی شد، جوان تر است. لبران در این مسابقه ۱۰ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات نیز به دست آورد.

تورنتو رپتورز با غلبه بر شارلوت هورنتز، به ۴ پیروزی متوالی این تیم خاتمه داد. تورنتو در این دیدار خارج از خانه با نتیجه ۱۱۳ بر ۱۱۱ حریف خود را شکست داد. روند بازی های خوب دمار دروزن در این مسابقه نیز ادامه پیدا کرد؛ او در این مسابقه ۳۴ امتیاز، ۳ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی برای رپتورز کسب کرد. کمبا واکر از شارلوت با ۴۰ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۶ پاس منجر به گل، شاخص ترین بازیکن تیمش در این مسابقه بود.

لس آنجلس کلیپرز با پیروزی مقابل اکلاهما سیتی تاندر، بهترین شروع تاریخ خود را باز هم بهبود بخشید. کلیپرز امروز میهمان تاندر بود که این بازی را با برتری ۱۱۰ بر ۱۰۸، به پایان رساند و به رکورد ۸ برد و ۱ باخت در این فصل رسید. بلیک گریفین از کلیپرز در این دیدار ۲۵ امتیاز، ۶ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. برای تاندر نیز راسل وستبروک ۲۹ امتیاز، ۱۴ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی ثبت کرد. وستبروک در حدود ۲ ثانیه مانده به پایان بازی، در حالی که تیمش با نتیجه ۱۰۸ بر ۱۱۰ عقب بود، فرصت داشت تا با شوت سه امتیازی خود نتیجه را به نفع تیمش تغییر دهد، اما نتوانست شوت خود را وارد سبد کند.

سن آنتونیو اسپرز میزبان دیترویت پیستونز بود و با برتری ۹۶ بر ۸۶ در این مسابقه، به سه شکست خانگی متوالی خود پایان داد. پاو گاسل از اسپرز با کسب ۲۱ امتیاز در این بازی، بیشترین امتیاز خود در این فصل از رقابت ها را ثبت کرد. او ۹ ریباند، ۶ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات نیز به دست آورد. برای دیترویت نیز آندره درامند ۲۰ امتیاز، ۱۷ ریباند، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد.

نتایج و هایلایت های مسابقات ان‌بی‌ای در ۱۱ نوامبر ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۱۰۹ ۱۰۵ ایندیانا پیسرز دانلود
واشنگتن ویزاردز ۹۴ ۱۰۵ کلیولند کولیرز دانلود
شارلوت هورنتز ۱۱۱ ۱۱۳ تورنتو رپتورز دانلود
اورلاندو مجیک ۷۴ ۸۷ یوتا جاز دانلود
بوستون سلتیکس ۱۱۵ ۸۷ نیویورک نیکس دانلود
اکلاهما سیتی تاندر ۱۰۸ ۱۱۰ لس آنجلس کلیپرز دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۹۶ ۸۶ دیترویت پیستونز دانلود
پرتلند تریل بلیزرس ۱۲۲ ۱۲۰ ساکرامنتو کینگز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.