نتایج و هایلایت های مسابقات ان بی ای در ۸ نوامبر ۲۰۱۶

نتایج و هایلایت های مسابقات ان بی ای در 8 نوامبر 2016

اولین شکست فصل کلیولند و پیروزی ممفیس، پرتلند و ساکرامنتو، از مهمترین نتایج مسابقات ان بی ای در ۸ نوامبر ۲۰۱۶ بود.

اولین شکست فصل مدافع عنوان قهرمانی، در خانه و مقابل آتلانتا هاوکس رقم خورد. کلیولند کولیرز امروز پذیرای آتلانتا بود که با نتیجه ۱۰۶ بر ۱۱۰ مغلوب حریف خود شد. دنیس شرودر از آتلانتا با کسب ۲۸ امتیاز در این دیدار، بیشترین امتیاز دوران حرفه ای خود را به دست آورد. این بازیکن ۲ ریباند و ۶ پاس منجر به گل نیز ثبت کرد. کنت بیزمور با ۲۵ امتیاز، ۶ ریباند و ۳ پاس منجر به گل، دیگر بازیکن شاخص آتلانتا بود. آتلانتا در حالی این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت که کایل کورور را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. کایری ایروینگ، کوین لاو و لبران جیمز از کلیولند، در این مسابقه به ترتیب ۲۹، ۲۴ و ۲۳ امتیاز کسب کردند. بازیکنان کلیولند در این بازی تنها ۲۶٫۲ درصد از شوت های سه امتیازی خود را وارد سبد کردند.

شوت ثانیه پایانی مارک گاسل، پیروزی ممفیس گریزلیز در برابر دنور ناگتز را رقم زد. ممفیس امروز در فدکس فروم میزبان دنور بود و با نتیجه نزدیک ۱۰۸ بر ۱۰۷، حریف خود را مغلوب کرد. این بازی تا ثانیه پایانی با نتیجه ۱۰۷ بر ۱۰۶ به سود دنور دنبال می شد. وینس کارتر در ۰٫۷ ثانیه مانده به پایان، از پشت خط عرضی دنور، توپ را به بالای سبد فرستاد و گاسل با وارد سبد کردن توپ، سالن را غرق در شادی کرد. گاسل در این بازی ۱۹ امتیاز، ۲ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات به دست آورد. کارتر نیز کار خود را با ۲۰ امتیاز، ۳ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات به اتمام رساند. وینس کارتر با کسب ۲۰ امتیاز در این سن (۳۹ سال و ۲۸۷ روز)، پس از مایکل جردن (۴۰ سال و ۵۳ روز) در رده دوم مسن ترین بازیکنان تاریخ NBA که توانسته اند در یک مسابقه حداقل ۲۰ امتیاز کسب کنند، قرار گرفت.

پرتلند تریل بلیزرس میزبان فینیکس سانز بود که این بازی را با برتری ۱۲۴ بر ۱۲۱ به اتمام رساند. دیمین لیلارد از پرتلند با کسب ۳۸ امتیاز، ۵ ریباند و ۳ پاس منجر به گل، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. بازیکنان پرتلند در این مسابقه ۵۵٫۶ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند.

نیو اورلینز پلیکانز با قبول شکست مقابل ساکرامنتو کینگز، هشتمین باخت متوالی خود را تجربه کرد و همچنان بدون پیروزی باقی ماند. پلیکانز امروز میهمان کینگز بود که بازی را با حساب ۹۴ بر ۱۰۲، به حریف خود واگذار کرد. دیمارکوس کازینس از ساکرامنتو در این مسابقه ۲۸ امتیاز، ۴ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به دست آورد. انتونی دیویس از پلیکانز نیز ۳۴ امتیاز، ۸ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۴ بلاک شات ثبت کرد.

نتایج و هایلایت های مسابقات ان بی ای در ۸ نوامبر ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
کلیولند کولیرز ۱۰۶ ۱۱۰ آتلانتا هاوکس دانلود
بروکلین نتز ۱۱۹ ۱۱۰ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
ممفیس گریزلیز ۱۰۸ ۱۰۷ دنور ناگتز دانلود
پرتلند تریل بلیزرس ۱۲۴ ۱۲۱ فینیکس سانز دانلود
لس آنجلس لیکرز ۹۷ ۱۰۹ دالاس موریکس دانلود
ساکرامنتو کینگز ۱۰۲ ۹۴ نیو اورلینز پیکانز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.