نتایج و هایلایت های مسابقات NBA در ۴ نوامبر ۲۰۱۶

نتایج و هایلایت های مسابقات NBA در 4 نوامبر 2016

مسابقات NBA در ۴ نوامبر ۲۰۱۶ با انجام ۱۰ دیدار پیگیری شد. شکست آتلانتا، شیکاگو و گلدن استیت و پیروزی کلیپرز و پرتلند، از جمله نتایج امروز بود.

تیم بسکتبال واشنگتن ویزاردز با برتری مقابل آتلانتا هاوکس، اولین پیروزی خود در این فصل را ثبت کرد. واشنگتن در این دیدار خانگی با حساب ۹۵ بر ۹۲، حریف خود را مغلوب کرد. بردلی بیل از واشنگتن در این دیدار ۲۸ امتیاز، ۲ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات به دست آورد. جان وال نیز ۲۱ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی ثبت کرد. کایل کورور از آتلانتا در ۳٫۶ ثانیه مانده به پایان این مسابقه، فرصت داشت تا با شوت سه امتیازی خود بازی را به تساوی بکشاند اما در این کار ناموفق بود.

بازگشت درک رز و جواکیم نواح به شیکاگو، با پیروزی همراه بود. نیویورک نیکس امروز میهمان شیکاگو بولز بود و موفق شد با نتیجه ۱۱۷ بر ۱۰۴، حریف خود را مغلوب کند. کریستاپس پورزینگس از نیویورک در این دیدار ۲۷ امتیاز، ۵ ریباند و ۱ پاس منجر به گل به دست آورد. درک رز که برای نخستین بار با پیراهن تیمی به جز شیکاگو در یونایتد سنتر بازی می کرد، ۱۵ امتیاز، ۷ ریباند، ۱۱ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات کسب کرد. تیم شیکاگو بولز با پخش ویدئویی در این مسابقه، به بازیکنان سابق خود، درک رز و جواکیم نواح، ادای احترام کرد. تعدادی از طرفداران شیکاگو در زمان معرفی رز پیش از شروع مسابقه، او را هو کردند و و تعدادی نیز به تشویق او پرداختند. دوین وید از شیکاگو ۱۲ شوت از ۲۰ اقدام خود در این بازی را وارد سبد کرد و کار خود را با ۳۵ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۱ پاس منجر به گل به اتمام رساند.

ممفیس گریزلیز میزبان لس آنجلس کلیپرز بود که بازی را با حساب ۸۸ بر ۹۹ به حریف خود واگذار کرد. کریس پاول از کلیپرز با ۲۷ امتیاز، ۴ ریباند، ۱۱ پاس منجر به گل، ۶ توپ ربایی و ۲ بلاک شات، ستاره تیمش در این مسابقه بود. برای ممفیس نیز مایک کانلی ۳۰ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۰ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات ثبت کرد.

دالاس موریکس با قبول شکست مقابل پرتلند تریل بلیزرس، در این فصل از رقابت ها همچنان بدون پیروزی باقی ماند. دالاس این بازی خانگی را با نتیجه ۹۵ بر ۱۰۵ به حریف واگذار کرد. در تاریخ ۳۷ ساله باشگاه موریکس، این اولین بار است که این تیم تیم فصل را با رکورد ۰ برد و ۵ باخت شروع می کند. دیمین لیلارد از پرتلند در این دیدار ۴۲ امتیاز، ۴ ریباند و ۴ پاس منجر به گل به دست آورد. این بازیکن ۵ شوت از ۶ اقدام سه امتیازی خود در این مسابقه را وارد سبد کرد. دیرک نویتزکی از دالاس به دلیل درد آشیل راست، در نیمه دوم این مسابقه غایب بود و حداقل ۱ هفته نمی تواند بازی کند.

لوک والتون، سرمربی لیکرز، در اولین مصاف رسمی خود با تیم سابقش، سربلند از زمین خارج شد. لس آنجلس لیکرز امروز میزبان گلدن استیت واریرز بود و توانست با نتیجه ۱۱۷ بر ۹۷، حریف خود را از پیش رو بردارد. جولیوس رندل و لو ویلیامز از لیکرز، هر کدام در این مسابقه ۲۰ امتیاز کسب کردند. رندل ۱۴ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز به دست آورد. استفن کری از گلدن استیت در این دیدار هیچ یک از ۱۰ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد نکرد تا رکورد بازی های متوالی که در آنها حداقل یک سه امتیازی به ثمر رسانده است، در عدد ۱۵۷ متوقف شود.

نتایج و هایلایت های مسابقات NBA در ۴ نوامبر ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
واشنگتن ویزاردز ۹۵ ۹۲ آتلانتا هاوکس دانلود
تورنتو رپتورز ۹۶ ۸۷ میامی هیت دانلود
بروکلین نتز ۹۵ ۹۹ شارلوت هورنتز دانلود
شیکاگو بولز ۱۰۴ ۱۱۷ نیویورک نیکس دانلود
ممفیس گریزلیز ۸۸ ۹۹ لس آنجلس کلیپرز دانلود
نیو اورلینز پیکانز ۱۱۱ ۱۱۲ فینیکس سانز دانلود
دالاس موریکس ۹۵ ۱۰۵ پرتلند تریل بلیزرس دانلود
یوتا جاز ۸۶ ۱۰۰ سن آنتونیو اسپرز دانلود
لس آنجلس لیکرز ۱۱۷ ۹۷ گلدن استیت واریرز دانلود

برای دانلود مسابقات NBA در فصل ۲۰۱۶-۱۷، به این تاپیک انجمن مراجعه کنید.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.