نتایج و هایلایت های رقابت های NBA در سوم فوریه ۲۰۱۶

نتایج و هایلایت های رقابت های NBA در سوم فوریه 2016

شکست کلیولند و کلیپرز و پیروزی بوستون، گلدن استیت و میامی، از مهمترین نتایج رقابت های NBA در سوم فوریه ۲۰۱۶ بود.

تیم بسکتبال شارلوت هورنتز با برتری مقابل کلیولند کولیرز، به ۴ شکست متوالی خود مقابل این تیم پایان داد. شارلوت امروز میزبان کلیولند بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۶ بر ۹۷ حریف خود را مغلوب کند. جرمی لین با کسب ۲۴ امتیاز، ۵ ریباند و ۸ پاس منجر به گل، از بازیکنان شاخص شارلوت در این مسابقه بود. شارلوت در حالی در این دیدار به پیروزی رسید که گارد خود، کمبا واکر را به دلیل درد در زانوی چپ در اختیار نداشت. امتیازآورترین بازیکن کلیولند نیز کایری ایروینگ با ۲۶ امتیاز بود.

بوستون سلتیکس در تی‌دی گاردن پذیرای دیترویت پیستونز بود که این بازی را با برتری ۱۰۲ بر ۹۵ پایان داد. آیزیاه تامس با ۱۷ امتیاز، یکی از ۶ بازیکن بوستون بود که امتیازات خود در این مسابقه را دورقمی کرد. این بازیکن ۵ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی نیز به دست آورد. کنتاویوس کالدول پوپ از دیترویت به دلیل کشیدگی عضله ران در نیمه دوم این بازی حضور نداشت.

گلدن استیت واریورز با هنرنمایی استفن کری، واشنگتن ویزاردز را از پیش رو برداشت. گلدن استیت امروز میهمان واشنگتن بود که این بازی را با برتری ۱۳۴ بر ۱۲۱ به اتمام رساند. کری در این مسابقه ۱۹ شوت از ۲۸ اقدام خود (۱۱ شوت از ۱۶ اقدام سه امتیازی) را وارد سبد کرد و ۵۱ امتیاز، ۷ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد. این بازیکن با ۱۱ شوت سه امتیازی که در این مسابقه به ثمر رساند، رکورد شوت های سه امتیازی خود را تکرار کرد. جان وال از واشنگتن نیز بازی درخشانی از خود به نمایش گذاشت و ۴۱ امتیاز، ۳ ریباند، ۱۰ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. دریماند گرین از گلدن استیت نیز ۱۲ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۱۲ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۵ بلاک شات به دست آورد و بار دیگر تریپل دابل کرد. بازیکنان گلدن استیت در این مسابقه ۳۵ پاس منجر به گل کسب کردند تا تعداد بازی های متوالی که در آن حداقل ۳۰ اسیست ثبت کرده اند را به عدد ۸ برسانند.

دالاس موریکس در امریکن ایرلاینز سنتر میزبان میامی هیت بود که بازی را با نتیجه‌ی ۹۰ بر ۹۳ به حریف خود واگذار کرد. کریس باش در این دیدار ۲۰ امتیاز، ۴ ریباند و ۱ پاس منجر به گل به دست آورد. دوین وید که در نیمه‌ی اول یکی از بدترین بازی های خود از نظر شوت زنی را به نمایش گذاشت و تنها ۱ شوت از ۱۱ اقدام خود را وارد سبد کرد، در نیمه‌ی دوم عملکرد بهتری داشت و ۱۶ امتیاز به دست آورد و کار خود را با ۱۸ امتیاز، ۸ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به اتمام رساند. دالاس موریکس در این دیدار درن ویلیامز را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. حسن وایت‌ساید از میامی که ۶ بازی گذشته تیمش را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده بود، در این بازی به ترکیب بازگشت و در مدت ۱۷ دقیقه و ۲۱ ثانیه ای که در زمین بود، ۱۰ امتیاز، ۹ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۵ بلاک شات ثبت کرد.

مینسوتا تیمبرولوز میهمان لس آنجلس کلیپرز بود که توانست با نتیجه‌ی ۱۰۸ بر ۱۰۲ میزبان را در برابر تماشاچیانش شکست دهد. اندرو ویگینز از مینسوتا در این دیدار ۳۱ امتیاز، ۴ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات برای تیمش کسب کرد. بازیکنان مینسوتا در این بازی ۵۰٫۶ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند.

نتایج و هایلایت های رقابت های NBA در سوم فوریه ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
شارلوت هورنتز ۱۰۶ ۹۷ کلیولند کولیرز دانلود
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۸۶ ۱۲۴ آتلانتا هاوکس دانلود
بوستون سلتیکس ۱۰۲ ۹۵ دیترویت پیستونز دانلود
بروکلین نتز ۱۰۰ ۱۱۴ ایندیانا پیسرز دانلود
واشنگتن ویزاردز ۱۲۱ ۱۳۴ گلدن استیت واریورز دانلود
اکلاهما سیتی تاندر ۱۱۷ ۱۱۴ اورلاندو مجیک دانلود
دالاس موریکس ۹۰ ۹۳ میامی هیت دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۱۱۰ ۹۷ نیو اورلینز پیکانز دانلود
یوتا جاز ۸۵ ۸۱ دنور ناگتز دانلود
ساکرامنتو کینگز ۱۰۲ ۱۰۷ شیکاگو بولز دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۱۰۲ ۱۰۸ مینسوتا تیمبرولوز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲۵ پاسخ

  1. sina777 گفت:

    نباید به شارلوت میباختیم

  2. amir گفت:

    یه سوال ببخشید گه بخوام کل بازیو دانلود کنم ازچه سایتی دانلود کنم؟
    بازی گلدن و واشینگتن خیلی قشنگ بود میخوام دان کنم راهنمایی کنید ممنون میشم

  3. sina777 گفت:

    از انجمن دانلود کن

  4. sina777 گفت:

    عجب تاپ تن قشنگی بود
    لذت بردم واقعا

  5. reza گفت:

    با سلام
    از همین سایت اگر عضو شوید می توانید دان کنید
    آفرین OKC خیلی تیم خوبی داره بیلی دونوان و میامی هم تازه موتورش داره روشن میشه.
    و کلیولند هم که باز با جیمز غرور آفرید 🙂

  6. parymo گفت:

    ۴ ساله بسکت میبینم طرفداره دو آتیشه لبرونم باید اعتراف کنم که استف الان تنها کسیه که میتونه یه تنه تیمه روبه روشو نابود کنه فوق العادس

  7. Mahdi6 گفت:

    ” یه سوال ببخشید گه بخوام کل بازیو دانلود کنم ازچه سایتی دانلود کنم؟ ”
    میتونید از انجمن سایت دانلود کنید
    http://forum.basketball98.ir/s.....7#post4477

    دوایت هاوارد به بوستون نزدیک شده و بوستون علاقه داره که دوایت هاوارد رو با یک ترید جذب کنه

  8. My Dubs گفت:

    بحث داغ تریده میخوام یک ترید بهتون معرفی کنم خودم ساختم فقط گوش کنید اول این لینکو باز کنید تا بهتون توضیح بدم
    http://espn.go.com/nba/tradeMa.....Id=gmsockr

  9. My Dubs گفت:

    برای کلیپرز: کلیپس چندین ساله یک اسمال فرواره خوب نداشته و همیشه تو دفاع تیم شکننده ایه و به همین علت سه ساله داره تو پلی آفس نیمه نهایی حذف میشه. اگه یک اسمال فوروارد خوب و مستحکم مثل جورج که Two way player هم هست به این تیم اضافه بشه کلیپرز قطعا مدعی قهرمانیه علاوه بر اون زیر نظر داک ریورز جورج تنها اسمال فورواردی هست که بیشترین شوت سه امتیازی رو وارد سبد کرده. کلیپرز بدون گریفین بازی های زیادی رو برد شما فقط کافیه فرض کنید جای ام با موته جورج تو ترکیب فعلی کلیپرزه
    جورج متولد پالمدا نزدیک لس انجلس هم هست که خیلی میتونه به شرایط روحیش کمک کنه

  10. My Dubs گفت:

    حالا پیسرز: شما اگه چند تا بازی از پیسرز دیده باشید خیلی واضح متوجه میشید تیمشون تو پیک اند رول مشکل داره. پارسال الیس با چندلر پیک اند رول میکرد امسال کسی رو نداره پیسرز. نقش جورج هر روز تو پیسرز کمرنگ تر میشه فقط اینو بگم تورنر روکی جدید پیسرز دو تا بازیه بیشتر از جورج شوت زده.
    در درجه دوم لری برد و وگل اگه یک مشت چوب خشکم بهشون بدین این تیم رو تو تاپ تن تیمهای دفاعی نگه میدارن درست مثل پارسال که علنا بازیکنی نداشتن.
    حالا گریفین اگه اضافه بشه شما فرض کن علاوه بر پیک اند رول و پیک اند پاپ تو حمله قابلیت گردش توپ پیسرز بالا میره چون گریفین اسیست هم خوب میده. گریفین کنار تورنر یک فرانتکورت خیلی قوی رو تشکیل میدن تو بک کورت هم پیسرز تیم نسبتا خوبیه. پیسرز تبدیل به کی تیم شبه غربی با قابلیت تهاجمی بالا میشه که دمار از روزگار همه تیمها میتونه دربیاره.
    این ترید هر دو تیم دو به نظرم تو کنفرانس خودشون مدعی میکنه ممنون گوش دادید

  11. kiiiiiiiiiing گفت:

    گلدن استیت خیره کننده بازی کرد ، علت باخت کلیولند عملکرد نه چندان خوب کوین لاو بود که بعد از چند بازی خوب یهو افت کرد ، دیگه توی این فصل ثابت شده وقتی هرسه تاشون سرحال هستن چقدر تیم خوب بازی میکنه ، خیلیا اینجا گفتند چرا با سیکسرز ۴ بازی دارید ولی نمیان بگن چرا با ویزاردز و هورنتز ۴ تا بازی دارید با میامی هم که ۳ بازی داریم ۲ تاش مهمانیم ، خلاصه تیم ۵ بازی پیاپی میزبانه و میتونه دوباره جون بگیره ، لبران هم ۲۳ امتیاز ۶ ریباند ۶ اسیست ۲ بلاک و یک توپ ربایی کسب کرد و بالاتر از گارنت به رده ۱۶ امتیاز تاریخ صعود کرد اونم با ۵۰۰ بازی کمتر

  12. kiiiiiiiiiing گفت:

    راکتس هم انگار نمیخواد هاوارد رو ترید کنه http://espn.go.com/nba/story/_.....ght-howard

  13. kiiiiiiiiiing گفت:

    رده بندی ۲۱ تا ۲۵ برترینهای تاریخ هم اعلام شد و طبق اون گارنت ، دورانت ، کری ، بایلور و پیپن به ترتیب ۲۱ تا ۲۵ شدند. http://espn.go.com/nba/story/_.....rank-21-25

  14. ehsan گفت:

    خب خداروشکر باز هم دالاس جلومون کم آورد،بازگشت وایتساید خیلی بهمون کمک کرد و واقعا بازی زیبایی رو ارائه داد
    باید برد هامونو زیاد کنیم،ولی هنوز تیم به یه بازیکن اسکورینگ احتیاج داره
    Lets’s Go Heat

  15. king james گفت:

    امروز بازی خوبی رو انجام دادیم ولی به شارلوت باختیم
    وستبروک و دورانت امروز فوق العاده بودن
    وستبروک:ast14reb19pts24
    دورانت:ast5reb5pts37

  16. BB گفت:

    where is Arsalan kazemi right now?

  17. My Dubs گفت:

    کری در ۹ بازی حداقل ۴۰ امتیاز کسب کرده. رکورد پرتاب های سه امتیازی هم دست کوبیه با ۱۲ پرتاب.
    وریورز فقط ۱۴ تا بازی خارج از خونه بازی داره تا ادامه فصل. بعد از ال استارز ۶ تا بازی سنگین خارج از خونه داره.
    اگه بیرون از خونه رکورد ۱۱-۳ بتونه بزنه و در خونه هم دو تا بازی فقط ببازه( درست مثل پارسال) رکورد بولز شکسته میشه
    بازی های سخت پیش رو خارج از خونه
    ۲۰ فوریه با کلیپرز
    ۲۲ فوریه با هاوکس
    ۲۴ فوریه با میامی
    ۲۷ فوریه با اوکلاهوما
    ۱۹ مارچ با اسپرز
    ۱۰ آپریل با اسپرز
    بازی های سخت خونگی
    ۶ فوریه یعنی پس فردا با اوکلاهوما
    ۳ مارج با اوکلاهوما
    ۲۳ مارچ با کلیپرز
    ۷ آپریل با اسپرز

  18. My Dubs گفت:

    لبران پاس قشنگی داد انصافا به لاو

  19. My Dubs گفت:

    شارلوت تیم خوبی هست ولی دلیل باخت کلیولند بازی فیزیکی و سخت قبلیش بود من اون بازی رو دیدم کوین لاو و اروینگ خیلی اذیت شدن نیمه دوم. نیمه دوم پیسرز فقط اجازه داد کلیولند ۳۶ امتیاز بگیره. به همون دلیل هم بعد بازی وریورز تو کریسمس به پورتلند هم باختن
    مساله لا ینحل کلیولند که با اومدن لو هم زیاد تغییری نکرده نیمکتشه

  20. M_N Oklahoma.city.thunder گفت:

    بازم وستبروک تریپل دابل کرد ۲۴امتیاز۱۹ریباند۱۴اسیست واقعا کامل ترین گارد nbaهست تو همه فاکتورها فوق العادست بعد راسل کریس پاول بعد کری چون کری فقط امتیاز میگیره تو اسیست و ریباند مثل آماتورها عمل میکنه دانکم که بلد نیست کوین دورانت هم با ۳۷امتیاز باز هم عالی بازی کرد عجب سه امتیازی زد تو دقایق آخر.۶فوریه گلدن استیت هم میزنیم ان شاالله

  21. kamal گفت:

    وستربروک دمش گرم انصافا خودش تنها ی تیمه خیلی قدرتی و سرعتی بازی میکنه خدایی کسی نمیتونه اینجوری بازی کنه از اول تا اخر بازی انرژیش تمام نمیشه کاملا امادست امسال حقشه mvpبشه

  22. حمید گفت:

    وستبروک mvp نخواهد شد تا وقتی که هم تیمی بازیکن بزرگی مثل کوین دورانته.
    در ضمن وستبروک فصل پیش خیلی شاخص تر بود برای این که MVP بشه که دوم هم نشد. چه برسه به امسال که کری از همون هفته اول نظرات رو به خودش جلب کرد و حالا حالاها کس دیگه ای مدعی mvp نیست.

  23. حمید گفت:

    نکته جالب این که استفن کری با تنها ۴۷ بازی توی این فصل به رده دهم بیشترین سه امتیازی توی یک فصل رسیده و جالبتر اینه که قبل بازی با ویزاردز ۲۱ بود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *