نتایج و هایلایت های لیگ ان‌بی‌ای در نهم ژانویه ۲۰۱۶

نتایج و هایلایت های لیگ ان‌بی‌ای در نهم ژانویه 2016

پیروزی کلیپرز، هاوکس و واریورز و شکست هیت، از مهمترین نتایج لیگ ان‌بی‌ای در نهم ژانویه ۲۰۱۶ بود.

تیم بسکتبال لس آنجلس کلیپرز با برتری مقابل شارلوت هورنتز، تعداد پیروزی های متوالی خود را به عدد ۸ رساند. کلیپرز امروز میزبان هورنتز بود که این بازی را با برتری ۹۷ بر ۸۳ پایان داد. کریس پاول در این مسابقه ۲۵ امتیاز، ۷ ریباند، ۷ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. کلیپرز در این مسابقه نیز همچون شش بازی گذشته، بلیک گریفین را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. نیکولاس باتوم از شارلوت نیز به دلیل آسیب دیدگی نتوانست برای تیمش بازی کند.

آتلانتا هاوکس با برتری مقابل شیکاگو بولز، به شش برد متوالی این تیم خاتمه داد. آتلانتا امروز در فیلیپس آرینا پذیرای شیکاگو بود و با نتیجه‌ی ۱۲۰ بر ۱۰۵ حریف خود را از پیش رو برداشت. ال هارفورد از آتلانتا با کسب ۳۳ امتیاز در این مسابقه، بیشترین امتیاز خود در رقابت های این فصل را کسب کرد. این بازیکن ۱۰ ریباند، ۶ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۴ بلاک شات نیز ثبت کرد. بازیکنان آتلانتا در این بازی ۵۲٫۱ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند. جیمی باتلر از شیکاگو کار خود در این بازی را با ۲۷ امتیاز، ۸ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به اتمام رساند.

یوتا جاز میزبان میامی هیت بود و این بازی را با برتری ۹۸ بر ۸۳ پایان داد. گوردون هیوارد از بوتا با ۳۴ امتیاز، ۴ ریباند و ۱ پاس منجر به گل، ستاره تیمش در این مسابقه بود. این بازیکن با کسب ۱۸ امتیاز در کوارتر سوم، به تیمش کمک کرد این کوارتر را با برتری ۲۷ بر ۱۹ پاییان دهد و اختلاف امتیازی با حریف ایجاد کند. دوین وید از میامی شب بدی در شوت زنی داشت و تنها ۳ شوت از ۱۷ اقدام خود را وارد سبد کرد.

سی و پنجمین پیروزی فصل گلدن استیت واریورز برابر ساکرامنتو کینگز رقم خورد. گلدن استیت امروز میهمان ساکرامنتو بود و این بازی را با برتری ۱۲۸ بر ۱۱۶ پایان داد. استفن کری در این مسابقه ۳۸ امتیاز، ۶ ریباند، ۱۱ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. بازیکنان گلدن استیت در این مسابقه ۱۹ شوت از ۳۷ اقدام (۵۱٫۴ درصد) خود را وارد سبد کردند که ۸ شوت از این تعداد، توسط کری به ثمر رسید.

نتایج و هایلایت های لیگ ان‌بی‌ای در نهم ژانویه ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
لس آنجلس کلیپرز ۹۷ ۸۳ شارلوت هورنتز دانلود
آتلانتا هاوکس ۱۲۰ ۱۰۵ شیکاگو بولز دانلود
اورلاندو مجیک ۹۹ ۱۰۵ واشنگتن ویزاردز دانلود
دیترویت پیستونز ۱۰۳ ۸۹ بروکلین نتز دانلود
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۹۵ ۱۰۸ تورنتو رپتورز دانلود
یوتا جاز ۹۸ ۸۳ میامی هیت دانلود
ساکرامنتو کینگز ۱۱۶ ۱۲۸ گلدن استیت واریورز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۲ پاسخ

  1. sina777 گفت:

    خدا رو شکر شیگاگو بالاخره باخت

  2. km گفت:

    شیکاگو یه sf خوب میخواد.ای کاش انتونی حماقت نمیکرد و میومد.

  3. Mahdi6 گفت:

    از بین بازیکنای حال حاضر ان بی ای تیم برتر من:دریک رز,دوین وید,لبران جیمز,کوین دورنت و دوایت هاوارد. البته این نظر شخصیمه و بین این بازیکنان لبران و دورنت این فصل خوب کار کردن وبقیه نسبت به قبل خیلی افت داشتن ولی دریک رز و دوایت هاوارد اگه بخوان میتونن به اوج برگردن

  4. My Dubs گفت:

    مایک دانلیوی یک ماه دیگه ام نیست. اونم سنش بالاست. مگ درموت خوبه نمیذارش تو دفاع یخورده ضعیفه ولی میتونه پیشرفت کنه. شیکاگو تیم بزرگیه که با باختنش بعضی از کاربران خداوند متعال را شاکر میشن. سلطان بی چون و چرای منطقه مرکزی شیکاگو. Windy city

  5. علی گفت:

    حقییقتا کار آنتونی حماقت نبود… جدا از زندگی قهرمانی یک ورزشکار ، یک زندگی عادی هم داره و خب کارملو داره بهش تو شهر نیویورک خوش می گذره… به خاطر همینه که مونده. کلی از مردم آمریکا آرزوشونه تو شهر نیویورک زندگی کنند ولی امکانات مالیشو ندارند. حالا وقتی نیویورک کارملو رو می خواد این فرصت خوبیه برای این انسانه که یک زندگی مطلوب داشته باشه.

    • km گفت:

      مردم عادی بله ولی نه یک ستاره ی ان بی ای. همه ی بسکتبالیست ها آرزوشونه که کنار درآمد خوب افتخارات زیادی هم کسب کنند. شیکاگو هم شهر خیلی بزرگیه و اونجا هم نه به اندازه ی نیکس ولی پیشنهاد بالایی دادن بهش و مطمئنا اگه میرفت شیکاگو مدعی اصلی قهرمانی بود، ولی کارملو ۴-۵ میلیون دلار رو به کسب افتخارات بیشتر ترجیح داد. فکر نمیکنم بازیکنانی مثل انتونی و کریس پال بتونن رینگ بگیرن…
      واقعا آدم حرص میخوره وقتی که رابرت هوری ۷ بار قهرمان شده با تیم های مختلف(بیشتر از دانکن، جردن، برایانت، برد، مجیک و…) ولی کسانی مثل ملون، ستاکتن، رجی میلر، بارکلی، آیورسن، ایوینگ و … هیچ وقت طعم قهرمانی رو نچیشیدند

  6. Mahdi6 گفت:

    اگه نیکس تو یکی دو سل دیگه به پلی اف بره و اون پورزینگس رو هم حفظ کنه کارملو میمونه تو نیویورک ولی اگه دو سه سال نرن به پلی اف احتمالش زیاده که کارملو بره یه تیم دیگه برای قهرمانی و … البته اینم بگم که کرملو تو نیویورک عالی کار میکنه اگه به تیمی مثل شیکاگو بره با وجود بازیکنانی مثل باتلر و گسول و رز و … نمیتونه ستاره تیم باشه و امارش هم میاد پایین ولی خب قهرمانی مهم تر از امار هست و انتونی همه چیزو میدونه و خودش درباره ایندش میتونه تصمیم بگیره

  7. My Dubs گفت:

    حاجی اصلا به این قضیه ملو فکر نکن. همونطور که باتلر پیشرفت کرد همونجور که گلدن استیت از یک تیم لاتری اومده بالا شده بهترین تیم به پیشرفت بازیکنای بولز اعتقاد باشه باش. حرفاتم همه حقه.شیکاگو چهارمین شهر بزرگ امریکاست. رفت نیکس که رفت بهش اصلا اهمیتی نده.
    راستش فرد هویبرگ دستش بازه هنوز. الان همه تیمها دارن با ترکیب اسمال تر بازی میکنن این بنده خدا ورداشته میروتیچ رو گذاشته پست ۳٫ میروتیچ پست ۴ باید باشه. یعنی ساز مخالف کل لیگ رو زده. رز استخون صورتش شکسته واسه همین یخورده میترسه سمت پینت حمله ور شه. من چشم روشنه با وجود پورتیس و مگ درموت ولی اون دیگه هنر مربیه بکنشون ستاره. حیف این هواداری دو آتیشش خدایی همیشه ام سالنش پره.

  8. Cp گفت:

    کی می گفت کلیپرز نمیتونه ببره؟
    ۸ برد پشت سر هم
    کریس پاول هم بد شانس وگرنه رینگ قهرمانی هم میتونه بگیره به احتمال زیاد
    استفن کری هم ک داره میترکونه
    آنتونی دیویس هم فک کنم پشیمونه ک ۵ ساله با پلیکانز امضا کرد

  9. km گفت:

    درسته. امسال ایست هم قوی شده تیم سوم ببازه تیم هفتم ببره جاشون عوض میشه. رکورد بولز مقابل وست ۱۰-۳ هست ولی تو منطقه ی مرکزی ضعیفه که البته همه ی تیم های اون منطقه قوی هستند.
    آخه پست ۳ فقط ۳ تا آپشن داره. سنل، میروتیچ و مک درمت که مک درمت جوونه هنوز و سنل هم بگیر نگیر داره. رز هم خیلی محتاطه حتی وقتی فرصتشو داره که توپ رو دانک کنه ترجیح میده که با لی آپ تمومش کنه البته ۴-۵ تا بازی اخیر خوب عمل کرده و تونسته با میانگین ۴۵% شوت موفق بالای ۱۵ امتیاز بیاره.من هنوز هم معتقدم که دلیل مصدومیت های چند سال پیش کفششه. امیدوارم باز بتونه مثل سال ۲۰۱۱ بدرخشه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *