نتایج و هایلایت های لیگ ان بی ای در هشتم ژانویه ۲۰۱۶

نتایج و هایلایت های لیگ ان بی ای در هشتم ژانویه 2016

پیروزی تورنتو، ایندیانا، میلواکی، سن آنتونیو و گلدن استیت، از مهمترین نتایج لیگ ان بی ای در هشتم ژانویه ۲۰۱۶ بود.

تیم بسکتبال تورنتو رپتورز در شبی که دمار دروزن بیشترین امتیاز خود در رقابت های این فصل را ثبت کرد، واشنگتن ویزاردز را از پیش رو برداشت. رپتورز امروز میهمان واشنگتن بود و این بازی را با برتری ۹۷ بر ۸۸ پایان داد. دروزن در این دیدار ۳۵ امتیاز، ۸ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. یک ران ۱۸-۴ باعث شد رپتورز در ۲ دقیقه و ۴۰ ثانیه مانده به پایان کوارتر سوم، با نتیجه‌ی ۶۹ بر ۵۹ از حریف پیش بیافتد و کنترل بازی را در دست گیرد. بردلی بیل و کریس هامفریز از واشنگتن به دلیل آسیب دیدگی در این مسابقه غایب بودند.

نیو اورلینز پلیکانز میزبان ایندیانا پیسرز بود و بازی را با نتیجه‌ی ۸۶ بر ۹۱ به حریف خود واگذار کرد. یان ماهینمی از پیسرز در این بازی ۱۷ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۴ بلاک شات به دست آورد. انتونی دیویس از پلیکانز در کوارتر اول این مسابقه، در تلاش برای حفظ یک توپ، به تماشاچیان کنار زمین برخورد کرد و به دلیل ناراحتی از ناحیه کمر، پس از ترک زمین دیگر به میدان بازنگشت.

شوت کریس میدلتون در لحظات پایانی، به میلواکی باکز برای غلبه بر دالاس موریکس کمک کرد. میلواکی امروز پذیرای دالاس بود و با نتیجه‌ی نزدیک ۹۶ بر ۹۵ حریف خود را شکست داد. میدلتون در ۹٫۹ ثانیه مانده به پایان این مسابقه، شوت خود را وارد سبد کرد تا تیمش با نتیجه ۹۶ بر ۹۵ از دالاس پیش بیافتد. درن ویلیامز از دالاس در ۰٫۳ ثانیه مانده به پایان فرصت داشت تا با شوت خود نتیجه را به نفع تیمش تغییر دهد اما ناکام ماند. میدلتون در این بازی ۲۷ امتیاز، ۳ ریباند و ۵ پاس منجر به گل ثبت کرد. مایکل کارتر-ویلیامز با ۱۵ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۸ پاس منجر به گل، ۵ توپ ربایی و ۱ بلاک شات، دیگر بازیکن شاخص میلواکی بود.

سن آنتونیو اسپرز در AT&T سنتر میزبان نیویورک نیکس بود که این بازی را با برتری ۱۰۰ بر ۹۹ به پایان رساند. کوای لئونارد با کسب ۱۹ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات، به تیمش کمک کرد تا بیست و دومین پیروزی خانگی فصل خود را کسب کند و همچنان در بازی های خانگی فصل بدون شکست باقی بماند. اسپرز با کسب این پیروزی به رکورد ۳۲ برد و ۶ باخت رسید تا بهترین شروع تاریخ خود در ۳۸ بازی اول فصل را تکرار کند. کریستاس پورزینگس از نیکس کار خود در این بازی را با کسب ۲۸ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۱ توپ ربایی به اتمام رساند.

گلدن استیت واریورز برای ثبت پنجمین پیروزی متوالی خود، پرتلند تریل بلیزرس را از پیش رو برداشت. گلدن استیت امروز میهمان پرتلند بود و توانست این بازی را با برتری ۱۲۸ بر ۱۰۸ پایان دهد. کلی تامپسن در این مسابقه ۷ شوت از ۱۰ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کرد و ۳۶ امتیاز، ۶ ریباند و ۵ پاس منجر به گل به دست آورد. دریماند گرین نیز با ۱۱ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل، بار دیگر تریپل دابل کرد.

نتایج و هایلایت های لیگ ان بی ای در هشتم ژانویه ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
واشنگتن ویزاردز ۸۸ ۹۷ تورنتو رپتورز دانلود
بروکلین نتز ۷۷ ۸۳ اورلاندو مجیک دانلود
ممفیس گریزلیز ۹۱ ۸۴ دنور ناگتز دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۹۹ ۱۲۵ کلیولند کولیرز دانلود
نیو اورلینز پیکانز ۸۶ ۹۱ ایندیانا پیسرز دانلود
میلواکی باکز ۹۶ ۹۵ دالاس موریکس دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۱۰۰ ۹۹ نیویورک نیکس دانلود
فینیکس سانز ۹۵ ۱۰۳ میامی هیت دانلود
پرتلند تریل بلیزرس ۱۰۸ ۱۲۸ گلدن استیت واریورز دانلود
لس آنجلس لیکرز ۱۱۳ ۱۱۷ اکلاهما سیتی تاندر دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۰ پاسخ

  1. شهریار گفت:

    چی شده که استفن کلا محو شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱

  2. Mahdi6 گفت:

    کجا محو شده بازی میکنه این بازی هم ۲۶ امتیاز و ۹ اسیست اورد گرین هم داره کار فصل پیش وستبروک رو انجام میده ولی احتمالا بیشتر از وستبروک تریپل دابل کنه

  3. Mahdi6 گفت:

    درضمن خداییش خودتون قضاوت کنید لیکرز حقش این نیست خیل خوب بازی کرد ولی… نه فقط این بازی خیلی از بازیها

  4. ehsan گفت:

    وای عجب بازی بود،جرارد گرین و دراجیک یا به قول خودشون دراگیچ خیلی خوب بودن و جلوی تیم سابقشون غالی کارکردن
    عشقم d-wade هم فوق العاده مثل همیشه،به امید پیروزی های بیشتر میامی هیت
    Let’s Go Heat
    سن آنتونیو و گلدن استیت وکیلیولند و البته اوکلاهوما دوباره بردن،بازی سن آنتونیو و گلدن استیت فوق العادست؛ادمین این دو تیم کی با هم بازی دارن؟؟؟؟؟

  5. Kiiiiiiiing گفت:

    لذت بردم از دانک لبران و البته دو تا پاس جالبش ( که در recap سایت espn موجوده ) ، لیکرز بازی برابری انجام داد مقابل تاندر و لوییس ویلیامز خیلی خوب بود البته کوبی هم موثر بازی کرد، نیویورک از وقتی پورزینگیس رو استارتر کرده تیمش متحول شده و امروز هم میتونست اسپرز رو ببره ، این سنتر فوروارد یه بازیکن ۲۰ ساله و لیتوانیایی هست که با وجود این سن کم ۴ سال در اسپانیا هم بازی کرده و قدش هم ۲٫۲۱ سانته و آینده درخشانی داره ، برای آل استار هم ۱۶۰ هزار رای داره طبق آخرین آمار یعنی تقریبا مشابه وایت ساید ، فکر میکنم نیکز و ساکرامنتو و دنور با اینکه الان در رده های پایین هستند ولی در نهایت بهتر بشن و به پلی آف صعود کنند ، ضمنا رقابت نزدیکی بین دراموند و کارملو برای استارتر شدن در آل استار شرق وجود داره و البته بین گرین و لنارد در سمت مقابل

  6. kamal گفت:

    سلام ادمین اگه میشه امار رای گیری بازی کنان ال استارو بزار که ببینیم بازیکنا چند تا رای اوردن دمت گرم. ید استارترا کیین. و ی سایتی بگو که ببینم نتیجه رای گیری رو

  7. My Dubs گفت:

    سه تا فوروارد داریم تو NBA قابلیت تریپل دابل کردن دارن. لبران و بلیک گریفین و گرین فقط سه تا فوروارد. قبلا لری برد فقط میتونست هم فوروارد باشه هم تریپل دابل کنه با جوردن پس از اینکه داریم بازی های این روزای ان بی ای رو دنبال میکنیم لذت ببرید.
    گرین علاوه بر شرکت تو کار تیمی و اسیست تو دفاع یه بازیکن محشره

  8. M-N Oklahoma.ciry.tuhnder گفت:

    عالی بود اوکلاهما .میامی هم خیلی کار بکنه خودشو به پلی آف برسونه یقینا نمیتونه مدعی قهرمانی باشه چون اون طرف لبران جیمز هست

  9. Kiiiiiiiing گفت:

    جردن فوروارد هم بازی میکرد ولی اغلب گارد بازی میکرد و ۲۸ بار تریپل دابل کرد. لری برد ۵۹ بار تریپل دابل کرد ، مجیک جانسون که بیشتر اوقات فوروارد بازی میکرد ۱۳۸ بار تریپل دابل کرده ، لبران ۳۹ بار ، ویلت چمبرلین هم سنتری بوده که ۷۸ بار تریپل دابل کرده و یه رکورد منحصر به فرد داره : تنها بازیکنی که دابل تریپل دابل کرده یعنی هر ۳ آیتمش بالای ۲۰ بوده !!!

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *